• Zayn heeft net zijn twitter verwijderd, ik kom er echt niet meer op.
    Zayn heeft haat reacties gekregen allemaal door een video

    Dit was Zayn zn laatste tweet, DIT IS GEEN GRAP!


    @zaynmalik: The reason i don't tweet as much as i use to, is because I'm sick of all the useless opinions and hate that i get daily goodbye twitter :)



    Het ging om deze video:




    Update:Zayn kreeg enkele haat reacties met "Zerrie isn't real" "You shouldn't get more tattoo's" en vanwege dat filmpje hebben ze gezegt en op hem gehaat dat hij vreemd zou zijn gegaan, ik weet ook niet wat er is gebeurd maar het is wel duidelijk op het filmpje te zien dat Zayn dronken is.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 13:30 ]

    Viviee schreef:
    (...)

    Blijkbaar wel. Oh nee ik krijg hate, laat ik even zo'n aanstellerige tweet maken en mijn twitter verwijderen, sure. Het is niet dat ik het niet erg vind, maar overdrijven is mogelijk. Je bent beroemd, die haat zal er sowieso zijn en nee, dit is geen manier hoe je dat moet oplossen.


    Ik ben het wel met je eens dat dit niet de manier is om het op te lossen. Natuurlijk, haat blijft er ook wel als je je twitteraccount verwijderd. Maar ik denk niet dat hij het deed om aandacht te krijgen of wat dan ook. Ik denk ook niet dat je dat aanstellerij kunt noemen. Stel je voor dat jij iedere dag weer zoveel haat berichten krijgt van mensen? Niet alleen over jezelf, maar ook over je vriendin, de rest van de band.. alles. Dan wordt je dat op een gegeven moment wel goed zat. Beroemde mensen zijn ook mensen met gevoelens.


    It takes only seconds to say hello, but forever to say goodbye.

    Kelloggs schreef:
    (...)

    Ik ben het wel met je eens dat dit niet de manier is om het op te lossen. Natuurlijk, haat blijft er ook wel als je je twitteraccount verwijderd. Maar ik denk niet dat hij het deed om aandacht te krijgen of wat dan ook. Ik denk ook niet dat je dat aanstellerij kunt noemen. Stel je voor dat jij iedere dag weer zoveel haat berichten krijgt van mensen? Niet alleen over jezelf, maar ook over je vriendin, de rest van de band.. alles. Dan wordt je dat op een gegeven moment wel goed zat. Beroemde mensen zijn ook mensen met gevoelens.


    Ik heb gewoon het gevoel dat wat hij nu gedaan heeft juist voor meer haat zou kunnen zorgen. Hij is een artiest, uiteraard met gevoelens, maar zij moeten in mijn ogen toch wel sterker staan. Natuurlijk kan hij eens genoeg hebben van al die drama en al die haat, maar niemand verplicht hem om dat te lezen? Hij moet niet naar die mentions kijken. Dit wat hij nu heeft gedaan vind ik best wel aanstellerij. Alle artiesten krijgen haat, is het nu meer of minder dan hem, maar zij verwijderen hun twitter niet. Ik vind het erg wat er gebeurt is door die haters, hoewel ik geen fan ben, maar dit komt in mijn ogen een beetje belachelijk over.


    Olive

    Bumbleblee schreef:
    Hoe dan ook, ik vind het klote voor hem. Ja tuurlijk, haat reactie's zijn er altijd en daar moet je mee leren omgaan. Hoe vervelend dat ook is. Maar het punt is, Zayn heeft niks voor niks zijn Twitter verwijderd. Er zou vast en zeker wel een goede reden voor zijn. Hij mag dan wel beroemd zijn en hier eigenlijk mee moeten handelen, teveel van zulke kut opmerkingen en reactie's laten je ook niet beter voelen, dus ik begrijp zijn keuze heel goed. Hij is en blijft ook maar gewoon een mens met gevoelens, of die nou beroemd is of niet.


    Pretty is just a pretty word.

    Trouwens , één van zijn familieleden of zus idk heeft haar Facebook verwijderd.. Enige verklaring? Ja , sommige ruïneren zijn familie en leven met haat berichten. Sommige hebben het ook over zijn GELOOF. Ja , als je over zijn geloof haat zendt , dan ben je gewoon ziek. Religie is iets privé en ermee spotten is al helemaal belachelijk. Punt.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Wauw, iemand verwijdert zijn Twitter.


    ars moriendi

    xMHoran schreef:
    Trouwens , één van zijn familieleden of zus idk heeft haar Facebook verwijderd.. Enige verklaring? Ja , sommige ruïneren zijn familie en leven met haat berichten. Sommige hebben het ook over zijn GELOOF. Ja , als je over zijn geloof haat zendt , dan ben je gewoon ziek. Religie is iets privé en ermee spotten is al helemaal belachelijk. Punt.


    Zulke dingen gebeuren iedere dag en overal. Hij is echt niet de enige daar in. Er zijn zeer veel sterren die net zoveel haat krijgen. Okay, hij heeft zijn twitter verwijdert. Geen reden voor paniek of drama. In my opinion, you should let it be.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Huntelaar schreef:
    Wauw, iemand verwijdert zijn Twitter.



    lol, je kijkt zelf naar dit topic hoot. Dat hoeft niet als het je niet inttereseerd.

    TtwilightL schreef:
    (...)

    lol, je kijkt zelf naar dit topic hoot. Dat hoeft niet als het je niet inttereseerd.

    Het stond bij actieve topics, vriend. Daarbij bepaal ik zelf nog altijd waar ik op reageer.


    ars moriendi

    WAUW nu gaat het rond op twitter dat hij een nieuwe account heeft, ZaynFacebook lol.


    Life is a beautiful struggle

    Jieber schreef:
    WAUW nu gaat het rond op twitter dat hij een nieuwe account heeft, ZaynFacebook lol.


    Als dit waar is, dan krijg ik mijn gelijk. Als dit niet waar is, is de persoon achter die twitter belachelijk.


    Olive

    Filmpje. Hij heeft zo gelijk... 'Fans' die hem tweets sturen om te zeggen dat zijn relatie fake is en dat hij geen tattoo's moet nemen zijn fucking dom. Het is zijn leven en weet je wat: die mensen kennen hem niet, ze hebben er totaal niks mee te maken. Om eerlijk te zijn vind ik het zelfs een schande dat wij het als fans zo ver hebben laten komen. De reden waarom hij zijn account verwijderd heeft is niet alleen door mensen die heel One Direction niet leuk vinden maar ook door fans, en dat is zou mij (als ik Zayn zou zijn) het meest raken. En ja, misschien moet hij er mee om kunnen gaan maar als het hem van streek maakt en hij vind het niet meer leuk, waarom zou hij dan op twitter zitten...

    En misschien is dit geen domme actie want heel mijn timeline is ontploft door deze actie. Misschien is dit wel eindelijk een moment dat alle fans wakker schudden en zich realiseren dat ze niet te hard moeten zijn. Ik zeg zeker niet dat alles wat ze doen goed is, maar over zijn tattoo's tweeten en zeuren is gewoon ontzettend raar omdat wij er als fans helemaal niks mee te maken hebben.

    Daarbij hij verwijderd zijn twitter... Hij is niet dood.

    Huntelaar schreef:
    Wauw, iemand verwijdert zijn Twitter.



    Hahaha ja idd, zo denk ik er ook over hoor. Het is maar Twitter.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Jemig, sorry hoor, maar een beetje overdreven vind ik het wel. Allerlei celebrities krijgen haatreacties. Kijk maar naar Selena Gomez, zij wordt f*cking hard uitgescholden elke dag vanwege Justin Bieber. Stukken erger dan 'jij bent vreemdgegaan', eerder zoiets als 'ik hoop dat je doodgaat' (en erger), en zij negeert het en gaat vrolijk door met twitter en ga zo maar door. Vervelend, maar ik vind dat Zayn zich een beetje aanstelt.


    Tijd voor koffie.

    Het is wel jammer maar ik lig er niet van wakker.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 16:23 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Synaisthmata schreef:
    Jemig, sorry hoor, maar een beetje overdreven vind ik het wel. Allerlei celebrities krijgen haatreacties. Kijk maar naar Selena Gomez, zij wordt f*cking hard uitgescholden elke dag vanwege Justin Bieber. Stukken erger dan 'jij bent vreemdgegaan', eerder zoiets als 'ik hoop dat je doodgaat' (en erger), en zij negeert het en gaat vrolijk door met twitter en ga zo maar door. Vervelend, maar ik vind dat Zayn zich een beetje aanstelt.
    Ik post het alleen maar op Quizlet hoor.