• linde24 zei op 12 aug 2012 - 11:13:

    Deze RPG gaat over vier groepen die ruzie hebben.
    Er zijn twee stoere groepen die soms echt vechten, en de andere zijn meer de populairee en de nerd achtige, die zijn meer in gewoon bekvecht ruzie.
    Het is de bedoeling dat het allemaal heel ingewikkeld word met geheime relaties en vriendschappen en zo, dat bijvoorbeeld een populaire ervoor kiest om nerd te worden.
    Ongeveer tien mensen per groep.

    Stoere groep 1:
    Daniel Dylan Jason. Linde24
    Chayenne Roselia Romano. Wonderwatch
    Rachelle Rodrigves. Sirens

    Stoere groep 2:
    Tyler Jay lopez. Wonderwatch
    Marlyn Jessica Colver. 1Dlovertje
    Noascha Gumush. PainEnds
    Aurelia Solanda Degrassi. Stuttgart


    Populairen:
    Anna- Clair Eva Evans. Justmx1D
    Kate Naver. Vasilios


    Nerds:
    Sammy Jonsen. Justmx1D
    Jacob Zack Jason. Linde24

    we beginnen bij een maandag ochtend, veel succes!

    Topic 2:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139907
    PS. Niet de zelfde fout als vorige keer.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 21:12 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Tyler is aan de beurt! :)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Tyler

    'Weet ik toch' zeg ik grijnzend. Ik rommel wat in mijn tas en haal er een spiegel uit.
    'Nu kan je jezelf zien' grijns ik...


    El Diablo.

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    Ik zucht en ga weer goed zitten en pak de spiegel. 'Ow my god, zat mijn haar de hele tijd al zo.' zeg ik dan dramatisch en doe het weer goed en geef dan de spiegel terug en grijns. 'Perfect.' zeg ik dan weer met een brutale grijns en kijk dan weer naar Tyler.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Noascha Gumush Bayz

    Ik lette niet op in de les. Ik kneep mijn handen tot vuisten en haalde diep adem. Iemand anders lijken, Noa. Snel ging ik rechtop zitten en zette een fake-smile op.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Tyler

    Lachend stop ik de spiegel terug en kijk even naar de leraar.
    'Ik verveel me' mompel ik..


    El Diablo.

    Kate Naver

    Ik open mijn ogen terwijl ik naar de wekker kijk even grinnik ik ik kon me gaan haasten doordat ik te laat was maar het boeide me niks, dus ik stond op en pakte mijn borstel om mijn haar te kammen terwijl ik mijn outfit uitkoos toen ik uitgekamd was pakt ik de kleren die ik wou dragen.
    Nadat ik me had omgekleed deed ik mijn make-up en oorbellen even in de badkamer, ik liep de badkamer uit terwijl ik met iemand aan het sms'en was ondertussen pakte ik mijn tas en liep ik de deur uit naar school ik woonde dichtbij dus dat scheelde veel, voordat ik school inging pakte ik even een spiegeltje om mijn haar even weer goed te doen daarna liep ik binnen naar de kluisjes liep en mijne opende 'welke vakken hadden we ookalweer?' vroeg ik me af waarna ik het me realiseerde welke 'oja' zei ik zacht terwijl ik bezig ging met de boeken in mijn tas te stoppen.

    {wow lang xD}


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    Ik zucht en leg dan mijn hoofd op Tyler's schouder en zucht. 'Jij wou naar school.' zeg ik dan zacht grinnikend. 'Wat kunnen we doen?' vraag ik dan verveeld.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rachelle 'Rae' Rodriguéz

    Ik stond gapend op en keek naar mijn wekker. Ik was weer eens veel te laat en ging gewoon op mijn gemakje verder. Niemand had me in het opvangtehuis wakker gemaakt dus dan kon iedereen ook de pot op.
    Ik douchte, kleedde me aan en deed mijn make up. Gewoon een beetje eyeliner. Ik deed nog wat mascara op en stifte mijn lippen rood.
    Ik ging naar school en zuchtte. Op naar mijn kluis. Toen ik daar aankwam zag ik Kate staan, enige populaire meisje dat ik een beetje mocht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Kate Naver


    Ik stopte het laatste boek in mijn tas toen ik opstond en plots Rachelle zag staan ik mocht haar eigenlijk wel dus besloot ik maar hallo te zeggen "heey meid" zei ik hard genoeg zodat zij het kon horen en ik zwaaide maar niet overdreven.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Tyler

    Ik grinnik, 'je weet dat ik niet heel slim ben, toch?' lach ik.
    Ja, ik gebruik dat excuus altijd...


    El Diablo.

    Rachelle 'Rae' Rodriguéz

    Ik lachte naar Kate. 'Hey.' zei ik toen en keek op de klok. We stonden op de gang, midden in het 3e of 2e lesuur. 'Moet je niet in de les zijn?' vroeg ik toen en sloeg mijn kluis dicht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    'Zo dom ben je niet.'zeg ik dan grijnzend en haal dan mijn hoofd van zijn schouder af. 'Ik wil gewoon iets doen, maar weet weer eens niets, dus ik ben degene die dom is.' zeg ik dan stom grijnzend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Kate Naver

    'Hey.' zei ze toen ze naar de klok keek 'Moet je niet in de les zijn?' vroeg ze waarna ze haar kluis dichtsloeg "ja?" zei ik meer vragend doordat ik het al wist en het me niks kon schelen, ik pakte mijn spiegel er weer bij en deed wat oogschaduw op "zeg, wij zitten toch in dezelfde les? zullen we naast elkaar zitten de rest zullen vast al iemand hebben om naast te zitten" zei ik terwijl ik mijn spiegeltje dichtklapte en mijn oogschaduw in mijn tas deed.

    {brb}

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 23:43 ]


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Tyler

    Ik grinnik en leun met mijn hoofd op mijn armen.
    'Boredness' mompel ik..


    El Diablo.

    Rachelle 'Rae' Rodriguéz

    Ik grinnikte. 'Hmm, begin je met de dag leuker te vinden Kate.' Ik stifte mijn lippen nog iets roder en keek haar aan. 'Is goed.' zei ik uiteindelijk en deed ook mijn lippenstift in mijn tas. 'Wat hebben we eigenlijk?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.