• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 23:40 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Woooooow, ik werd iets meer gemist als ik dacht :Y)
    IK VOEL ME VEREERD! *Groepshug*]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    Wat was dit een dag zeg.... Er is redelijk veel gebeurd. Maar er zijn ook goede dingen gebeurd. Met Naomi. En gewoon het dansen. Ik zucht en kijk om me heen. Mijn blik blijft even hangen bij Naomi.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [*Groouuppeehuugg*]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Met haar hoofd tegen de muur aangeleund, starend naar het plafond en verzonken in haar vele gedachtens. Zat Eleadora in een hoekje van de Ballroom zaal terwijl er zachte salsa muziek op de achtergron speelden. Even keek ze op toen de deur open ging en verscheen er een klein glimlacje op haar lippen toen ze zag dat het Julio was. Ze leunde met haar hoofd tegen zijn schouder toen hij eenmaal naast haar zat en vlocht haar vingers in de zijne en hield zijn hand vast. "Hey" zei ze zachtjes.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ik kan nog niks doen, Sam zit op een ander bed en Ian zit in de kamer, maar is off.... Haha....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Hee Naoom, voel je Sam zijn blik? -wbw-]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Trouwens, Zijnjulliw het er mee eens als we zo de volgende dag gaan maken?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Julio Martinéz
    Met een kleine glimlach omdat Eleadora nog altijd contact zoekt als ik langs haar kom zitten, antwoord ik met een zachte 'Hey' terug. Ik denk na over haar aanraking. Ze heeft dus voor mij gekozen.. maar wat is er gebeurt tussen haar en Austin? Heb ik al vijanden terwijl ik hem niet eens ken?


    Stop acting normal. It gets bored.

    jaimyhoi schreef:
    [Hee Naoom, voel je Sam zijn blik? -wbw-]


    [Ja... Maar ik kan alleen zitten en ik ga geen heel stukje schrijven over dat ze Sam's blik voelt... Echt zo'n heel verhaal daarover... Haha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora klemden zich vast aan Julio zijn arm en drukten een kusje op zijn blote schouder waarna ze haar hoofd weer tegen zijn schouder legden. "Hij was...een beetje teleurgesteld..." Eleadora sloeg een zucht. "Maar hij begreep het wel" Ze keek Julio even aan en drukten een kusje op zijn lippen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    Als Eleadora begint te praten weet ik meteen over wie het gaat. Austin natuurlijk. Mijn gedachten dwalen een beetje af terwijl ik probeer te bedenken hoe hij dit moet voelen, maar dat lukt niet. Dus trek ik me een beetje terug en fluister een 'Houdt hij van je?' in haar oor.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Sam Jason Night
    Ik kijk weer weg van Naomi en zucht dan. Ik haal een hand door mijn haar. En ga dan onder mijn deken liggen. Ik sluit mijn ogen en ga op mijn zij liggen. Ik sluit mijn ogen en val in slaap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik zucht en blijf ga onder mijn dekens liggen en blijf voor me uit kijken, te koppig om te gaan slapen, maar na een tijdje voel ik toch de slaap mijn lichaam overnemen en sluit ik mijn ogen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora was lichtjes verbaasd toen Julio zich wat terug trekten, waarna ze hem aankeek en enkel haar schouders op haalden. "Ik weet het niet" zei ze zachtjes maar wel verstaanbaar. "Maar wat ik wel weet is dat ik níet van hem hou, maar van jou" zei ze met een klein glimlachje op haar lippen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Leslie Day
    Ik voel weer gevoelens. Sinds ik geholpen heb met Sam mee te slepen. En ook toen ik de mannen ging afleiden. Ik voelde toen mijn gevoelens weer. Mijn strijdlust. Opstandigheid. En het voelt goed. Wat ik ook weer voel is pijn. Wel minder dan eerst, aangezien Bob mijn wonden heeft verzorgd. Ik ben moe dus ik ga onder de dekens liggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.