• Zayn heeft net zijn twitter verwijderd, ik kom er echt niet meer op.
    Zayn heeft haat reacties gekregen allemaal door een video

    Dit was Zayn zn laatste tweet, DIT IS GEEN GRAP!


    @zaynmalik: The reason i don't tweet as much as i use to, is because I'm sick of all the useless opinions and hate that i get daily goodbye twitter :)



    Het ging om deze video:




    Update:Zayn kreeg enkele haat reacties met "Zerrie isn't real" "You shouldn't get more tattoo's" en vanwege dat filmpje hebben ze gezegt en op hem gehaat dat hij vreemd zou zijn gegaan, ik weet ook niet wat er is gebeurd maar het is wel duidelijk op het filmpje te zien dat Zayn dronken is.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 13:30 ]

    MissNifong schreef:
    (...) Ik post het alleen maar op Quizlet hoor.

    Ik denk niet dat ze met die post jou bedoelde, maar het feit dat zij het overdreven vind dat Zayn zijn twitter heeft verwijderd. (:

    Bumbleblee schreef:
    (...)
    Ik denk niet dat ze met die post jou bedoelde, maar het feit dat zij het overdreven vind dat Zayn zijn twitter heeft verwijderd. (:
    Dat weet ik, maar ik post het alleen maar op Quizlet, ik vind het best dat anderen hun mening geven, maar mijn dag is een beetje naar de klote om prive redenen en ik sta op het punt om te janken. maar goed

    MissNifong schreef:
    (...) Dat weet ik, maar ik post het alleen maar op Quizlet, ik vind het best dat anderen hun mening geven, maar mijn dag is een beetje naar de klote om prive redenen en ik sta op het punt om te janken. maar goed
    Oh okee. Ik dacht dat je dat zei, omdat je dacht dat ze het over jou had. Dus ik dacht, laat ik maar even drama voorkomen. Inieder geval, vind het naar voor je dat je dag naar de klote is. If you wanna talk, kun je me altijd een berichtje sturen. (:

    Hallo, hij is 19, mag die jongen ook zijn pleziertjes hebben
    Ik vind haters gewoon zielige aandachtstrekkers


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    is dit het moment dat we met zijn alle heel hard gaan gillen en huilen en paniekerig rondjes moeten rennen?


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Prul schreef:
    Hallo, hij is 19, mag die jongen ook zijn pleziertjes hebben
    Ik vind haters gewoon zielige aandachtstrekkers

    Ha, beste reactie tot nu toe!


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    MissNifong schreef:
    (...) Ik post het alleen maar op Quizlet hoor.


    En ik geef alleen maar mijn mening hoor.


    Tijd voor koffie.

    MissNifong schreef:
    (...) Dat weet ik, maar ik post het alleen maar op Quizlet, ik vind het best dat anderen hun mening geven, maar mijn dag is een beetje naar de klote om prive redenen en ik sta op het punt om te janken. maar goed


    Oh okay, nou ik heb het niet tegen jou, dit is mijn mening over Zayn's nieuwste actie...

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 17:52 ]


    Tijd voor koffie.

    Toevoeging: en voor steun sta ik ook voor je klaar hoor :3


    Tijd voor koffie.

    Hij had wel kunnen weten dat 'ie haters zou krijgen.


    26 - 02 - '16

    maar het is wel duidelijk op het filmpje te zien dat Zayn dronken is.
    Hmmm, echt duidelijk vind ik het niet ;D
    Anyway; Elke beroemdheid krijgt dagelijks zo veel haat over zich heen, ik vind het een beetje dom van hem om zijn Twitter te verwijderen want nu geeft hij zich eigenlijk zo goed als gewonnen. Ik snap wel dat je het na een tijd volledig zat bent, maar ik vind het een beetje lame om dan je Twitter meteen al te verwijderen.

    Weet je wat het is, als een normaal mens zoals wij dat zouden doen, zouden we ons hoofd omdraaien, denken van I don't care at all. Maar nu het een beroemd persoon is, die zijn pleziertjes ook worden gegund, jezus wij doen het ook. En dan is het allemaal maar oké, maar als hij dat doet dan is het het achtste wereldwonder!


    SLOAN.

    Tribbiani schreef:
    Weet je wat het is, als een normaal mens zoals wij dat zouden doen, zouden we ons hoofd omdraaien, denken van I don't care at all. Maar nu het een beroemd persoon is, die zijn pleziertjes ook worden gegund, jezus wij doen het ook. En dan is het allemaal maar oké, maar als hij dat doet dan is het het achtste wereldwonder!
    dat zeg ik niet, ik meld het alleen maar tegen iedereen tis nieteesn een heel groot wonder hoor ikw il het gewoon melden, en heus weet ik dit ook hoor, ik heb 2 accounts opgeheven ook vanwege al die kuthaat

    Mensen worden gehaat ( de sterren) maar ze hebben geen reden om iemand te haten, Want wat hebben die mensen diegene aangedaan niks dus.
    En heel miss wel en dan mag je die persoon haten maar als bv Zayn je niks heeft aangedaan en je haat hem dan vind ik het gewoon de domste reden en ook belachelijk,
    Je mag een persoon niet zomaar haten.
    HIj zal dit niet lezen maar een popster of ook gewone mensen moeten het negeren of vragen waarom. Sommige mensen doen niks verkeerd en worden gehaat? Dat kan gewoon niet.
    En soms is het moeilijk om mee om te gaan dat klopt. Omdat het zonder echte reden is.

    even ter info hij is weer terug op twitter


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.