• Zayn heeft net zijn twitter verwijderd, ik kom er echt niet meer op.
    Zayn heeft haat reacties gekregen allemaal door een video

    Dit was Zayn zn laatste tweet, DIT IS GEEN GRAP!


    @zaynmalik: The reason i don't tweet as much as i use to, is because I'm sick of all the useless opinions and hate that i get daily goodbye twitter :)



    Het ging om deze video:




    Update:Zayn kreeg enkele haat reacties met "Zerrie isn't real" "You shouldn't get more tattoo's" en vanwege dat filmpje hebben ze gezegt en op hem gehaat dat hij vreemd zou zijn gegaan, ik weet ook niet wat er is gebeurd maar het is wel duidelijk op het filmpje te zien dat Zayn dronken is.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 13:30 ]

    *loopt fluitend het topic uit


    #WWED - What Would Emma Do?

    Tsja, dan moet hij ook maar niet zulke dingen doen. Wel overdreven dat Perrie ook meteen twitter moet verwijderen (ze had trouwens toch helemaal geen twitter account?)


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik snap het niet helemaal??


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Bumbleblee schreef:
    Hoe dan ook, ik vind het klote voor hem. Ja tuurlijk, haat reactie's zijn er altijd en daar moet je mee leren omgaan. Hoe vervelend dat ook is. Maar het punt is, Zayn heeft niks voor niks zijn Twitter verwijderd. Er zou vast en zeker wel een goede reden voor zijn. Hij mag dan wel beroemd zijn en hier eigenlijk mee moeten handelen, teveel van zulke kut opmerkingen en reactie's laten je ook niet beter voelen, dus ik begrijp zijn keuze heel goed. Hij is en blijft ook maar gewoon een mens met gevoelens, of die nou beroemd is of niet.


    Life is a beautiful struggle

    Bumbleblee schreef:
    Hoe dan ook, ik vind het klote voor hem. Ja tuurlijk, haat reactie's zijn er altijd en daar moet je mee leren omgaan. Hoe vervelend dat ook is. Maar het punt is, Zayn heeft niks voor niks zijn Twitter verwijderd. Er zou vast en zeker wel een goede reden voor zijn. Hij mag dan wel beroemd zijn en hier eigenlijk mee moeten handelen, teveel van zulke kut opmerkingen en reactie's laten je ook niet beter voelen, dus ik begrijp zijn keuze heel goed. Hij is en blijft ook maar gewoon een mens met gevoelens, of die nou beroemd is of niet.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    ALAYLM schreef:
    So many people get hate everyday. Dat kon hij zelf toch ook verwachten toen 'ie beroemd wilde worden?


    comfort in c h a o s

    Toyfriend schreef:
    Oh non, Zayn! Hij moet zich gewoon er echt niets van aantrekken..


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    http://instagram.com/p/On4xcvE-Rx/

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 10:49 ]


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    ik haat het echt als mensen haat reacties gaan geven bij iedereen, beroemd of niet. Die mensen verdienen het eniet en tog krijgen ze haat. Maar ja, bij beroemd zijn hoord het er bij.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    De leden van Little Mix hebben al een hele tijd geen persoonlijke twitter meer hoor.


    There is nothing more badass than being yourself

    Toch best zielig dat zo veel mensen zo erg op hem haten... Tuur ijk heeft hij zelf gekozen om beroemd te worden maar als je dat wilt worden hoef je niet gelijk te verwachten dat je ooit zo veel haat kan krijgen. En hij hoeft er niet naar te luisteren, maar als je alleen maar slechte dingen naar hoofd krijgt begooit begin je het te geloven en begin je je ook super slecht te voelen. Dus ik snap Zayn wel, ik snap ook wel dat hij misschien het vertrouwen heeft verloren in zijn fans. Mijn menig! Toch vind ik dat Zayn ook wat steun kan gebruiken.


    Live your dream and never wake up!

    Ik vind het echt onzin als mensen zeggen dat hij zich niet moet aanstellen. We weten allemaal dat als je haat en goede berichten krijgt dat de haat overheersd. Dus ga niet beginnen met dat hij zich niet moet aanstellen en hier zelf voor heeft gekozen wat dat is niet waar! Ze kiezen e recht niet voor dat mensen zo gemeen tegen hun doen. Mensen denken mischien dat je iemand niet pijn doet omdat je diegene niet kent maar al meerdere artiesten hebben zelfmoord gepleegt of zijn depresief geweest door alle haat die ze over hun heen krijgen. Stel je voor dan duizende mensen haat reactie's naar je sturen, dan denk je niet 'Oh, het hoort erbij. Wat een leuke reactie's!'
    Ik vind het gewoon echt heel erg triest dat mensen zo kunnen doen. En ik denk dat One Direction een heel groot deel van de tijd helemaal klaar zijn met hun zogenaamde 'fans' en het beroemd zijn.

    Sorry maar dat moest er even uit.


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Bolleboosx schreef:
    Ik ben het er mee eens dat ze er wel een beetje tegen moeten kunnen. Maar ik ben meer boos op de mensen die dit aanrichten. Wat wil je met je leven bereiken? Echt hoor, waar is al deze shit voor nodig. Er zijn altijd een paar die een fanbase in zwart daglicht zetten. Of het nou directioners, beliebers etc zijn. Waarom zou je zo iemand zoiets willen aandoen. Ik snap er werkelijk niets van.
    Zo hebben mensen een fles met pis op het podium gegooid en haar uit ge'boooht terwijl Cher Loyd aan het optreden was. Dan weet ik niet of je voor d'r concert moest betalen (lijkt me wel), maar dan ben je toch niet goed in je hoofd?
    Op Demi Lovato's bday hebben mensen #HappyBirthdaybigfatWhore trending topic gemaakt.

    Waar gaat het heen met de wereld. En op dit soort momenten schaam ik me op bij zo'n fanbase te horen..
    +1

    je update klopt niet helemaal want Perrie heeft geen twitter, geen van de leden van Little mix trouwens. Ze zitten allemaal op het algemene account.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    CurlyHarry schreef:
    Ik vind het echt onzin als mensen zeggen dat hij zich niet moet aanstellen. We weten allemaal dat als je haat en goede berichten krijgt dat de haat overheersd. Dus ga niet beginnen met dat hij zich niet moet aanstellen en hier zelf voor heeft gekozen wat dat is niet waar! Ze kiezen e recht niet voor dat mensen zo gemeen tegen hun doen. Mensen denken mischien dat je iemand niet pijn doet omdat je diegene niet kent maar al meerdere artiesten hebben zelfmoord gepleegt of zijn depresief geweest door alle haat die ze over hun heen krijgen. Stel je voor dan duizende mensen haat reactie's naar je sturen, dan denk je niet 'Oh, het hoort erbij. Wat een leuke reactie's!'
    Ik vind het gewoon echt heel erg triest dat mensen zo kunnen doen. En ik denk dat One Direction een heel groot deel van de tijd helemaal klaar zijn met hun zogenaamde 'fans' en het beroemd zijn.

    Sorry maar dat moest er even uit.


    amen


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?