• Zayn heeft net zijn twitter verwijderd, ik kom er echt niet meer op.
    Zayn heeft haat reacties gekregen allemaal door een video

    Dit was Zayn zn laatste tweet, DIT IS GEEN GRAP!


    @zaynmalik: The reason i don't tweet as much as i use to, is because I'm sick of all the useless opinions and hate that i get daily goodbye twitter :)



    Het ging om deze video:




    Update:Zayn kreeg enkele haat reacties met "Zerrie isn't real" "You shouldn't get more tattoo's" en vanwege dat filmpje hebben ze gezegt en op hem gehaat dat hij vreemd zou zijn gegaan, ik weet ook niet wat er is gebeurd maar het is wel duidelijk op het filmpje te zien dat Zayn dronken is.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 13:30 ]

    Bumbleblee schreef:
    Hoe dan ook, ik vind het klote voor hem. Ja tuurlijk, haat reactie's zijn er altijd en daar moet je mee leren omgaan. Hoe vervelend dat ook is. Maar het punt is, Zayn heeft niks voor niks zijn Twitter verwijderd. Er zou vast en zeker wel een goede reden voor zijn. Hij mag dan wel beroemd zijn en hier eigenlijk mee moeten handelen, teveel van zulke kut opmerkingen en reactie's laten je ook niet beter voelen, dus ik begrijp zijn keuze heel goed. Hij is en blijft ook maar gewoon een mens met gevoelens, of die nou beroemd is of niet.


    Dat is zo waar.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Bumbleblee schreef:
    Hoe dan ook, ik vind het klote voor hem. Ja tuurlijk, haat reactie's zijn er altijd en daar moet je mee leren omgaan. Hoe vervelend dat ook is. Maar het punt is, Zayn heeft niks voor niks zijn Twitter verwijderd. Er zou vast en zeker wel een goede reden voor zijn. Hij mag dan wel beroemd zijn en hier eigenlijk mee moeten handelen, teveel van zulke kut opmerkingen en reactie's laten je ook niet beter voelen, dus ik begrijp zijn keuze heel goed. Hij is en blijft ook maar gewoon een mens met gevoelens, of die nou beroemd is of niet.


    groot gelijk <3

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 1:35 ]


    Laugh, Love, Live <3

    Uhuh, i know. Maar volgens mij was hij dronken, en ook nog single, toch?


    why would you leave your own, perfect world, and live here. in this piece of shit.

    Wereldnieuws.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Bingley schreef:
    Beetje overdreven. Ik bedoel, elke artiest krijgt haatreacties, dat hoort er gewoon bij. Het lijkt me inderdaad lastig zoveel kutreacties te krijgen, maar aan de andere kant krijgt hij zoveel positieve reacties en heeft hij zoveel followers, dat ik eigenlijk vind dat hij er maar overheen moet kijken. Dit is toch iets wat hij van tevoren kon verwachten, het hoort allemaal bij z'n droom.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ivan schreef:
    Achja.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Eerst Harry die breekt door de haatreacties, nu Zayn. Ze kunnen duidelijk niet met de negatieve kanten van het beroemd zijn omgaan

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 7:21 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Kyary schreef:
    Elke celeb krijgt haat, ik zie de reden om z'n twitter te verwijderen niet. Ik weet zeker dat ie minstens zoveel aardige mentions krijgt als haat mentions.


    Firm believer of all that is magic

    hmm oké jammer maar hij is bekend en dat hoort erbij!
    xxx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Little mix heeft de twitter account NIET verwijderd. Ik kan er nog steeds op :') Maar jah..


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik ben het er mee eens dat ze er wel een beetje tegen moeten kunnen. Maar ik ben meer boos op de mensen die dit aanrichten. Wat wil je met je leven bereiken? Echt hoor, waar is al deze shit voor nodig. Er zijn altijd een paar die een fanbase in zwart daglicht zetten. Of het nou directioners, beliebers etc zijn. Waarom zou je zo iemand zoiets willen aandoen. Ik snap er werkelijk niets van.
    Zo hebben mensen een fles met pis op het podium gegooid en haar uit ge'boooht terwijl Cher Loyd aan het optreden was. Dan weet ik niet of je voor d'r concert moest betalen (lijkt me wel), maar dan ben je toch niet goed in je hoofd?
    Op Demi Lovato's bday hebben mensen #HappyBirthdaybigfatWhore trending topic gemaakt.

    Waar gaat het heen met de wereld. En op dit soort momenten schaam ik me op bij zo'n fanbase te horen..

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 8:44 ]


    "They know nothing about me. Judgements prevent us from seeing the good that lies beyond appearences."

    Negligible schreef:
    Eerst Harry die breekt door de haatreacties, nu Zayn. Ze kunnen duidelijk niet met de negatieve kanten van het beroemd zijn omgaan


    Ex astris, sciencia

    dat is echt super zielig voor hem. maar ik denk dat het ook wel iets te ver gaat met alle haat reacties. niemand vindt het leuk als er zoveel mensen je haten. ik vindt het echt super erg en hoop dat het terug goed zal komen. ik haat wat er is gebeurd en wil er ook alles aandoen dat het terug goed komt. het is maar één video. één stomme, lompe video. hoe kan zoiets klein zoveel schade aanrichten? (fix the fandom)

    Echt, ugh... Geen woorden voor, ik zelf vind het wel klote, maar elke celeb wordt gehaat en Zayn kon verwachten van zo'n oud filmpje dat hij haat kreeg. Dus er is geen reden om je twitter te verwijderen hoor, ook de andere members van One Direction worden ook gehaat, dus wat is het verschil... Ja, niks dus.


    Simple but effective.

    Bumbleblee schreef:
    Hoe dan ook, ik vind het klote voor hem. Ja tuurlijk, haat reactie's zijn er altijd en daar moet je mee leren omgaan. Hoe vervelend dat ook is. Maar het punt is, Zayn heeft niks voor niks zijn Twitter verwijderd. Er zou vast en zeker wel een goede reden voor zijn. Hij mag dan wel beroemd zijn en hier eigenlijk mee moeten handelen, teveel van zulke kut opmerkingen en reactie's laten je ook niet beter voelen, dus ik begrijp zijn keuze heel goed. Hij is en blijft ook maar gewoon een mens met gevoelens, of die nou beroemd is of niet.


    THIS.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 17:19 ]


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli