• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen



    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Kate weet nog niet wie ze leuk gaat vinden wbw]
    Kate Skye Woods
    Hij zuchte even. "Jammer, misschien moeten we eens eerder uit bed gaan om ernaar te kijken." Mompelt hij dan. Ik kijk hem aan. 'Het zou kunnen, maar we mogen de afdelingskamers niet uit voor 7 uur. Dus dat betekent dat we via het dak moeten. Je weet dat je er een grote straf voor kunt krijgen.' Zeg ik terwijl ik weer op mijn lip bijt. Deja rekt zich even uit en ploft dan weer op mijn buik. Ik grinnik en aai haar over haar koppie.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Nick Sheeran
    'Het zou kunnen, maar we mogen de afdelingskamers niet uit voor 7 uur. Dus dat betekent dat we via het dak moeten. Je weet dat je er een grote straf voor kunt krijgen.' zei ze en beet op haar lip."Wat houd de 'grote straf' dan in?Wat voor straf is dat dan?"vroeg ik haar dan.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Kate Skye Woods
    "Wat houd de 'grote straf' dan in?Wat voor straf is dat dan?" Vraagt hij me. Ik kijk hem aan. Ik werd nooit ontdekt dus ik had geen idee of toch wel. Iemand anders werd is gesnapt. 'Volgens mij een paar dagen binnen blijven. Minder eten. En nog andere dingen. Ik heb geen idee ik ben nooit gesnapt.' Zeg ik metveen speelse grijns. Ik leg mijn vinger naast mijn lichaam en kijk naar nick.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    ( haha is niet erg hoor )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Athan

    "Zat jij hier vorig jaar al of ben je nieuw dit jaar?" vroeg ze me "ik ben nieuw dit jaar" zij ik met een glimlach "en jij?" vroeg ik haar terwijl ik zag dat sakon aan haar soul begon te snuffelen.

    {sorry ik zag je berichtje niet eerder xD}


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    [haha geeft echt niet hoor]

    Anne Rose Whitlock
    "Ik ben ook nieuw" en ik glimlach. Kyra draait der hoofd naar Sakon toe en beweegt der hoofd naar hem toe en snuffelt aan zijn neus en ik moet lachen. "hoe heet je soul?" vraag ik dan.

    Nick Sheeran
    'Volgens mij een paar dagen binnen blijven. Minder eten. En nog andere dingen. Ik heb geen idee ik ben nooit gesnapt.' zei ze met een speelse grijns.Ik keek naar haar,recht in haar ogen en beet op mijn lip en wende daarna mijn blik weer af."Ik wil het wel eens proberen ookal zal ik minder van dat heerlijke eten kunen proeven,maar ik zou het alleen doen als jij ook meegaat."zei ik na even twijfelen.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Athan

    "Ik ben ook nieuw" zei ze en ze glimlachte even lachte ze om sakon en haar soul die snuffelen "hoe heet je soul?" vroeg ze dan "sakon, en de jouwe?" zei ik tegen haar "en ik ben trouwens athan" zei ik terwijl ik een hand naar haar uitstak.

    {ben ik nu gemeen bezig?}


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    [haha nee joh ik lees je berichtje net pas maar het is goed hoor haha. Was er zelf ook al mee bezig.]

    Anne Rose Whitlock
    "Kyra" en ik glimlach. "Ik ben trouwens Athan" zegt ie dan en hij steekt zijn hand uit. "Ik ben Anne" en ik glimlach even. "sorry, maar ik raak liever geen mensen aan" zeg ik een beetje ongemakkelijk en ik kijk naar mijn handen. "Ehm.. ik voel de pijn, zowel mentaal als fysiek van de persoon die ik aanraak." en ik kijk nog altijd naar mijn handen.

    Athan

    "Ik ben Anne" zei ze met een glimlach, "sorry, maar ik raak liever geen mensen aan" zei ze een beetje ongemakkelijk terwijl ze naar haar handen kijkt
    "Ehm.. ik voel de pijn, zowel mentaal als fysiek van de persoon die ik aanraak." zei ze nogsteeds kijkend naar haar handen "o, dat is vast niet leuk"zei ik terwijl ik mijn hand op mijn schoot zet.

    {trouwens weten de kinderen al welke kracht ze hebben?}


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    [ja, maar hij is nog niet zo ver ontwikkeld als die van hun soul =) Kyra kan bijvoorbeelde pijn weghalen van iemand maar anne haalt alleen de pijn weg zolang ze diegene aanraakt. Kyra kan het als het ware ook uit zetten zodat ze het zelf niet voelt, dat kan rose nog niet ;)

    Anne Rose Whitlock
    "nee niet echt" en ik kijk weer op en glimlach even. "en wat is jou kracht?" vraag ik dan om het onderwerp niet helemaal op mij te richten.

    { hoe moet ik zeggen dat mijn personage heel erg sterk is >.<}


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    [hij had bovenmenselijke kracht toch? dat had ik volgens mij gelezen :p. Kan je misschien doet dat jou soul zwaardere dingen makkelijk op kan tillen ofzo en dat jij daar nog beide handen voor nodig hebt dunno...xD]

    [maar ik ga heel ff snel douchen haha]

    Athan

    "nee niet echt" zei ze waarna ze weer keek en glimlachte "en wat is jou kracht?" vroeg ze "iets met bovenmenselijk sterk" zei ik "alleen zo sterk als sakon ben ik nou eenmaal niet" grinnikte ik.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    [Kunnen jullie langere Berichten schrijven. Aangezien zo vaak een topic dood loopt :S


    I'm finally back, Finally after a Year break