• linde24 zei op 12 aug 2012 - 11:13:

    Deze RPG gaat over vier groepen die ruzie hebben.
    Er zijn twee stoere groepen die soms echt vechten, en de andere zijn meer de populairee en de nerd achtige, die zijn meer in gewoon bekvecht ruzie.
    Het is de bedoeling dat het allemaal heel ingewikkeld word met geheime relaties en vriendschappen en zo, dat bijvoorbeeld een populaire ervoor kiest om nerd te worden.
    Ongeveer tien mensen per groep.

    Stoere groep 1:
    Daniel Dylan Jason. Linde24
    Chayenne Roselia Romano. Wonderwatch
    Rachelle Rodrigves. Sirens

    Stoere groep 2:
    Tyler Jay lopez. Wonderwatch
    Marlyn Jessica Colver. 1Dlovertje
    Noascha Gumush. PainEnds
    Aurelia Solanda Degrassi. Stuttgart


    Populairen:
    Anna- Clair Eva Evans. Justmx1D
    Kate Naver. Vasilios


    Nerds:
    Sammy Jonsen. Justmx1D
    Jacob Zack Jason. Linde24

    we beginnen bij een maandag ochtend, veel succes!

    Topic 2:http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=139907
    PS. Niet de zelfde fout als vorige keer.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 21:12 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Zullen we ze laten zoenen midden in het klaslokaal. (nerd)]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Is goed xd]


    El Diablo.

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    'Ik weet wel iets hoe we ons kunnen vermaken.' zeg ik dan zacht en zwoel in zijn oor en grijns brutaal en kijk hem dan aan.

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 23:57 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Kate Naver

    ze grinnikte 'Hmm, begin je met de dag leuker te vinden Kate.' zei ze terwijl ze haar lippen nog iets roder stifte toen keek ze me aan 'Is goed.' zei ze toen ze uiteindelijk haar lippenstift in haar tas deed 'Wat hebben we eigenlijk?' vroeg ze. waarna ik haar het rooster liet zien "dit" zei ik met een grijns terwij ik de trappen opliep naar het lokaal "kom je nog of ben je vanplan de hele dag daar te staan?" riep ik keihard zonder schaamte.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Tyler

    Ik kijk een beetje op.
    'Nou' grinnik ik...


    El Diablo.

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    Ik kijk hem aan en grijns dan. 'Dit.' fluister ik dan in zijn oor en druk dan mijn lippen op de zijne.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Tyler???]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Tyler

    Mhm, dit was ook nieuw.. Maarja, daar ben ik nou eenmaal onweerstaanbaar voor..
    Ik zoen haar terug, en grijnzend bijt ik op haar onderlip...


    El Diablo.

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    Ik glimlach tegen zijn lippen en open dan mijn mond een stukje en laat onze tongen met elkaar spelen en laat mijn handen op zijn borst rusten en hoor de leraar kuchen, maar ga gewoon door.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2012 - 0:21 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Tyler

    Grijnzend zoen ik haar, en negeer de leraar.
    Wat? Dit is leuker dan de lessen.......


    El Diablo.

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    Ik stop de zoen en kijk de leraar dan even aan die streng naar ons kijkt en zie dan dat de rest ook kijkt. Ik grinnik en pak dan Tyler's hand van en trek hem het lokaal uit, als de deur dicht is druk ik meten mijn lippen weer op de zijne en bijt zacht in zijn onderlip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Kate Naver

    ik besloot alvast naar het lokaal te gaan Rachelle zou me wel inhalen als ze wou terwijl ik naar boven liep keek ik even op het rooster of ik het goede lokaal in mijn hoofd had wat niet zo was snel liep ik terug en ging naar het goede lokaal ik merkte 2 zoenende leerlingen wat me helemaal niet boeide doordat ik aan het sms'en was dus liep ik gewoon langs hun en deed de deur van het lokaal open en ging direct zitten alsof er niks aan de hand was.


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Tyler

    Ik grinnik, en onze tongen spelen al snel een spel.
    zachtjes duw ik haar tegen de muur, en verplaats mijn lippen naar haar nek..


    El Diablo.

    Marilyn "Mary/Lyn" Jessica Colver

    Een kreun verlaat mijn mond als ik zijn lippen in mijn nek voel. 'Veel beter dan les.' murmel ik dan en strek dan mijn nek.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Rae Rodriguez

    Ik loop het lokaal binnen en frons. 'Tyler ga ergens anders even flikflooien. ' grinnik ik dan en loop dan door. Ik ga naast Kate zitten en kijk haar aan. 'Heb je die twee ook weer '


    The duty of youth, is to challenge corruption.