• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen



    I'm finally back, Finally after a Year break

    ( Ah, laat een leraar hun maar verstoren xd en danne blijven e gewoon eigenwijs liggen maar valt Rae inslaap )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    (uhu ^^ maar hij denkt dat Stephen en Kate een koppel zijn :X )
    Nick sheeran
    'Het is niet zo moeilijk als het lijkt alleen het is niet slim om je soul mee te nemen. Aangzien deze eerder vallen. En als ze van het dak af vallen zijn ze vrij ernstig gewond of zelfs dood. En als je soul doodgaat gebeurte hetzelfde bij ons.'zei ze en beet op haar lip.ik keek even naar Toxic,ik ging hem sowizo toch niet meenemen,hij heeft hoogtevrees."Dat weet ik,Toxic was ooit eens gevallen op zijn poot en toen had ik ook zeer aan mijn hand"zei ik en zag dat sommige lichten uitgingen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Waarom denkt hij dat. He's wrong!!
    Oke. De tereinman die zegt ze wel dat ze zo aar hun kamers moeten. ]
    Kate Skye Woods
    "Dat weet ik,Toxic was ooit eens gevallen op zijn poot en toen had ik ook zeer aan mijn hand" Zegt hij dan. Ik knik. 'Dat klopt. Net toen ik Deja redde en ze werd bewusteloos zag je hetzelfde bij mij gebeuren.' Zeg ik terwijl ik glimlachend op mijn lip bijt. Deja hoorde mijn naam en hief har koppie op. Maar ik wil wel mee. zegt ze. Maar dat kan niet cje bentniet heel goed in klimmen. Straks val je Beantwoord ik haar. Ze gaat weer goed liggen en beint weer te ronken.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Aiden Samuel Dream
    We waren net lekker bezig als ik iemand onder onze boom hoor. Ik haak me los uit onze innige en speelse zoen en open voorzichtig het luik. 'Ah daar zijn jullie. Ik wil julliew herinneren dat het over half 11 is en dus moeten jullie zo naar binnen anders een niet zo leuke straf.' Zegt de terein bewaker. Ik zucht geergerd, maar knik wel. Tuurlijk bederf alles maar weer. Ik sluit het luik en loop naar Rae toe. 'We moeten helaas zo naar binnen.' Zegik terwijl ik op mijn lip bijt.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (omdat toen Kate bewusteloos was Stephen zo jaloers keek )
    Nick Sheeran
    ze knikte 'Dat klopt. Net toen ik Deja redde en ze werd bewusteloos zag je hetzelfde bij mij gebeuren.'zei ze en beet glimlachend op haar lip."Ja ze haf toen gele stof af en ik dacht dat ik je kwijt was."zei ik stil en bloosde even keek even naar Kate waarna ik weer naar de sterren keek.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    [Want ik denk dat kate Nick wel leuk vind, alleen ze weer het zelf nog niet :)]
    Kate Skye Woods
    "Ja ze gaf toen gele stof af en ik dacht dat ik je kwijt was.' Zegt hij waarna hij bloosde wat best schattig was. 'Dankzei jou is ze niet opgelost en ik ook niet bedankt daarvoor.' Zeg ik met een glimlachje. Ik buig naar voren en geef hem een kusje op zijn wang. Het was als bedankje. Ja tuurlijk meis. Dat zou je voor bedankje nooit doen. Je vind hem wel leuk hoor ik Deja uitdagend zeggen.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    (awww :3 )
    Nick Sheeran
    'Dankzei jou is ze niet opgelost en ik ook niet bedankt daarvoor.' zei ze met een glimlachje.Ze boog wat naar voren,waardoor ik nog roder werd en gaf me dan een kus op mijn wang.Ergens voelde ik me nu echt fantastich,maar dan drong Stephen weer in mijn hoofd,hadden Kate en Stephen nu iets of niet?dacht ik in mezelf,maar schedde de gedachtes weer van me af."graag gedaan."zei ik met een lief glimlachje.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Skye Woods
    Hij was zo rood als een tomaat voor zover ik het kon zien. Was hij echt zo verlegen? Wat lief. 'Graag gedaan.' Zegt hij met een lieve glimlach. Ik wil net mijn mond opentrekken als de Tereinbewaker erbij komt. 'Het is al kwart voor 11 gaan jullie zo naar jullie kamers?' Vraagt hij dan. Ik knik en glimlach naar hem. 'Ja Bob* we gaan zo naar binnen. Beloofd.' Zeg ik glimlachend tegen hem.

    [* Ik kon niets anders bedenken en vond hem wel een Bob :P
    Topic 4!!]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nick Sheeran
    'Het is al kwart voor 11 gaan jullie zo naar jullie kamers?' vroeg iemand ik keek om en zag een man,vast de tereinbewaker.Kete knikte en glimlachde naar hem. 'Ja Bob we gaan zo naar binnen. Beloofd.' zei ze dan tegen hem.Bob de tereinwaker,dacht ik in mezelf met het muziekje van bob de bouwer,waardoor ik licht begin te lachen,maar hou weer rap op als ik een boze blik krijg van de man.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Skye Woods
    Nick begint opeens te lachen waardoor hij een boze blik krijgt van Bob. 'Toch nog een fijn kwatiertje voor jullie hoop ik.' Zegt hij daarna met een glimlachje en loopt daarna weg. Bob zijn Soul was een Rottweiler een niet zo lieve nam ik aan waarom zou je denken. Hij gromde de hele tijd naar iedereen. 'Duss...' Begin ik. Ik kijk Nick weer aan. 'Wat zullen we het laatste kwatiertje gaan doen?' Vraag ik hem waarna ik hem nieuwschierig aankijk. Déjà ligt trouwens weer te ronken. Ze moest vast in slaap zijn gevallen. Maar ze was zo schattig en zacht waardoor ik haar maar over haar koppie aaide.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nick Sheeran
    'Toch nog een fijn kwatiertje voor jullie hoop ik.' zei de man en liep weer verder.Zijn soul gromde even en volgde dan Bob.'Duss...'zei Kate en ik keek naar haar.'Wat zullen we het laatste kwartiertje gaan doen?'vroeg ze dan en kijkt me nieuwsgierig aan."ik weet hegt niet,wat wil jij nog doen ?"vroeg ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Skye Woods
    "Ik weet het echt niet, wat wil jij nog doen?" Vraagt hij dan aan mij. Ik haal enkel mijn schouders op. 'Ik heb geen enkel idee.' Zeg ik eerlijk. Het was wel al bijna tijd dus ik schud Déjà alvast zachtjes wakker aangezien ik haar lange na niet kan tillen. Ze kijkt met haar slaperige koppie naar me op. Wat moet je nou weer? Vraagt ze nors. Ik hou een grinnik in. Het is bijna 11 uur. En voor zover ik weet kan ik je NIET tillen dus je moet straks zelf lopen. antwoord ik triomfantelijk. Déjà bromt nog wat maar staat langzaam op om zich uit te rekken en daarna haar Hooft weer op mijn schoot te plaatsen. Dit keer met haar ogen open.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Rachelle 'Rae' Lemmons

    Ik zucht. "Spelbrekers. " mompel ik dan. Ik trek hem weer naast me. "Gaan we over een kwartiertje?" Vraag ik dan. Hij bijt op zijn lip en ik grinnik. "Niet doen. Anders is er dadelijk niks meer voor mij over " zeg ik en wiebel speels met mijn wenkbrauwen.
    Ik ga met mijn hoofd op zijn borst liggen. "Kan je me nog iets vertellen ?" Vraag ik dan en kijk hem aan. "Gewoon nog een herinnering?"


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nick Sheeran
    Ze haalde haar schouders op en zei dat ze het niet wist.Daarna schudde Déjà wakker."Vertel anders wat over jezelf bijvoorbeeld lievelings eten,kleur,hobby's..." stelde ik dan voor aan haar en begon Toxic ook wakker te maken.hij strekte zich eerst uit geeuwde even en keek me dan vragend aan."we.moeten binnen een kwartiertje boven eijn,dus ik maakte je wakker."legde ik hem uit.'Wil je me dan dragen?vroeg hij dan met zijn puppyoogjes"oke dan"zei ik en Toxic ging van me af.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    EN SLUITEN.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    The duty of youth, is to challenge corruption.