• Zayn heeft net zijn twitter verwijderd, ik kom er echt niet meer op.
    Zayn heeft haat reacties gekregen allemaal door een video

    Dit was Zayn zn laatste tweet, DIT IS GEEN GRAP!


    @zaynmalik: The reason i don't tweet as much as i use to, is because I'm sick of all the useless opinions and hate that i get daily goodbye twitter :)



    Het ging om deze video:




    Update:Zayn kreeg enkele haat reacties met "Zerrie isn't real" "You shouldn't get more tattoo's" en vanwege dat filmpje hebben ze gezegt en op hem gehaat dat hij vreemd zou zijn gegaan, ik weet ook niet wat er is gebeurd maar het is wel duidelijk op het filmpje te zien dat Zayn dronken is.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 13:30 ]

    CurlyHarry schreef:
    Ik vind het echt onzin als mensen zeggen dat hij zich niet moet aanstellen. We weten allemaal dat als je haat en goede berichten krijgt dat de haat overheersd. Dus ga niet beginnen met dat hij zich niet moet aanstellen en hier zelf voor heeft gekozen wat dat is niet waar! Ze kiezen e recht niet voor dat mensen zo gemeen tegen hun doen. Mensen denken mischien dat je iemand niet pijn doet omdat je diegene niet kent maar al meerdere artiesten hebben zelfmoord gepleegt of zijn depresief geweest door alle haat die ze over hun heen krijgen. Stel je voor dan duizende mensen haat reactie's naar je sturen, dan denk je niet 'Oh, het hoort erbij. Wat een leuke reactie's!'
    Ik vind het gewoon echt heel erg triest dat mensen zo kunnen doen. En ik denk dat One Direction een heel groot deel van de tijd helemaal klaar zijn met hun zogenaamde 'fans' en het beroemd zijn.

    Sorry maar dat moest er even uit.
    +1

    Natuurlijk heeft Zayn gelijk om zijn Twitter te deactiveren, als hij alle haat niet meer wilde zien.
    Maar het was niet zo slim van hem om dat gelijk te doen; hij had beter kunnen wachten.
    Hij geeft nu alleen maar toe dat die video echt is (waarom gaat het over die video?).
    Simpelweg geeft hij nu alleen maar toe en zullen alle haatclubjes blij zijn van; we did it!


    Perrie had trouwens wel een persoonlijke Twitter, maar toen ik daar op kwam had ze nog maar iets van vijftig tweets, die allemaal duidelijk maakten hoe verliefd ze op Zayn was; pretty cute.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 12:30 ]


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    CurlyHarry schreef:
    Ik vind het echt onzin als mensen zeggen dat hij zich niet moet aanstellen. We weten allemaal dat als je haat en goede berichten krijgt dat de haat overheersd. Dus ga niet beginnen met dat hij zich niet moet aanstellen en hier zelf voor heeft gekozen wat dat is niet waar! Ze kiezen e recht niet voor dat mensen zo gemeen tegen hun doen. Mensen denken mischien dat je iemand niet pijn doet omdat je diegene niet kent maar al meerdere artiesten hebben zelfmoord gepleegt of zijn depresief geweest door alle haat die ze over hun heen krijgen. Stel je voor dan duizende mensen haat reactie's naar je sturen, dan denk je niet 'Oh, het hoort erbij. Wat een leuke reactie's!'
    Ik vind het gewoon echt heel erg triest dat mensen zo kunnen doen. En ik denk dat One Direction een heel groot deel van de tijd helemaal klaar zijn met hun zogenaamde 'fans' en het beroemd zijn.

    Sorry maar dat moest er even uit.

    Dit :]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Kerslake schreef:
    Natuurlijk heeft Zayn gelijk om zijn Twitter te deactiveren, als hij alle haat niet meer wilde zien.
    Maar het was niet zo slim van hem om dat gelijk te doen; hij had beter kunnen wachten.
    Hij geeft nu alleen maar toe dat die video echt is (waarom gaat het over die video?).
    Simpelweg geeft hij nu alleen maar toe en zullen alle haatclubjes blij zijn van; we did it!


    Tell me about it, stud.

    Bedenk me trouwens net; nu Zayn weg is zullen de haatclubjes van heel One Direction zoiets hebben van; one down, four more to go.
    Nu zullen de andere vier jongens (en het gewone One Direction Twitter account) alleen maar meer haat krijgen.
    Waarschijnlijk zal Zayn er ook nog wel het één en ander over horen in real life, dat hij aangesproken word van; why did you ruin my life?!
    Het vergt een hoop moeite om je Twitter dramaloos te verwijderen…


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Ik vind het sowiso een beetje zielig als je dit gaat filmen door een sleutelgat... Iedereen heeft recht op privicy ook beroemde mensen!


    Live your dream and never wake up!

    iiZiamStoran schreef:
    Uhuh, i know. Maar volgens mij was hij dronken, en ook nog single, toch?
    Hij was dronken ja, en had een relatie met Perrie, ik weet nogsteeds niet of het zo is, maar dit filmpje is door het hele net gegaan en ook waarschijnlijk naar Perrie,

    Zucht, het is weer een vraag naar aandacht, wedden.


    Olive

    Als je beroemd bent, weet je wel dat je dit soort kritiek zal krijgen. Ik ben niet echt een 1D-kenner, maar waarschijnlijk zullen er wel meerdere redenen dan dit zijn, anders had Zayn plots niet zomaar zijn twitter verwijdert. Ach, wie weet heeft hij 'm gewoon even geïnactiveerd of whatever en komt hij zo weer terug. Don't panic, het is niet dat hij uit de groep gaat ofzo.


    So I guess we are who we are for a lot of reasons. And maybe we'll never know most of them.

    Bronx schreef:
    Als je beroemd bent, weet je wel dat je dit soort kritiek zal krijgen. Ik ben niet echt een 1D-kenner, maar waarschijnlijk zullen er wel meerdere redenen dan dit zijn, anders had Zayn plots niet zomaar zijn twitter verwijdert. Ach, wie weet heeft hij 'm gewoon even geïnactiveerd of whatever en komt hij zo weer terug. Don't panic, het is niet dat hij uit de groep gaat ofzo.
    Dat weet ik ook, en ik respecteer t ook dat hij het account heeft geïnactiveerd hij heeft dus nog 29 dagen om t ongedaan te maken.

    Kyary schreef:
    Elke celeb krijgt haat, ik zie de reden om z'n twitter te verwijderen niet. Ik weet zeker dat ie minstens zoveel aardige mentions krijgt als haat mentions.


    effort never betrays you

    Mijn god, ik kreeg bijna een hartaanval toen ik net merkte dat zijn twitter weg is (beetje overdreven natuurlijk, maar toch). Goed gedaan hoor haters. Wat zullen ze trots zijn op zichzelf.


    It takes only seconds to say hello, but forever to say goodbye.

    Viviee schreef:
    Zucht, het is weer een vraag naar aandacht, wedden.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Viviee schreef:
    Zucht, het is weer een vraag naar aandacht, wedden.


    Sure.. Want dat kwam hij te kort?


    It takes only seconds to say hello, but forever to say goodbye.

    Kelloggs schreef:
    (...)

    Sure.. Want dat kwam hij te kort?


    Blijkbaar wel. Oh nee ik krijg hate, laat ik even zo'n aanstellerige tweet maken en mijn twitter verwijderen, sure. Het is niet dat ik het niet erg vind, maar overdrijven is mogelijk. Je bent beroemd, die haat zal er sowieso zijn en nee, dit is geen manier hoe je dat moet oplossen.


    Olive