• Er zijn werelden waar zielen niet meer in hun lichaam zit, maar in hun Soul. Een Soul is een dier gemaakt naar jou keuze. Hoe je bent en zult worden. Souls hebben dezelfde doen en laten en kunnen als enige communiceren met hun baas. De persoon waar ze de ziel van dragen. Om te zorgen dat Souls niet meteen kwetsbaar zijn krijgen ze een bepaalde gave. Deze krijgt de eigenaar van de Soul ook. Maar om dit te kunnen beheersen en weten hoe Souls verzorgt moeten worden zijn er lessen. Je hebt school nodig om te weten hoe ze werken. In elkaar zitten. In Soul Institution kan je verblijven wanneer je je Soul krijgt. Iedereen krijgt zijn Soul op zijn 15e verjaardag. Een goudachtig stof kont dan uit je en bind zich tot een Dier die jou Ziel draagt. Soul Institution is tussen de 15 en de 21. Daarna ben je niet meer leerplichtig en ben je vrij om te gaan. Aangezien er een "Meningverschil" is tussen delen van het land word je daarom opgeleid. Je mag zelf de keuze maken wie je uiteindelijk helpt. 
    Als je op school komt kan je al beslissen of je je krachten gaat misbruiken. Vechten voor het kwaad of klaar staat voor de verdediging van het goede. De keuze kun je maken als je oud genoeg bent. Of zelfs jong genoeg. De keuze ligt aan jou.


    Rules:
    • Geen ruzie buiten de RPG
    • 16+ is toegestaan
    • Geen perfecte personages. 
    • De gaves worden gekeurd. Het moet niet te sterk zijn Of geen zwakte kennen. 
    • OOC is [] () {}
    • Je helpt elkaar en maakt samenvattingen voor elkaar als ze het vragen. 
    • Tenzei het echt niet kan help je iemand inspringen. 
    • Naam verandering aangeven. 
    • Als je stopt meld het dan even. Dan waarschuw ik je niet voor nieuwe topics. 
    • Ik maak nieuwe topics tenzei ik zeg dat jullie ze aan mogen maken. 
    • 3 Rollen. Waarvan een jongen en een meisje en een leraar
    • Leraren moeten vol (Deze hebben ook totums) anders kunnen we niet beginnen. 
    • Geen One-Liners. Minimaal 4/5 regels. 

    Rollen
    Leerlingen: Meisjes Vol!!
    Kate Skye Woods ~ ArmoerPanter Déjà HurtedHeart
    Maddison Aoife Livingstone ~ SneeuwLuipaard Leopard BlueHope
    Rachelle Lemmons ~ Zwarte Panter Nychta Sirens
    Raico James Night ~ Uil Percy BlueHope
    Maximilliana Sue Smitson ~ Kleine Rode Panda Puck Souvenir
    Stephen Connery ~ Wolf Bandit Mismi
    Anne Rose Whitlock ~ (Witte) Tijger Kyra Mismi
    Athan caspers ~ Arabische oryx Vasilios
    Aiden Samuel Dream ~ Jakhals Jake HurtedHeart
    Nick Sheeran ~ Poolvos Toxic Nyan
    Kendra Momsen ~ Mamba Porcelaneous

    Leraren:
    Verzorging Soul: Elliott Stephens ~ Fret Dusty Rechazame
    ZelfVerdediging: Sophie Whites ~ Hermelijn Lilly Souvenir
    Krachten: Nathan Miller ~ Fennec Fox Renier BlueHope
    Nachtlessen: Jadelynn Sophie Bright ~ Doodshoofdaapje Jack HurtedHeart
    Gym*: Maxwell Scot ~ Arend Caeli Nyan
    *Snelheid, Kracht en lenigheid

    LesRooster
    9:45 wakker worden
    10:00 Ontbijt
    10:30 Ochtend Gym
    11:30 Vrij
    12:00 Verzorging Soul
    13:30 Krachten
    15:00 Pauze
    16:00 Zelfverdediging
    17:30 Vrij
    18:00 Avond Eten
    19:00 Vrij
    21:00 Nachtlessen
    22:30 vrij
    23:00 Naar je kamer
    00:00 Slapen



    I'm finally back, Finally after a Year break

    Athan

    "Neej, ik heb geen idee. Er schijnt vorig jaar een soort opstand geweest te zijn ofzo en het grootste deel is geschorst." zei ze "ik had daar wel iets van gehoord" zei ik dan "Maar jij had een prive leraar wiskunde?" vroeg ze "niet alleen voor wiskunde eigenlijk alle vakken van 1 leraar" zei ik terwijl ik even naar sakon kijk.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Anne Rose Whitlock
    Ik staar hem even aan. "wauw" zeg ik dan. "Vond je het dan niet leuk om naar school te gaan en om te gaan met je vrienden?" vraag ik dan. Er waren soms momenten dat ik ook wel had gedroomd van priveleraren, maar ik vond het toch leuk om gezellig met mijn vriendinnen te kletsen, toen ik die nog had.

    Athan

    ze staart me aan "wauw" zei ze dan, "Vond je het dan niet leuk om naar school te gaan en om te gaan met je vrienden?" vroeg ze dan "ik heb nooit op school gezeten" grinnikte ik even ik vond het altijd grappig hope mensen reageren vroeger wou ik graag naar school maar met de loop van de jaren kreeg ik er minder behoefte aan.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Anne Rose Whitlock
    "wauw, dan is dit wel een hele verandering" zeg ik dan en ik glimlach even. "Heb je wel vrienden?" vraag ik dan. Niet dat ik ze meer had. Ze vonden me allemaal vreemd nadat ik mijn gave had gekregen. Ik vond het eerder een vloek.

    Athan

    "wauw, dan is dit wel een hele verandering" zei ze met een glimlach "ja best wel" zei ik grinnikend. "Heb je wel vrienden?" vroeg ze dan "wel een paar" zeg ik terwijl ik sakon achter zijn oor begin te kriebelen wat hij blijkbaar lekker vond want hij ging met zijn hoofd op mijn schoot waardoor ik even lachte.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Anne Rose Whitlock
    Ik glimlach even. Ik kijk even naar Kyra en zie dat ze in slaap is gevallen en ik glimlach even. Ik gaap even en sla mijn hand voor mijn mond. Ik pak een deken van de stoel die naast me staat en sla die om me heen.

    Athan

    ze glimlachte even terwijl ze glimlachend naar kyra keek die in slaap gevallen was. Ze gaapte even en slaat een hand voor haar mond waarna ze een deken om haar heen wikkelt "moe?" vroeg ik haar waarna sakon probeerde op te staan en het lopen een beetje moeilijk ging door het liggen.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Anne rose Whitlock
    "moe?" vraagt hij en Sakon probeert op te staan en te wandelen, maar dat ging een beetej moeilijk na al het liggen. "een beetje, maar ik heb nog geen zin om naar bed te gaan. Ik wil Kyra nog even laten liggen, want ik krijg haar echt omhoog" en ik glimlach even.

    Athan

    "een beetje, maar ik heb nog geen zin om naar bed te gaan. Ik wil Kyra nog even laten liggen, want ik krijg haar echt omhoog" zei ze waarna ze even glimlachte en ik zag dat sakon nu al een beetje liep hij was vast zat van het liggen en wou iets doen ik ga naar het bos vertelde sakon mij oke veel geluk zei ik tegen hem waarna ik even grinnikte en hij me een beetje boos aankeek en de kamer uitliep.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Anne Rose Whitlock
    Sakon werpt even een boze blik naar Athan en loop dan de kamer uit en ik moet even lachen. "laat ie je achter?" vraag ik dan. Ik til mijn benen op de bank en ga gemakkelijker zitten. ik sla het deken over mijn benen en trek hem op tot mijn kin.

    Athan

    anne lachte waarschijnlijk door sakon's boze blik "laat ie je achter?" vroeg ze dan "zoiets, hij wil in het bos zijn op dit moment" grinnikte ik waarna ik even op mijn telefoon kijk hoe laat het is en ik zie dat een van de werksters me een bericht hebben gestuurd ik keek even raar toen ik het bericht opende.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Anne Rose Whitlock
    "oke" en ik glimlach even. Hij pakt zijn mobiel en kijkt dan even vreemd. Ik leg mijn hoofd tegen de rugleuning van de bank aan en kijk even naar hem, maar kijk dan snel weer weg omdat het onbeleefd is om te staren en ik eigenlijk niet weet waarom ik het doe.

    Athan

    "oke" zei ze en glimlachte, ze legde haar hoofd tegen de rugleuning van de bank en keek naar mij maar snel ook weer weg.
    Ik stopte mijn mobiel weer in mijn zak doordat ik geen zin had om het bericht te vertalen om de een of andere reden was ik helemaal niet moe "moesten we eigenlijk niet al in bed liggen te slapen?" vroeg ik doordat het allang 0:00 is geweest.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Anne Rose Whitlock
    "moesten we eigenlijk niet al in bed liggen te slapen?" vraagt ie dan en ik kijk naar de klok op de tv. "shit, we hadden al een uur geleden op onze kamer moeten zijn" en ik spring op. Ik zet de tv uit en loop naar Kyra toe om haar wakker te maken.

    Athan

    ze keek naar de klok "shit, we hadden al een uur geleden op onze kamer moeten zijn" en ze sprong op en zette de tv uit en wekte haar soul even grinnikte ik en stond ik op "truste" zei ik even en ik liep de kamer uit richting buiten ze zal vast raar vinden dat ik naar buiten ga terwijl ik naar bed hoor te gaan ik ben vanplan naar het vijvertje te lopen want ik was nog niet moe.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped