• Nightmare of Dance



    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 18 aug 2012 - 23:40 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ik hoor haar zachtjes kreunen en ze laat haar handen onder mijn shirt glijden. Ik begin met echt masseren van haar borst. Ik druk nu mijn lippen in haar nek en ga die af met allemaal kusjes.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Weer verlaat een kreun mijn mond en voel dan ook zijn lippen in mijn nek en strek die weer en laat dan mijn handen ook over zijn buik glijden en ga steeds een stukje omlaag en grijns.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ik hoor haar kreunen en ik ga gewoon door. Ik zie dat ze grijnst en ze laat haar handen steeds verder zakken. 'Nee,' fluister ik. Ik weet precies wat ze gaat doen. En dat maakt me gek. Ik ga verder in haar nek en glijd met mijn tong langs haar sleutelbeen. Ik blijf haar masseren. Maar in plaats van op haar shirt onde haar short. Maar nog wel op haar bh.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    'Dacht je echt dat dat zo makkelijk gaat?' vraag ik dan grijnzend en ga weer met mijn hand naar zijn borst en streel hem daar weer en ga soms om te pesten weer met mijn hand naar de rand van zijn jogging en dan weer naar boven naar zijn borst en kreun soms.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ze plaagt me door naar de rand van mijn jogging te gaan en weer terug. En dat in combinatie met haar horen kreunen soms voelt goed. Een warm gevoel trekt door me heen. Ik masseer haar borsten. Op haar bh. En ik kus haar heel even op de mond maar ga snel weer terug naar haar nek. Ik bijt zachtjes in haar nek.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Oeehh, Sam is een vampier, hij bij haar in haar nek. (nerd)]

    Naomi Micheal
    Ik bijt op mijn lip als hij kort in mijn nek bijt en overal waar hij kusjes geeft in mijn nek begint het te tintellen en laat nog steeds mijn handen over zijn borst/buik gaan en blijf op mijn lip bijten.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ik glimlach als ik haar op haar lip zie bijten. Ik kus haar weer op haar lippen en trek haar dichter naar me toe. We doen iets fouts, het voelt zo goed. Ik haal mijn hand bij haar borst weg en leg die op haar heup. Mijn andere hand lag daar al. En ik blijf haar kussen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik haal mijn handen ook weg onder zijn shirt en leg ze in zijn nek en ga soms even kort door zijn haar en kus hem gretig terug en terwijl ik dicht tegen Sam aanzit.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Haar handen heeft ze in mijn nek gelegd. En ze zit heel dicht tegen me aan. Ik verbreek de kus en kijk haar aan. 'Waar is Ian?' vraag ik dan aan haar. 'In de slaapzaal?' en ik druk een kusje op haar lippen en kijk haar aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik knik. 'Ja.' zeg ik dan zacht. En druk weer mijn lippen op de zijne en haal ze er dan even af. 'Maak je geen zorgen.' zeg ik dan in zijn oor en druk mijn lippen weer op de zijne, ik kon nu gewoon niet stoppen, ies in me zorgde dat ik doorging.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ik glimlach om wat ze zegt in mijn oor. 'Zal ik niet doen,' zeg ik met een ietwat hese stem. Ze kust me weer en dan bedenk ik me dat iedereen hier nu zou kunnen binnenlopen. Dus til ik haar op. En blijf haar zoenen. Maar ik zet haar tegen de deur aan. Met haar benen nog van de grond. En ik doe de deur op slot met mijn ene hand terwijl ik me mijn andere arm haar nog til. Dan til ik haar weer terug en zet haar terug op de wasbak.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Als hij de deur heeft dichtgedaan grijns ik en trek dan zijn shirt uit en begin nu ook kusjes in zijn nek te drukken en op zijn sleutelbeen en streel met een van mijn handen over zijn borst.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ze trekt mijn shirt uit. En drukt kusjes in mijn nek en sleutelbeen en gaat met haar handen over mijn borst. Ik ga weer met mijn hand onder haar shirt. Ik streek haar borsten. En ga dan met mijn hand in haar bh en streel met mijn duim haar tepel.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik kreun kort en druk dan mijn lippen weer in zijn nek en ga soms even kort met mijn tong langs een stukje huid en ga dan weer verder met het kusjes drukken in zijn nek en geef dan soms ook kusjes op zijn borst en ga dan weer terug naar zijn nek waar ik ook kort en zacht eve in zijn nek bijt.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ik kreun af en toe en ze maakt me gek wanneer ze in mijn nek bijt. Ik haal heel even mijn hand uit haar bh en trek dan ook haar shirt uit. Dan streel ik weer haar tepel en met mijn andere hand ga ik door haar haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.