• linde24 zei op 12 aug 2012 - 11:13:

    Deze RPG gaat over vier groepen die ruzie hebben.
    Er zijn twee stoere groepen die soms echt vechten, en de andere zijn meer de populairee en de nerd achtige, die zijn meer in gewoon bekvecht ruzie.
    Het is de bedoeling dat het allemaal heel ingewikkeld word met geheime relaties en vriendschappen en zo, dat bijvoorbeeld een populaire ervoor kiest om nerd te worden.
    Ongeveer tien mensen per groep.

    Stoere groep 1:
    Daniel Dylan Jason. Linde24
    Chayenne Roselia Romano. Wonderwatch
    Rachelle Rodrigves. Sirens

    Stoere groep 2:
    Tyler Jay lopez. Wonderwatch
    Marlyn Jessica Colver. 1Dlovertje
    Noascha Gumush. PainEnds
    Aurelia Solanda Degrassi. Stuttgart


    Populairen:
    Anna- Clair Eva Evans. Justmx1D
    Kate Naver. Vasilios


    Nerds:
    Sammy Jonsen. Justmx1D
    Jacob Zack Jason. Linde24

    we beginnen bij een maandag ochtend, veel succes!

    Topic 2:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139907
    PS. Niet de zelfde fout als vorige keer.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 21:12 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Daniel
    Mijn neus is gebroken.
    Het doet pijn, maar ik ben het gewend, mijn vader heeft me al heel vaak geslagen.
    Ik trap hem ontzettend hard in zijn maag.
    Hij krimpt in elkaar van de pijn.
    Ik sta op en trap hem in zijn gezicht, zo die kwam aan!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Tyler

    Ik vloek, en draai zijn arm op zijn rug.
    'Laat ik deze ook maar even breken' grijns ik, en draai de arm door.
    Ik hoor hem breken, en gooi hem op de grond.
    Ik trap keihard tegen zijn benen. Zo, opstaan word nu ook moeilijk,.,


    El Diablo.

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    Ik spuug wat bloed uit en kijk haar dan aan, ja, ze had mijn maag hard geraakt. 'Kies maar.' sis ik dan en ga klaar staan. Laat haar maar aanvallen. Ik grijns weer gemeen en ga recht staan en loop naar haar toe en geef haar dan zo een klap dat ze tegen de grond valt en zorg dan dat ze opstaat en duw haar hard tegen een muur aan zodat ze weer neervalt. 'Kickboksen is niet de enige sport waarbij je spieren krijgt.' zeg ik dan en grijns. 'Je hebt dan stevige botten, maar die heb ik ook.' zeg ik dan grijnzend. En loop wat naar achter toe en ga naar Noa toe en gun haar geen blik waardig meer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Noascha Gumush Bayz

    Snel trok ik Steph mee en kalmeerde hem. Rustig aaide ik hem over zijn hoofd en drukte een kusje op zijn neus.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Daniel
    Ik moet haast huilen van de pijn.
    Ik zie de rector komen, Tyler houd meteen op.
    'wat is hier aan de hand?' vraagt hij boos.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Tyler

    'Een gevecht' zeg ik simpel.
    Ik grijns breed, en sta trots rechtop...


    El Diablo.

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Ik voel met mijn hand aan mijn achterhoofd. Bloed. Ik grom en als e wegloopt grijns ik. Ik ren op haar af en geef haar dan een frontkick tegen haar schouders aan zodat ze op de grond valt. 'Zeggen we geen gedag meer als we vertrekken.' zeg ik dan met een gemene grijns. 'Wel zo netjes eh ?' zeg ik dan. Ik sta op. Ze had nu wel een bloedneus, misschien gekneusd en een voel schrammen op haar gezicht. Een blauw oog en ik had haar in haar maag gestompt. Ik had een grote wond op mijn achtehoofd, misschien wel een hersenschudding, mijn hele scheen lag open en ik voelde straaltjes bloed langs mijn nek vloeien. Mijn scheen lag open en grijnsde toch nog erdoorhenen. Dit was nog niks. Dat kind heeft nog niks meegemaakt in haar leven.
    Dan zie ik de rector aankomen. Tyler grijnst breed en trots. 'Haal beter die grijns van je gezicht Lopez.' sis ik hem dan toe.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 13:18 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    Ik negeer de rector en ik sta weer op en grijns al ik haar zie, toch nog iets aangericht, ik heb niet veel alleen veel bloed en mijn neus. Dan loop ik weer naar haar toe en druk haar weer met een knal tegen de muur aan zodat weer haar achterhoofd ertegen aan knalt en lach dan gemeen. 'doei.' zeg ik dan grijnzend en geef haar een harde duw naar de grond, zodat ze hard op de grond knalt en loop dan naar Tyler toe en spuug nog wat bloed uit.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 13:25 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Tyler

    'Waarom zou ik?' lach ik.
    'Het is duidelijk dat wij wéér hebben gewonnen' grijns ik trots...


    El Diablo.

    Rachelle 'Rae' Rodriguez

    Ik lach als ze me nog een keer Tegen de muur aan werk. Voor ze kan weglopen trap ik haar hardhandig tegen de grond. 'Veel plezier met je hersenschudding liefje.' zeg ik dan en loop naar Daniel toe. 'Nou, misschien omdat ik hetzelfde wat jij bij hem ik gemakkelijk bij jou aan kan doen. En geloof me Lopez, dan is je knappe gezichtje niet meer zo knap.' zeg ik dan met een lieflijke grijns.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Noascha Gumush Bayz

    'Wil je een appel, Steph?' vroeg ik aan hem. Ik haalde een appel uit mijn zak en gaf de appel aan hem. 'Er is niks, rustig maar' fluisterde ik hem toe en zei daarna nog wat tegen hem in het Arabisch.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Tyler

    'Aw, wat leuk, je vind me knap' grijns ik.
    'Als je maar weet dat ik jouw in één klap bewusteloos heb' sis ik...


    El Diablo.

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    Ik sta weer op en ga naast Tyler staan. 'Bitch.' sis ik dan naar haar en veeg wat bloed weg. 'Oja en ook succes met jouw hersenschudding, die klap tegen de grond moet niet zo fijn zijn.' zeg ik dan en lach weer gemeen naar haar.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Daniel
    Ik word wakker in het ziekenhuis.
    Ik heb net een operatie gehad voor mijn arm en neus.
    Ik zie Jake en Pa aankomen.
    'hoi pa.' zeg ik.
    ' hoe durf je te vechten! En dan ook nog op school! Thuis krijg je ervan langs!' roept hij.
    Er komt een verpleegster bij.
    'eehm, je moet stiller zijn.' zegt ze.
    'Dat bepaal ik wel ja!' roept mijn vader boos.
    'mag ik naar huis?' vraag ik geergerd, ik wil naar Chay bellen, en weten hoe het gaat met Rae
    Thuis bel ik meteen Rae op.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Ik lach liefjes naar Tyler. 'Oh denk je dat joh?' zeg ik dan uitdagend en kijk hem in één keer weer bits aan. 'Bitch.' hoor ik Marilyn sissen en ik lach. 'Zielig kind.' spuug ik er haast uit. Ze wist nog niks van lijden. Ik kijk naar Daniel en dan naar Tyler. 'Als je ook op de grond wilt liggen, met een verbouwd gezicht kom maar op schat.' zeg ik dan en knipoog. Ik kijk dat kind naast hem vuil aan lach even geamuseerd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.