• Zoals sommige mensen al wisten, ben ik verliefd op een hele leuke jongen. Ik ben hem tegen gekomen in de supermarkt en viel meteen als een blok voor hem.
    Daarna kwam ik te weten dat hij bezet was. Vreselijk voor mij, maar ik heb afstand genomen toen ik het hoorde. Toch ben ik weer closer met hem geworden en hadden we veel lol.

    En nu opeens... is het uit met zijn vriendin.

    Nu voel ik me ontzettend schuldig, terwijl ik niks heb gedaan en zíj degene was die het uitmaakte omdat ze niets meer voor hem voelde.
    Ik heb af en toe een schietgebedje gedaan dat ik een kans zou maken en nu is hij opeens weer vrij.
    Meh. Ik haat dit schuldige gevoel. :c

    Voelen jullie je nog ergens schuldig over?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    pff, niks schuldgevoel! Bespring hem, verkracht hem, zorg dat je zwanger wordt en zorg ervoor dat er een shotgun wedding komt! DIT IS JE KANS


    quidquid excusatio prandium pro

    Jup, en ik heb al 20 keer mijn excuses aangeboden, en zij heeft ze geaccepteerd en toch voel ik me ongelofelijk schuldig. Zal nog wel even blijven hangen D:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Over het feit dat ik (per ongeluk) voor een ruzie heb gezorgd tussen mijn broer en een vriendin van ons. Ze nemen me allebei niets meer kwalijk, maar toch blijf ik me schuldig voelen.


    Take risks and conquer your fears.

    Mordin schreef:
    pff, niks schuldgevoel! Bespring hem, verkracht hem, zorg dat je zwanger wordt en zorg ervoor dat er een shotgun wedding komt! DIT IS JE KANS


    En als dat niet werkt, leg je er een halsband om met een hele zware ketting!


    Maar voel je niet schuldig, als zij het al gedaan heeft. Je kan er nu zijn voor hem, dan hoef je hem nog niet eens meteen te bespringen. En ja, ik heb ook een schuldgevoel, terwijl ik er ook niets aan kan doen...


    Til hug og blod.

    Mordin schreef:
    pff, niks schuldgevoel! Bespring hem, verkracht hem, zorg dat je zwanger wordt en zorg ervoor dat er een shotgun wedding komt! DIT IS JE KANS

    Jouw fantasie is echt geweldig. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wees gewoon blij. Zij heeft het uitgemaakt dus het kan door geen mogelijkheid door jou komen. Zie het als het lot dat wil dat jij met hem krijgt :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Jouw fantasie is echt geweldig. :')


    HET IS GEEN FANTASIE D:


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    pff, niks schuldgevoel! Bespring hem, verkracht hem, zorg dat je zwanger wordt en zorg ervoor dat er een shotgun wedding komt! DIT IS JE KANS


    'cause YOLO.


    If we had not a soul, music would have created it.

    CyberLord schreef:
    Wees gewoon blij. Zij heeft het uitgemaakt dus het kan door geen mogelijkheid door jou komen. Zie het als het lot dat wil dat jij met hem krijgt :Y)

    JUKEB0X schreef:
    (...)

    'cause YOLO.

    Yolo?


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)
    Yolo?



    Haha, ik was er maar mee aan het lachen.(':


    If we had not a soul, music would have created it.

    CyberLord schreef:
    Wees gewoon blij. Zij heeft het uitgemaakt dus het kan door geen mogelijkheid door jou komen. Zie het als het lot dat wil dat jij met hem krijgt :Y)


    -

    Oké. Totaal eens met Mordin en Cyberlord.

    Kleine toevoeging : zie hoe het afloopt met hem. Alles gebeurd met een reden, al zal je die nog wel moeten ontdekken.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Bloodlust schreef:
    (...)

    En als dat niet werkt, leg je er een halsband om met een hele zware ketting!


    Maar voel je niet schuldig, als zij het al gedaan heeft. Je kan er nu zijn voor hem, dan hoef je hem nog niet eens meteen te bespringen. En ja, ik heb ook een schuldgevoel, terwijl ik er ook niets aan kan doen...

    I like that idea.
    & Inderdaad, er is geen reden om je ergens schuldig om te voelen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Je moet je helemaal niet schuldig voelen. Jij hebt het niet uitgemaakt voor hun hoor. Dat hebben ze zelf gekozen. Wees blij: now it's your turn to shine!


    Imagination set us free to be just what we want to be ~