• linde24 zei op 12 aug 2012 - 11:13:

    Deze RPG gaat over vier groepen die ruzie hebben.
    Er zijn twee stoere groepen die soms echt vechten, en de andere zijn meer de populairee en de nerd achtige, die zijn meer in gewoon bekvecht ruzie.
    Het is de bedoeling dat het allemaal heel ingewikkeld word met geheime relaties en vriendschappen en zo, dat bijvoorbeeld een populaire ervoor kiest om nerd te worden.
    Ongeveer tien mensen per groep.

    Stoere groep 1:
    Daniel Dylan Jason. Linde24
    Chayenne Roselia Romano. Wonderwatch
    Rachelle Rodrigves. Sirens

    Stoere groep 2:
    Tyler Jay lopez. Wonderwatch
    Marlyn Jessica Colver. 1Dlovertje
    Noascha Gumush. PainEnds
    Aurelia Solanda Degrassi. Stuttgart


    Populairen:
    Anna- Clair Eva Evans. Justmx1D
    Kate Naver. Vasilios


    Nerds:
    Sammy Jonsen. Justmx1D
    Jacob Zack Jason. Linde24

    we beginnen bij een maandag ochtend, veel succes!

    Topic 2:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139907
    PS. Niet de zelfde fout als vorige keer.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 21:12 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Daniel
    Ik spring ophem af en geef hem een klap in zijn gezicht.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Als ik iets opvang van vechten en ik Tyler alweer een beweging zie maken heb ik al uitgehaald naar zij arrogante kop. Ik glimlachte liefjes. 'Oeps, mijn hand vloog uit.' zeg ik dan en grijns lichtjes. Ik kijk Daniel aan en schud mijn hoofd. Hoe ben je hier nou weer beland?
    Dan valt Daniel hem aan en kijk ik naar dat kind naast hem. Marilyn. Ik kon haar wel neerschieten, maar ja.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 12:42 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik grom en zorg dat hij op de grond ligt.
    Ik ram met mijn vuist een paar keer hard in zijn gezicht en sta dan op.
    Ik begin te trappen op zijn gezicht en in zijn buik en grijns breed...


    El Diablo.

    Noascha Gumush Bayz

    Ik kwam met Steph ertussen en Steph steigerde. 'Rustig maar, Steph' fluisterde ik hem toe. Ik gleed van Steph af en keek boos naar de mensen. 'Kappen' siste ik.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver


    Dan zie ik Rachelle een klap geven aan Tyler en k loop naar haar toe met nog steeds die gemene grijns en pak haar aan haar haren vast en zorg dat ze bijna op de grond ligt. 'Dat was niet zo aardig, is het niet?' vraag ik dan aan haar met weer mijn brutale grijns en lach dan weer gemeen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Daniel
    Het is nu een echt gevecht geworden.
    We rammen op
    Elkaar in en ik heb al een paar klappen in mijn gezicht gehad.
    Hij ook, maar ik ben nog steeds heel boos.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Noascha Gumush Bayz

    Steph werd helemaal van slag door het gevecht. 'KAPPEN, STEPH WORD BANG!' gilde ik.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 12:49 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rachelle 'Rae' Lemmons.

    Opeens word ik aan mijn haren getrokken zodat ik bijna op de grond lig ik grom. 'Dat was niet zo aardig, is het niet?' Ik kijk haar aan en grijns wreed. 'Nee, niet echt. Maar dit ook niet.' zeg ik dan en geef haar een knietje in haar maag. Door dit soort gevechten kwam mijn kickboks verleden weer omhoog. Ik grijnsde naar Marylin. 'Kan je niks beters liefje?' vroeg ik toen zoetjes.
    Ik keek naar het bijna jankende kind. 'Dat ga je godvderdomme nu weg!?'

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 12:51 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Tyler

    Ik grom, en ram keihard in op zijn neus.
    Ik hoor wat kraken en bloed stroomt eruit.
    'Ach wat jammer, een gebroken neus' lach ik.
    Ik trap een paar keer keihard tegen zijn kaak, en geef hem 2 blauwe ogen...


    El Diablo.

    Noascha Gumush Bayz

    'Mary, ophouden' smeekte ik haar. Steph begon woest te bokken etc.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Sammy Jonsen

    'Hey Jake'. Ik loop naar hem toe. 'Hoe gaat ie?' vraag ik. Dit was een beetje een ding wat je overal zag.

    {zo een beetje?}


    Do what people say you can't.

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    Nu grijns ik breed. 'Och, kon erger, ben beter van je verwacht.' daag ik haar dan uit en loop naar haar toe en geef haar een paar klappen en een haarde trap tegen haar maag waardoor ze op de grond valt en dan een harde trap tegen haar scheenbeen waardoor ze niet meer kan opstaan. 'Wat je wat nu echt gemeen zou zijn?' vraag ik dan grijnzend. 'Als ik je neus keihard hier zou raken.' en ik hou mijn vuist precies onder haar neus. 'Dan schiet je neusbotje zo door je hersenen en ben je morsdood.' zeg ik dan grijnzend. 'Zelfverdediging is toch nog ergens goed voor.' zeg ik dan grijnzend. 'Maar als je wilt kan ik ook je nek, rug, enzovoort breken.' zeg ik dan en lach weer gemeen en hou haar zo vast dat ze op de grond blijft liggen en niet kan opstaan. 'Sorry Noa, maar dit moet even!' schreeuw ik dan maar houd mijn blik op haar gevestigd zodat ze niet kan ontsnappen.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 12:58 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Noascha Gumush Bayz

    Ik gilde dingen in het Arabisch en probeerde Steph te kalmeren. Het lukte niet, en toen schopte hij de jongen waarvoor ik bang was.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Jacob
    'hey jake, hoe gaat ie.' begroet Sammy mij.
    'o, hey!' zeg ik terug.
    We zijn vrienden ook al verschillen we vijf jaar.


    Spoiler alert: you will save yourself

    ( Schat, ze is een kickbokser, haar schenen zijn fucking hard, dat kan je niet zo gemakkelijk breken. )

    Rachelle 'Rae' Rodriguez

    Ik lach even hard en haal me behendig uit haar greep. 'Wat dacht je nou? Dat je een ex jeugdkampioen kickboksen zo gemakkelijk kon verslaan? Daar ben je een beetje te zwak voor meid.' zei ik en gaf haar een paar stoten in haar gezicht. Een blauw oog, mijn maag had ze wel goed geraakt moest ik zeggen. Ik lach gemeen. 'Wat wil je? Been, arm of ruggengraat? Zeg maar ik doe het met alle plezier liefje.'
    Ik geef haar nog een highkick en grijns. Door mijn stoten heeft ze een straaltje bloed lopen, als ik naar mijn been kijk zie ik dat ik er een wond heb en ik schud mijn hoofd. Ik lach wreed en kijk haar aan. Ik geef haar nog een highkick maar stop als ik bij haar nek ben. 'Als ik dat had gedaan schatje lag je nu verlamd in het ziekenhuis.' zeg ik en kijk haar doodleuk aan. Toch spring ik even klein hupje en geef haar dan een kick recht in haar maag.


    The duty of youth, is to challenge corruption.