• De stelling van deze week luidt:
    Een stelling is pas goed wanneer de meningen erover verdeeld zijn.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Synaisthmata schreef:
    Oneens, want soms kan het gewoon zo zijn dat de reagerende groep dezelfde mening heeft. Dat betekend niet dat de stelling meteen slecht is.

    Kijk dankje. Iemand die mijn mening deelt.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Uiteraard, een stelling is iets waarover je moet kunnen discussiëren. Daarvoor heb je verschillende meningen nodig.


    ~ Try to forget, and you'll always remember. ~

    Eens, want dan kun je er met andere over discussiëren en ze proberen te overtuigen van jou mening


    Brave like a cheetah ~ Dorothy & Manila

    Ligt eraan hoe je het bekijkt. Als debatteren de bedoeling is, dan lijkt het me dat het ideaal zou zijn als de meningen verdeeld zijn, anders ben je al snel klaar. Als het gaat of iemand schuldig is of zo, lijkt het me handiger als de meningen hetzelfde zijn xD Nah, ik ga toch voor eens XD


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    ja en nee, soms is een stelling zo dat eigenlijk alle meningen aan de ene of juist aan de andere kant moeten zijn.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Akkoord, is die stelling anders het lezen waard? Kuddegedrag is het laatste wat je wilt ivm meningtopics, dus houdt verdeeldheid het interessant.


    Na regen komt zonneschijn.

    Ivan schreef:
    Ligt eraan wat je met je stelling wil. In de meeste gevallen wel ja, zodat je meerdere standpunten hebt en kunt discussieren/dingen concluderen and shit.

    Dit

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 2:45 ]


    Nobody's Wife, Perfect Life

    Hangt van de stelling zelf ook af (vind ik)
    En volgensmij is een goede stelling een stelling waar de meningen verdeeld zijn dus dan is dit een slechte stelling? :p

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 2:45 ]


    Nobody's Wife, Perfect Life

    Idd.


    [crooked]

    Ik ben het hier niet mee eens, omdat het bij een discussie gaat over het begrijpen van het de argumenten vanaf de andere kant. Om een discussie over iets te voeren hoef je dus niet (100%) van mening te verschillen, je kan ook uitleggen waarom je de argumenten van de andere kant minder vindt tellen dan de argumenten van de ene kant.


    I'll do whatever it takes, because I love the adrenaline in my veins

    beetje rare stelling deze week


    Fus Ro Dah!

    LadySauron zei op 24 aug 2012 - 20:48:

    beetje rare stelling deze week


    Hij is raar, maar wel goed.xD


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Ten eerste:
    Dit vind ik een leuke stelling. Want als iedereen het hierover eens is, betekend dus dat dit volgens deze stelling geen goede stelling is, wat elkaar dan weer opheft, want het was geen goede stelling. Dit is echt een leuke stelling.

    Okay...
    Nou...
    Ik ben het zelf eens met deze stelling. Want een stelling gaat namelijk niet over 'of iets zo is', maar over hoe mensen erover denken. Kan men mij nog volgen? Een stelling is geen feit, het is een stelling, dus verschillende meningen moeten erover gevormd kunnen worden.


    Zo, ik begin mezelf niet meer te volgen, dus ik houd nu op.


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    Ik ben het hier niet helemaal mee eens, want zoals je merkt, heeft iedereen een andere mening over een stelling, dus dat zou betekenen dat elke stelling goed is.


    no alarms and no surprises