• De eerste single, Madness, van het opkomende album van Muse, The 2nd Law, is vandaag uitgekomen.
    Ik schrok me kapot toen ik het voor het eerst hoorde, toen het afgelopen was vond ik eigenlijk toch wel goed en nu ik er een aantal keer naar geluisterd hebt vind ik het gewoon goed, hoewel het toch wel heel erg wennen is.
    Wat vinden jullie ervan?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik was daar eerst ook bang voor, voor die dubstep, maar in Madness en Unsustainable vind ik het eigenlijk helemaal niet erg. Eigenlijk vind ik het best wel gaaf. (:
    En je moet je ook beseffen Matt dat gewoon met z'n gitaar doet hè, er is niks 'neps' aan, zoals ik vaak wel bij zulke muziek vind.
    Ok, dat is wel cool. Toch blijf ik het niet goed vinden. Don't like that kind of music. Madness vind ik dan wel goed omdat nog gewoon een beat is.


    Only losers can act the way you do

    Aeroplane schreef:
    (...)Ok, dat is wel cool. Toch blijf ik het niet goed vinden. Don't like that kind of music. Madness vind ik dan wel goed omdat nog gewoon een beat is.

    Ik weet niet of jij alle albums van Muse gevolgd hebt, maar Muse is bij elk album altijd wat 'uitproberend' en vernieuwend geweest. Ze blijven wel op Rock, Electro, etc hangen, maar ze veranderen wel vaak van 'stijl'... Kijk maar naar The Resistance en Black Holes and Revelations.


    Deep inside, I've never felt alive

    Mysteria schreef:
    (...)
    Ik weet niet of jij alle albums van Muse gevolgd hebt, maar Muse is bij elk album altijd wat 'uitproberend' en vernieuwend geweest. Ze blijven wel op Rock, Electro, etc hangen, maar ze veranderen wel vaak van 'stijl'... Kijk maar naar The Resistance en Black Holes and Revelations.


    Klopt, daarom vind ik Muse zo geweldig. Wat ze ook uitproberen, het is gewoon allemaal goed!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Het was toch even wennen. Het is goed, maar het was echt even iets heel anders.


    Tears are words the heart can't say.

    Feline schreef:
    Ik vind Knights of Cydonia hun beste nummer.


    Ik dus ook. ^^
    Vond hun laatste album eerlijk gezegd al niet zo leuk meer en dit nummer vind ik echt slecht vergeleken hun oude werk. Jammer..


    You are beautiful, you are love.

    Mysteria schreef:
    (...)
    Ik weet niet of jij alle albums van Muse gevolgd hebt, maar Muse is bij elk album altijd wat 'uitproberend' en vernieuwend geweest. Ze blijven wel op Rock, Electro, etc hangen, maar ze veranderen wel vaak van 'stijl'... Kijk maar naar The Resistance en Black Holes and Revelations.
    Niet alle, maar ik weet wel dat ze heel veel verschillende dingen uitproberen. Meestal vind ik het goed, dit vind ik gewoon minder.


    Only losers can act the way you do

    Aeroplane schreef:
    (...)Niet alle, maar ik weet wel dat ze heel veel verschillende dingen uitproberen. Meestal vind ik het goed, dit vind ik gewoon minder.

    ^^
    Dat kan ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik dacht dat Muse een klassieke shit was? D:


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik dacht dat Muse een klassieke shit was? D:


    Huh wat? xd


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik dacht dat Muse een klassieke shit was? D:

    -plat-

    Hoe kom je daar eigenlijk bij? :')


    Deep inside, I've never felt alive

    -abo-
    Kan nu namelijk niet luisteren.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Muse is dood. dit is nu een bandje dat populair wil zijn en geld wil verdienen.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Aeroplane schreef:
    Wow, het is wel heel anders dan we gewoon zijn van Muse! Ik vind het wel leuk, maar ik hoop niet dat heel hun album zo gaat klinken...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Mysteria schreef:
    (...)
    -plat-

    Hoe kom je daar eigenlijk bij? :')



    Als ik dat eens wist c:


    Pretty is just a pretty word.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Huh wat? xd



    El oh el ? (a')


    Pretty is just a pretty word.