• De stelling van deze week luidt:
    Een stelling is pas goed wanneer de meningen erover verdeeld zijn.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    nerveus schreef:
    Ik denk het?
    Ik heb echt geen idee, ik vind dit ook een beetje een rare stelling :Y)


    Life is full of fake people

    Ik vind een stelling goed als iedereen mijn mening heeft.

    Nee grapje! xD


    Kwas Tac-O's, kayy? ACCEPT IT YOU LITTLE ***....

    Eens, ofcourse.


    You are beautiful, you are love.

    Rare stelling, maar ik denk het, mijn leerkracht Zedenleer zegt dat toch altijd xd


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Mehh, ik denk dat er toch nooit een stelling goed is waarbij echt iedereen het met elkaar eens is. Dat is gewoon onmogelijk.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Eens want dat is nou juist de bedoeling van een stelling om verschillende meninge te laten horen.


    I'm Not Going To let Momo Touch You, Not Even A Finger Tip. - Yuzu to Alice - Fukumenkei Noise

    Cydonia schreef:
    Eens, ofcourse.


    26 - 02 - '16

    Eens, want de bedoeling van een stelling is dat er een discussie komt, en mensen van elkaars mening leren


    Can't control my second personality

    Hoeft niet. Een stelling is goed wanneer er gediscussieerd kan worden.


    Happiness can be found even in the darkest of times if one only remembers to turn on the light ~ Albus Dumbledore

    True.


    Aan niets denken is ook denken.

    ik denk van wel
    anders is het niet echt leuk.. en niet nodig als toch iedereen
    'ja' en 'mee eens!' zegt


    If you was all I have, what do I have now?

    Helvetios schreef:
    Ja, daarmee kan ik het wel eens zijn. Oké, meningen hoeven niet altijd te verschillen, maar het is gezond als dat wel zo is.


    Ivar Oosterloo.

    Ja, want dan vormt er een discussie. Dat zorgt er voor dat er goed nagedacht wordt door iedereen over het juiste antwoord van de stelling.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Helvetios schreef:
    Ja, daarmee kan ik het wel eens zijn. Oké, meningen hoeven niet altijd te verschillen, maar het is gezond als dat wel zo is.


    None but ourselves can free our minds.

    Oneens, want soms kan het gewoon zo zijn dat de reagerende groep dezelfde mening heeft. Dat betekend niet dat de stelling meteen slecht is.


    Tijd voor koffie.