• Ik heb de laatste tijd zoveel last van déjà vu-momenten, niet meer bij te houden. Dan doe ik iets en voelt het net alsof ik dat al veel eerder heb gedaan. Soms dan zijn het dingen uit mijn onderbewustzijn (Ik noemde mijn verhaal The Devil's Handbag en daarnet kwam ik erachter dat het als een uitgaansgelegenheid in de Hush, hush-saga wordt vernoemd. Het was niet zo dat ik de naam herinnerde, maar meer dat het zomaar in me opborrelde en ik het voor mijn verhaal gebruikte), maar vaak zat weet ik niet waar dat gevoel vandaan komt.

    Ten tweede heb ik om een of andere reden moeite om realisme van illusie te scheiden. Zoals laatst: ik droomde dat mijn moeder me vroeg om een pak melk te kopen en mijn kast uit te ruimen voor het nieuwe schooljaar. Ik had al deze dingen gedaan en vertelde dat aan mijn moeder toen ze thuis van haar werk kwam. Bleek dat ze dat helemaal niet had gevraagd en dat ik het waarschijnlijk gewoon gedroomd had. Dat gebeurt zo vaak bij mij. Ik kan realistische dromen niet zo goed van het échte bestaan scheiden en soms, zoals ik net al als voorbeeld gaf, is dat echt heel vervelend.

    Wie heeft hier ook weleens last van?


    Searching heavens for another earth

    Ik droom wel eens dat ik wakker word of hele normale dingen doe die ik normaal ook op een dag doe, en als ik dan wakker wordt zit ik echt van "Wacht, ik sliep? 0.0"


    “Love is a contradiction.”

    Wel, dat is best wel raar en uiteraard heel irritant. Ik heb er zelf geen last van.


    Olive

    Ik heb dat constant, heel vervelend..


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Namstar schreef:
    Ik heb dat constant, heel vervelend..


    26 - 02 - '16

    Ik heb daar ook regelmatig last van.

    Namstar schreef:
    Ik heb dat constant, heel vervelend..


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dat lijkt me best wel verwarrend. xd
    Zelf heb ik daar heel af en toe last van.


    You are beautiful, you are love.

    Namstar schreef:
    Ik heb dat constant, heel vervelend..


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik heb heel vaak last van déjà vu's.

    Dat tweede heb ik echt heel vaak x'D.


    i put the fun in funeral

    Ik heb geen realistische dromen, dus dat probleem heb ik niet.


    Ex astris, sciencia

    Ik heb een herinnering van heel vroeger en weet nog niet of het een droom of realiteit was. Ik denk een droom.. denk ik.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ishihara schreef:
    Ik heb heel vaak last van déjà vu's.

    Ik heb niet zo vaak realistische dromen, maar als dat wel zo is, heb ik soms ook moeite om die van de realiteit te scheiden. Soms vraag ik dan gewoon aan mijn ouders of zus of dat echtgebeurt was.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Daar heb ik niet zo vaak last van, maar het lijkt me wel vervelend. D:


    A person who never made a mistake never tried anything new

    Mijn dromen zijn daar te bizar voor.


    Take risks and conquer your fears.