• dump hier je stories :}

    http://www.quizlet.nl/stories/94116/when-a-stranger-calls/


    Just a normal day became a nightmare...

    Imagine:
    You wake up
    do the things you normally do
    And goes to the house where you have to baby-sit.

    And then.... the phone rings
    you answer the phone, but the only thing you hear is panting.

    When the phone rings again you hear a male voice
    he tells you to take off the lights in the bathroom
    you go upstairs and looked in the bathroom
    the lights where on.....
    you go back down without turning the lights off.

    He asks you why you did not turn the lights off
    But then you realize that he can see you...

    He is somewhere outside or maybe in your house
    you want to call the police but on that moment the electricity turns off....
    and you are on your own with a killer/psycho in the house..

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 16:52 ]


    We're all damaged in our own way, nobody is perfect. ~Johnny Depp~

    Your love is dangerous. ~ Harry Edward Styles [16+]

    Wish you were here - One direction

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 17:58 ]


    Fashion is a girl's best friend.


    Be my friend • Hunger Games


    Be my friend,
    hold me, wrap me up.
    Unfold me,
    I am small and needy.
    Warm me up,
    and breathe me




    'Why?' she whispered. I smiled while I looked into her beautiful, sea green eyes.
    'I was young and in love.' I answered her, dreaming.


    • Come as you are.

    Welcome, be heartlessly welcome to The Devil's Handbag! Take a seat and enjoy our girls! Tonight we'll have brunettes, blondes, blackheads, gingers and the wildest adventures for you!

    The Devil's Handbag
    Marvins rooskleurige vooruitzicht om in de toekomst te studeren aan een dramaschool wordt bruut beëindigd wanneer zijn ouders hem uit huis zetten met de boodschap dat hij zijn eigen hachje maar moet redden. Hij accepteert het aanbod om bij zijn beste vriend Jim in te trekken, maar daarmee zijn nog niet alle problemen opgelost. Waar moet hij het geld vandaan halen om zijn droom te verwezenlijken? Per toeval pikt Marvin iets op van The Devil’s Handbag, een hoeren-entertainmenttent voor meerderjarigen waar de lonen absurd hoog zijn. Verkleed als meisje solliciteert hij naar een baan en daar begint een verhaal waaraan hij eigenlijk niet had moeten deelnemen. Hij zal zijn acteertalent in ieder geval hard nodig hebben, want wie hij daar toevallig tegen het lijf loopt…

    Marvin maakt kennis met de wereld van vrijwillige prostitutie en de problemen die hij als Mistress Mariëlle, zijn vrouwelijke alter ego, nooit onder ogen zou komen. Langzaam maar zeker ondergaat Marvin een identiteitssplitsing en moet hij kiezen tussen zijn normale, problematische leven als Marvin en zijn collega’s en baan bij The Devil’s Handbag als Mariëlle. Maar hij is niet de enige die de gevolgen op zijn neus krijgt gedrukt; de groep die slechts één kant van Marvin kent, breidt zich alsmaar uit.



    Searching heavens for another earth

    Maybe If We Face Up To This, We Can Make It Through This † One Direction


    April ontmoet One Direction in een abnormale situatie. Een situatie waarin alles wankel is. Ze staat voor de onmogelijke taak One Direction te redden. Er moet een wonder gebeuren om het te laten lukken...


    They Just Told Me I'm A Wizard |One Direction & Harry Potter|


    One Direction gaat voor het eerst naar Hogwarts. Ze schijnen talent te hebben, vooral bij Gedaanteverwisselingen blinken ze uit. Maar dan ontdekken ze iets wat elke tovenaar wel zou willen; ze zijn Faunaten. Zullen deze veranderingen hun vriendschap voorgoed verpesten?


    The Story Of Us • Zayn Malik


    Some stories don’t have a clear beginning, middle and end. Life is about not knowing, having to change, taking the moment and making the best of it, without knowing what’s going to happen next. Delicious ambiguity


    Plaatjes aanklikbaar ^^ Ik hoop dat je ze gaat lezen! (:

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 19:53 ]


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Pandora's box
    Jaren geleden, toen de eerste mens was geschept waagde Prometheus het om het vuur van de Olympus te stelen en het aan de mens te schenken. Als straf schepte Zeus de eerste vrouw. De godinnen schonken haar elk verschillende eigenschappen, waaronder een nieuwe: Nieuwsgierigheid.
    De vrouw, Pandora, werd naar aarde gestuurd als geschenk, samen met een doos die nooit geopend mocht worden. Het ging goed, tot Pandora haar nieuwsgierigheid niet meer kon bedwingen en de doos opende. Meteen ontsnapte de rampspoed waarmee de doos was gevuld naar en sindsdien was het leven nooit meer hetzelfde.


    Vandaag de dag is dit slechts een in vergetelheid geraakte mythe, een verhaal waar niemand echt meer op zit te wachten. Zeus, woedend omdat niemand hem meer vereerd voor de machtige god die hij is, laat nog zo'n meisje geboren worden. Ook met haar wordt een doos meegestuurd. Een doos vol rampspoed die onvoorwaardelijk met het meisje is verbonden. Niemand had voorzien wat er zou gebeuren als ze de doos zou openen. Niemand behalve één man.


    ~Onbekende personen
    ~Avontuur
    ~Science fiction
    ~Nederlands geschreven
    ©General





    [ bericht aangepast op 30 aug 2012 - 13:23 ]


    yeehh

    http://www.quizlet.nl/stories/92600/thoughtsepic-saga/

    Donkere verschijningen kwamen op ons af, het geluid van het monster was oorverdovend.
    Ik pakte stevig Edyth's hand vast. Ze keek me angstig aan.
    Ik weet wat ze dacht,
    We gaan eraan...





    even kort:
    Hoofdpersoon: Gaia
    Speciale kracht: kan gedachten lezen
    16 jaar



    Gaia wordt gevangen genomen door de vijand {Clarewood}, daar ontmoet ze Edyth.
    Edyth is een klein meisje van 8 jaar ze heeft lang blond haar en blauwe ogen.
    Wanneer Gaia hoort dat haar hele dorp uitgemoord is heeft ze nog maar 1 doel:
    Edyth thuis brengen. Wat bijna onmogelijk is want ze moesten eerst zien te ontsnappen...

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 10:30 ]


    We're all damaged in our own way, nobody is perfect. ~Johnny Depp~




    Ze zijn samen,
    Al hadden ze dat niet mogen zijn.
    Spijt hebben ze niet.
    Nog niet.





    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes



    What if you were the inspiration for all his songs?
    The good ones, the bad ones, even the ugly ones.


    starting 250812
    bronx production


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.


    Een re-write op een oud idee.

    Thyme


    De zestienjarige Brue Nelson leeft een alledaags leven in Safford Fields - een stadje tussen de natuur van Virginia - tot ze ernstig gewond raakt tijdens een auto-ongeluk. Haar moeder overlijdt en ook haar vader is er erg slecht aan toe.
    Het eens gelukkige gezin breekt langzaam in stukken wanneer haar vader bij zijn nieuwe vriendin intrekt en Safford Fields verruild voor het zonnige Californië.
    Brue blijft achter bij haar slechtziende grootmoeder Camila, en probeert op die manier haar leven weer terug op de rails te krijgen.
    Wat haar echter nog niet van plan is los te laten - zijn de tijm bladeren die zij sinds het ongeluk langzamerhand overal begint te vinden.
    Wanneer de charmante Julian steeds vaker verschijnt, lijkt haar leven alles behalve beter te worden.


    Soundtrack
    © Barely 2O12
    Start 25O8'12


    Feel the fire, but do not succumb to it.




    Every night in my dreams
    I see you, I feel you,
    That is how I know you go on
    Far across the distance
    And spaces between us
    You have come to show you go on
    Near, far, wherever you are
    I believe that the heart does go on
    Once more you open the door
    And you're here in my heart
    And my heart will go on and on
    Love can touch us one time
    And last for a lifetime
    And never let go till we're one
    Love was when I loved you
    One true time I hold to
    In my life we'll always go on
    Near, far, wherever you are
    I believe that the heart does go on
    Once more you open the door
    And you're here in my heart
    And my heart will go on and on
    You're here, there's nothing I fear,
    And I know that my heart will go on
    We'll stay forever this way
    You are safe in my heart
    And my heart will go on and on

    Cast:
    Chelsey Audrey GoldenUp (Starring)
    Justin Drew Bieber (Starring)
    Aubrey Jamie Brown (Best friend of Chelsey)
    Jayden Mike Dawson (Best friend of Chelsey)
    Ashlynn Jess Simic (Bitch)
    Chloe Hailey LightHearts (Best friend of Ashlynn)
    Miley Tara CrossRoads (Best friend of Ashlynn)


    ©JoyxJustin
    Soundtrack
    Soundtrack
    50% Dutch
    50% English
    Ik waarschuw niet, neem abo
    Justin Bieber is famous

    http://www.quizlet.nl/stories/95323/see-our-girls-tribute-of-the-seventyfourth-hunger-games-prim-rose-everdeen/


    PrimRose Everdeen in the Hunger games...

    May the ods be ever in your favor...

    http://www.quizlet.nl/stories/78338/you-brought-me-down--niall-james-horan/


    What do you do when the only person who can make you stop crying is the person who made you cry?