• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik kijk van Ginny naar het boek. 'Dingen over aura's en dergelijke. Ik probeerde je het te vertellen, maar toen smeet je het weg.' Ik kijk even naar de grond.
    'Ik ben blij dat jullie terugkwamen. Voldemort was echt vreemd bezig, maar hij stond volgens mij echt op het punt om de vloek des doods uit te spreken en het enige wat ik dan had kunnen doen op je broers te beschermen, was recht in de lichtstraal springen.'

    (en ik moet eten. Tot zo)


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    Ik loop de trappen op naar de leerlingenkamer terwijl ik rondkijk opzoek naar mijn toverstok. Ik heb echt geen idee waar ik moet beginnen en als ik hem hier niet zou vinden ga ik later wel weer zoeken.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    {Ik moet eten, ben zo terug}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Eetze! x]
    Madison
    ''Je wilt niet weten hoe verschrikkelijk het was om te zien hoe je de cruciatus-vloek over je heen kreeg..'' zuchtte ik, en rustte met mijn hoofd toen weer op zijn schouder.
    ''Eh- geen idee. Verzin jij maar iets,'' zei ik, en grinnikte onwillekeurig.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ginny

    Ik kijk ook even naar de grond. 'Nogmaals sorry, ik was boos op George en jij had het boek geopend, het werd me gewoon even te veel.' zeg ik en ik kijk haar aan. 'Ik ben ook blij dat wij waren gekomen. Ik zou dood gaan als ik jou en mijn broers niet had, maar eigenlijk moet ik nu naar Azkaban. Die dooddoener die begon te roepen die had ik betoverd.' ik slik even. 'Madison valt eigenlijk wel mee, misschien moeten we dat aan de orde vertellen.' ik dacht even na en opeens schoot me wat te binnen 'Ik heb een vraag en ik hoop dat je hem wilt beantwoorden: Waarom noemde Proffessor Lupos jou aan het grimboutplein Catty en knuffelde hij je?' ik kijk haar nieuwschierig aan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Ben ik weer ^^)

    Adelaine Catherina Lupin

    'Sommige dingen hoeven het ministerie niet te weten en ik had overigens je excuses al aanvaard. Er gebeurden echt teveel dingen op één moment. Dat heeft ons bijna ons leven gekost.' Ik ril even bij de gedachte aan het duistere aura van Voldemort. 'Het lijkt mij vreselijk om geen liefde te kennen. Arme Madison. We moeten inderdaad de orde doorgeven dat ze nu voor zover we weten aan onze kant staat. Met nadruk op zover we weten.'
    Ik klop op de vensterbank, om aan te geven dat Ginny naast mij moet komen zitten.
    'Dat over Lupin is een lang verhaal. Ik raad je aan om te gaan zitten.'


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik plof naast haar neer en kijk haar aan. 'Vertel!' zeg ik met een grijns op mijn gezicht. Ik kijk haar aan en luister.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley

    'Hmmm..' Mompelde ik waarna ik merkte dat de hooftpijn terugkwam, het had niet echt fijn gevoeld toen er de heletijd een wand tegen mijn hooft was gedrukt. 'Slapen?' Opperde ik grijnzend waarna ik geeuwde.


    Don't be like the rest of them, darling

    Adelaine Catherina Lupin

    'Nou, het begon allemaal met een soort van doorbraak van Dumbledore in de zoektocht naar waar ik vandaan kwam.' Ik vertel Ginny over de herinneringen met de vrouw waar ik zo op leek. Over Lupin die de vrouw met zijn kind kwijtraakte en hen nooit meer terug heeft gezien. Ik eindig met het feit dat Lupin ok vertellen dat de vrouw ook aura's kon zien.
    'Oftewel, vanaf nu heet ik geen Bluejay meer,' eindig ik mijn verhaal. 'En Catty of Cat is dus een afkorting van Catherina en de afkorting die ik in mijn hoofd vaak voor mijzelf gebruikt. Het is flink wat makkelijker dan Adelaine.'


    Happy Birthday my Potter!

    Madison
    Ik lachte zachtjes.
    ''Is goed, ik kan inderdaad ook wel wat slaap gebruiken,'' grijnsde ik, en drukte een kusje in zijn nek voor ik mijn hoofd optilde en hem weer aankeek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Waar wil je slapen?' Vraag ik haar nadat ik weer een kus op haar lippen had gedrukt toen ze opkeek.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ginny

    Ik luister naar haar verhaal. 'Dus als ik het goed begrijp is Lupin je vader? Maar ben je dan geen weerwolf? Meestal word de rechtstreekse bloedlijn ook een weerwolf.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Madison
    Ik kuste hem terug, en keek hem toen weer glimlachend aan.
    Ik denk dat ze me in de Gryffindor Common Room en slaapkamers meer gewend zijn dan jij in die van Slytherin,'' grinnikte ik


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adelaine Catherina Lupin

    'Ja, daarom is ze waarschijnlijk gevlucht en heeft mij gedumpt,' zeg ik bedenkelijk. 'Maar ik heb geen problemen bij volle maan. Misschien komt het door het feit dat ik mijn moeder krachten heb geërfd dat ik niet die van mijn vader heb. Ik weet het niet.'


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley

    'Tsja, volgensmij ben ik liever in die van Gryffindor dan in die van Slytherin en ik denk ook niet echt dat ze het waarderen als een bloedverader doodnormaal de Common room van Slytherin inloopt.' Zei ik simpelweg, 'Dus dat word die van Gryffindor neem ik aan'


    Don't be like the rest of them, darling