• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Stuttgart

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 10:11 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nathan Jack Dalfson

    Ik loop rustig achter haar aan en pak haar hand. 'Ik ben niet boos Lauren' begin ik en stop even zodat we elkaar aan kunnen kijken. 'I..ik ben gewoon bang.' Ik slik moeilijk en sla mijn armen om haar heen. Ik had mijn ouders verloren door de koning en ik was vreselijk bang om Lauren ook kwijt te raken.


    ~

    Lauren Bella Smith

    'Weet ik Nathan. Ik weet het.' Ik loop rustig door en trek hem op een boomstam. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Maar ik wil gaan en jij gaat ook? Of was je van plan om niet te gaan?' Ik kijk hem vragend aan. 'Ik wil Faye helpen. Kosten wat het kost.' ik kijk hem aan. 'Zij hoort op die troon Nathan en wij kunnen helpen. Is dat niet eervol?'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    Ik trek haar tegen me aan en druk een kus op haar haren. 'Natuurlijk ga ik mee en is het eervol, maar dat veranderd niet dat ik bang ben.' Ik sluit mijn ogen en hou haar goed vast. 'De koning heeft mijn ouders en zoveel anderen vermoord en dat maakt me bang.' 'De angst om jou ook te verliezen.'


    ~

    Lauren Bella Smith

    'Ik weet het Nathan, maar ze zien deze aanval niet aankomen. Dus de kans is groter dat het lukt. En we hebben Lance en Faye. Heel veel mensen bleven gewoon in het kasteel omdat ze het goed hadden, mensen zijn daar gekomen omdat ze het goed hadden. mijn broer is daar omdat hij van het ridderschap houdt en de koning heeft hem niks aangedaan, dus hij haat hem niet zoals ik doe, maar zou mij of vrienden niet vermoorden.' Ik zwijg. 'De enige waar we bang voor moeten zijn is de koning en zijn kinderen. De rest kunnen we wel aan.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    'Ik maak iedereen die aan je komt persoonlijk af' zeg ik zacht en kijk naar de hemel. Ik zal hard moet trainen vanaf morgen en dan komt het goed. Ik vertrouw op Lauren en de rest van onze groep. 'Is er al bekend wanneer we gaan dan?' vraag ik en kijk haar aan.


    ~

    Lauren Bella Smith

    I kijk hem aan. 'Is goed. Alleen Nathan...' Ik zwijg even en besluit mijn zin niet af te maken. 'Ik weet niet. Het is nog niet heel duidelijk. Alleen het plan is een beetje verteld, meer niet.' Ik kijk hem aan. 'Waarom ging je weg? Als je alles duidelijk weet dan is de kans op overleven veel groter.' ik kijk hem aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Nathan Jack Dalfson

    'Wat wilde je zeggen?' vraag ik en kijk haar rustig aan terwijl ik zacht door haar haren streel. Ik druk een kus op haar voorhoofd en sluit mijn ogen even. 'Ik wilde even nadenken over alles wat net werd gezegd.' Ik open mijn ogen weer en kijk haar aan.


    ~

    Aowynn Rune Savan

    Met een brede glimlach blijf ik door dansen en kij naar William die besluit mee te doen. 'Toe maar, je bent een goede danser,' grinnik ik complimenterend naar William en werp even een blik op Bo. 'Kom, niet zo stijf, mee doen jij,' zeg ik tegen hem terwijl ik vrolijk verder dans. 'Wynni! Wynni! Dansen!' hoor ik plots iemand roepen en als ik me omdraai verschijnt er weer een glimlach op mijn gezicht. Het dochtertje van de slager komt vrolijk op me afgerend en pakt mijn beide handen vast om te dansen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Lauren Bella Smith

    Ik kijk hem aan en bijt op mijn lip. 'Wat... Wat als...' Ik zwijg. 'Wat als ik oog in oog sta met mijn broer?' Ik kijk Nathan aan. Daar was ik het bangste voor. Oog on oog staan met mijn broer. Wat zou hij doen? Wat zou ik doen? Ik wist het niet. Ik kijk Nathan aan en druk een kus op zijb lippen.

    William Riley Smith
    Ik lach. 'Dank je jij kan er ook wel wat van,' grinnik ik. Op dat moment komt een klein meisje op Aowynn afgerend. Ik lach en kijk naar het meisje. Ze deed me aan mijn zusje denken. Die gedachte verwierp ik gelijk en dans rustig door, terwijl ik naar Aowynn en het meisje glimlacht. 'Zo te zien heb je een danspartner,' grinnik ik en kijk Aowynn aan. 'Je bent geliefd bij iedereen,' grijns ik en kijk Aowynn weer aan.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aowynn Rune Savan

    Ik lach even zachtjes om William's opmerking en dans nog even door met het kleine meisje voor ze er weer vrolijk vandoor gaat. 'Het was een danspartnertje van korte duur,' grinnik ik en zwaai nog even naar het meisje, waarna ik stop met dansen. 'En zo geliefd ben ik nou ook weer niet,' glimlach ik en laat mijn blik om me heen glijden voor ik opkijk naar William. 'Er lopen er hier ook wel rond die helemaal niks met me hebben,' voeg ik er aan toe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    William Riley Smith

    'Heeft iedereen dat niet? Ik praat met zoveel mensen op het kasteel niet. Misschien liggen de verhoudingen daar ook anders, maar toch. Ik kan me ook niet herinneren dat ik vroeger met alle kleine kinderen sprak.' Ik grinnik even. 'Het is onmogelijk om de hele wereld te mogen.' Ik grijns even en kijk haar aan. 'Nu wel door blijven dansen he.' Ik grinnik en pak haar pols. Vrolijk dans ik met haar door en laat haar pols dan los, zodat ze alleen verder kan dansen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Aowynn Rune Savan

    'Het lijkt me inderdaad van wel, dat iedereen dat heeft,' reageerde ik en lachte even. 'Ik kan me ook echt niet voorstellen dat je iedereen mag waarbij je je bevindt,' voegde ik eraan toe en grinnikte even toen hij mijn pols vast pakte en me tot dansen aanspoorde. 'Maar alle kinderen hier spreken wel tegen me,'grinnikte ik vervolgens. 'Ze weten namelijk dat ze een snoepje krijgen als ze bij mij in de winkel komen,' lachte ik en stopte weer even met dansen.'Willen jullie iets eten, of drinken?' vroeg ik plots, helemaal niet bij stil gestaan dat ik dat in iedergeval nog niet had gedaan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nathan Jack Dalfson

    Ik glimlach even als ze me een zachte kus geeft. 'Als je oog in oog tegenover je broer staat beloof ik je dat ik je zal helpen en steunen waar nodig.' Met mijn duim streel ik even over haar lippen waarna ik haar een kus geef. 'Ik laat niemand aan je komen' zeg ik zacht en trek haar op mijn schoot tegen me aan.


    ~

    William Riley Smith

    'Nu je het zegt heb ik wel dorst ja,' lach ik en kijk om me heen opzoek naar een kraampje met drinken. Ik pak Aowwyn bij haar hand en Bo bij haar pols. Ik sleur ze achter me aan richting het klaampje. 'Wat wil iedereen?' Ik kijk ze vragend aan en bestel wat drinken voor mij.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Lauren Bella Smith

    Ik glimlach. 'Dat is lief, maar ik wil niet dat jij tussen mijn broer en mij staat.' Ik kijk hem aan en druk weer een kus op zijn lippen. Ik hield van Nathan, zielsveel. Ik kruip dichter tegen hem aan en sluit mijn ogen. Ik voel een koel windje langs ons heen gaan en glimlach. Hier voelde ik me veilig. Deze veilige armen had ik nodig om me te beschermen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne