• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik lach even. 'Zijn voeten zijn ook heel interessant.' Ik steek mijn voet naar voren. 'Ik bedoel, zelfs ik heb niet zulke stijlvolle voeten.'
    Mijn gezicht staat weer serieus. 'Ik ga het hem niet vragen. Zijn aura bezorgd mij de rillingen.'


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik grijns even. 'Mijn voeten komen ook niet in de buurt. Als ik voortaan denk dat mensen dood zijn ga ik ze ook aanraken met mijn voet!' ik grijns opnieuw. Ik gaap weer. 'Nee, en ik vind het zielig om aan Madison te vragen.'

    (ik ga over 20 minuutjes.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    'Zielig hè? Nou, volgens mij is het maar beter dat jullie wat meer om elkaar geven. Anders was ik echt dood geweest. Al vraag ik mij af wat deed had gedaan als ik serieus voor een lichtstraal zou sp ringen. Hij leek niet bepaald blij toen Voldemort dreigde mij te vermoorden. De volgende keer dat dat gebeurd , kan hij maar beter zichzelf en de rest redden. Dan mag ik Voldemort ten minste een keertje aanpakken op zijn dreuzels.'


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik knik, ik zou echt dood zijn gegaan als er iemand was gestorven. 'Volgens mij was ik als enigste super bang om hem te zien, ik ben ook zo'n angsthaas.' ik zet mijn kopje neer en wrijf weer in mijn gezicht.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    'Je maakt een grapje zeker. Ik was doodsbang. Normaal gezien raak ik niet in paniek en spring voor mensen, als gedreigd wordt. Ik dacht totaal niet meer na. Het rekte onze tijd wel even, maar toch...'
    Ik vond het echt vreemd dat ik zo in paniek raakte. Normaal flip ik altijd pas nadat alles gebeurd is.


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik zucht even opgelucht, ik was dus niet als enigste bang. Mijn hoofd begon te knikkebollen, maar telkens als dat gebeurde zag ik iets vreselijks van vanmiddag, vorig jaar of vijf jaar geleden. Ik probeerde het te stoppen en zei 'Zullen we naar madam Plijster?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik drink de laatste paar slokken thee op en knik. 'Ja, dat lijkt me wel verstandig.' De huiselven pakken de mok van mij aan, wanneer ik op sta. Ik bedank hen nog even en loop dan de keuken uit. Vervolgens kijk ik achterom of Ginny ook komt.


    Happy Birthday my Potter!

    [ Sorry dat ik gister niet kon reageren. Wat heb ik eigenlijk gemist?]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ginny kwam als een wandelend lijk aangelopen, dus Adelaine ging met haar thee halen bij de keukens en ze gaan nu op weg naar Madame Pleister, aangezien Ginny een droomloze slaap nodig heeft)


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Langzaam stond ik op en liep ik mijn beste vriendin achterna. Jemig, ik was nog nooit zo moe geweest. Ik liep naar boven, naar de ziekenzaal. We kwamen gelukkig niemand tegen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    Bezorgt kijk ik naar Ginny. Dit gaat echt niet goed. 'Ga jij maar op dat bed zitten. Ik leg het wel even uit,' zeg ik, waarna ik naar Madame Pleister loop, die net uit haar kantoortje komt.
    'Uhm... Madame Pleister? Ginny voelt zich niet bepaald goed, omdat ze niet kan slapen. We hebben vandaag nogal wat meegemaakt -Dumbledore is ervan op de hoogte- en ze blijft maar denken aan enge dingen. Kunt u haar helpen?' De vrouw knikt en rommelt wat in een laatje. Ze pakt er iets uit en loopt naar Ginny.
    'Hier, dit moet helpen,' hoor ik haar zeggen.


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik ga zitten en kijk om me heen. Madam Pleister komt naar me toe en drukt een flesje in mijn hand. Ik kijk er even naar. 'Ik denk dat ze te moe is om naar boven te lopen.' hoor ik madam Pleister tegen Adelaine zeggen. Ze werpt me een pyjama toe. 'Ga hier maar slapen. ' ik trek de pyjama aan en drink het drankje op. Meteen voel ik me nog moeier en ga in bed liggen. Ik val -eindelijk- in slaap.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik knik naar madame Pleister en wacht even tot Ginny in slaap is. Als ik eindelijk een rustige diepe ademhaling uit haar mond hoor komen, sta ik op en verlaat de ziekenzaal. Een beetje doelloos begin ik door de gangen te wandelen. Dan bedenk ik mij dat er een kans bestaat dat Fred zijn stok nog steeds niet heeft gevonden. Ik loop naar de hal en begin vanaf daar naar de keukens te lopen. Af en toe pak ik mijn eigen stok en mompel 'Accio Freds stok.' Het heeft tot nu toe alleen nog geen succes gehad.


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    Eenmaal bij de plek aangekomen bij de plek waar we verschijnseld waren geef ik het op. Waar is die stok gebleven en waar moet ik verder zoeken?. Weer heb ik moeite om een gaap te onderdrukken. Misschien is het beter om morgen verder te zoeken aangezien het zo ook niet echt werkt.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Waar is z'n stok? :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''