• De stelling van deze week luidt:
    Een stelling is pas goed wanneer de meningen erover verdeeld zijn.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Peregrin schreef:
    Als iedereen ermee eens is, is er ook niet echt een discussie. En ik ben ook een beetje bang dat dat hetzelfde is met deze stelling. xD


    Dit :')


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    En wat dan met een stelling in de wiskunde? (A) Die zijn of juist, of fout, want ge kunt het bewijzen :P


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    En wat dan met een stelling in de wiskunde? (A) Die zijn of juist, of fout, want ge kunt het bewijzen :P


    Dan is het een bewijs en geen stelling meer ;) Een stelling is een stelling als het nog niet bewezen is dat het fout is!


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    jaa , anders is het ook maar saai xD

    Ivan schreef:
    Ligt eraan wat je met je stelling wil. In de meeste gevallen wel ja, zodat je meerdere standpunten hebt en kunt discussieren/dingen concluderen and shit.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Eens, de discussie is in het algemeen het doel van een stelling. Dus dit is tot nu toe gewoon geen goede stelling.


    i put the fun in funeral

    Disagree. De stelling kan wel goed zijn maar dan kan iedereen hier op Q nog wel hetzelfde erover denken. Als je diezelfde stelling misschien op een andere site plaatst denkt iedereen er weer anders over als hier.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Eeeeeeeens.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    eens(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ligt eraan wat je onder 'goed' verstaat, maar eerlijk gezegd denk ik dat over elke stelling de meningen verdeeld zijn.


    Intersectional feminist

    Peregrin schreef:
    Als iedereen ermee eens is, is er ook niet echt een discussie. En ik ben ook een beetje bang dat dat hetzelfde is met deze stelling. xD


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Niet mee eens.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    AnNTje2000 schreef:
    Het is wel leuker, omdat er dan iets is om over te discusieren. Als iedereen dezelfde mening heeft, ben je snel klaar.


    Op weg naar een mindset met enkel positieve emoties.

    De meningen over de stelling hebben niks te maken met de kwaliteit van de stelling zelf.


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Jeremiah schreef:
    Eens, want de stellingen zijn er uiteindelijk om over gediscussieerd te worden en wanneer iedereen dezelfde mening deelt, kan er geen discussie uit voortkomen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you