• We all like Yum Yum's. So let's all post some.
    Ik bijt wel als eerste de kop er vanaf. Mmm ... Marleen, if you see this: Don't forget to smile and freak out.



    Til hug og blod.



    Deze vallen er waarschijnlijk niet onder. x3

    De zanger van mijn favoriete band is een schatje:



    Helaas heeft hij meestal een heel lelijke snor/baard, zo'n Hells Angels geval. (cat)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 21:25 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wow, jullie zullen er nooit met mijn crushes vandoor gaan denk ik, haha! Geef mij maar een chique, snobisctische, knappe, verzorgde en intelligente man. Weetjewel, een man die niet zo ruig is. (krul)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 21:35 ]


    Only losers can act the way you do

    Sting schreef:
    De zanger van mijn favoriete band is een schatje:



    Helaas heeft hij meestal een heel lelijke snor/baard, zo'n Hells Angels geval. (cat)

    He's looking gooood!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik heb momenteel echt een mini-crush op Sully.
    He's so cute and his voice is hot as well! _O_


    Til hug og blod.

    Bloodlust schreef:
    Heyyy, jou heb ik volgens mij al een poosje niet meer gezien Loveless! How are you doing? <3
    And mm, not bad! :9~


    Jacoby heeft ook zijn sexy momenten af en toe! :9~


    Hello! Ik ben jammer genoeg minder actief op het moment, no time to play around -cries- But I'm doing good! Hoe gaat het met jou? I've missed you lady D: And how are you doing my dear?
    Jacoby heeft ook soms minder sexy momenten... MAAR DAAR IS DIE REALLY SEXY!


    Maar Stanislav is een van mijn favo's <3 Oh my god :9~ Nu ik zijn foto zie krijg ik weer fangirl momenten...


    En om de een of andere reden vind ik Kris Lemche ook een ongelofelijk lekker ding. Hij is zo... zo... yum. -dies-