• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.



    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Stuttgart

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 10:11 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Je kan anders Sam wel naar Faye sturen?]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ja hoor is goed c: waar is Faye? En is het al bekend dat ze prinses is?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Dat heeft ze net verteld, ja en ze is ergens buiten, denk ik]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Sam Jason Moon
    Ik loop een beetje rond. Ik heb het nieuws gehoord dat Faye de prinses is. Ik vraag me af waarom ze gevlucht is. Ik heb alleen maar gehoord dat ze prinses is, meer niet. Ik loop en probeer na te denken wat me niet lukt. Ik ben vanochtend wakker geworden met koppijn en die is niet meer weggegaan. Dan zie ik Faye. Ik loop naar haar toe, 'Hee Faye,' zeg ik dan. 'Of moet ik Uwe hoogheid zo gaan aanspreken?' en een kleine grijns siert mijn lippen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Faye Julia Bellamy Dubois
    Even kijk ik geschrokken op als ik iemand mijn echte naam hoor zeggen, maar als ik zie dat het Sam is herringer ik me weer dat ik net aan de groep verteld had wie ik werkelijk was. Iets wat ik heel even vergeten was doordat ik zo diep in gedachten zat. 'Hoi' antwoordde ik glimlachend 'Nee hoor, noem me maar zoals je wilt' vervolgde ik. Ik haatte het als iemand me uwe hoogheid ging noemen, ik had op dit moment helemaal niks te maken met de kroon. 'Zolang je maar beloofd me Julia te noemen als we in het dorp of bij het kasteel zijn' Het was namelijk niet de bedoeling dat iedereen gelijk wist dat ik er was.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Sam Jason Moon
    Ze was helemaal in gedachten. Ik glimlach en zeg, 'Ik houd het sowieso liever bij Julia. Want zo is het hoe ik het gewend ben.' ik kijk even naar haar. 'Ik weet er het fijne niet van, alleen dat je dus de prinses bent.' en ik glimlach zuinig naar haar. Ik ben nooit zo van het glimlachen. 'Wil je weer terug naar het kasteel?' vraag ik dan aan haar. 'Opeisen wat van jou is?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Faye Julia Bellamy Dubois
    'Er is niks van mij, Sam' antwoordde ik 'Mijn familie is vroeger gekozen, dus als we het voor elkaar krijgen om de nieuwe koning van de troon te krijgen, zullen we het volk een nieuwe koning of koningin laten kiezen' Natuurlijk wou ik graag terugkeren in het kasteel en mijn plek op de troon innemen, maar ik zou zoiets nooit kunnen doen zonder de steun van het volk.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Sam Jason Moon
    Ik luister naar haar en ik ben op een boomstam gaan zitten. 'Ik vind het maar ingewikkeld gedoe,' mompel ik. Ik zucht en haal een hand door mijn haar. Ik kijk voor me uit en eigenlijk zie ik alleen maar bomen en groen. Geen andere uitweg was mogelijk toen ik wegvluchtte van het koninkrijk. 'Denk je dat er bewoners zullen zijn die jou zullen kiezen?' vraag ik dan aan Julia. Ik geef daar de voorkeur aan, niet aan Faye.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Faye Julia Bellamy Dubois
    Even dacht ik na voordat ik antwoord gaf. 'Ik denk dat daar wel een kans op is, ja' antwoordde ik 'Er zullen vast nog oude mensen in het dorp wonen die het liefst mijn ouders terug zouden willen zien en aangezien dat niet kan, voor mij zullen stemmen. Maar er zullen waarschijnlijk ook meer dan genoeg mensen zijn die er nieteens aan willen dénken om iemand die hierheen gevlucht is toen het even moeilijk ging terug op de troon te zien'


    Keep your head up, keep your heart strong

    Sam Jason Moon
    Ik kijk weg van de bomen en kijk nu weer naar Julia. 'Sorry, maar noem je het echt "even moeilijk ging"?' zeg ik dan. 'We worden onderdrukt en de koningin is vermoord zodat de koning zelf aan de macht kon komen.' ik zeg het gewoon tegen haar. Ik ben altijd eerlijk tegen mensen. Ik zeg ze wat ik er van vind. En dat wordt niet altijd gewaardeerd. 'Je hebt in iedergeval mijn steun,' zeg ik dan tegen haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Faye Julia Bellamy Dubois
    'Dank je' antwoordde ik glimlachend. 'Ik weet ook dat ik onder geen mogelijkheid op het kasteel had kunnen blijven, aangezien de nieuwe koning mij ook dood wou hebben. Maar er zullen vast heel veel mensen zijn die de waarheid niet weten en hier daardoor anders over denken' Er waren meer dan genoeg ridders op het kasteel gebleven, wie weet wat hun allemaal verteld werd. Even keek ik naar Sam, waardoor er een glimlach op mijn gezicht verscheen. Deze jongen zei altijd wat hij ergens van vond, iets wat ik echt heel fijn vond. Dan hoefde ik namelijk niet na te denken wat hij echt meende en wat niet...


    Keep your head up, keep your heart strong

    Sam Jason Moon
    Ik zie haar naar me kijken en dat er een glimlach op haar gezicht verschijnt. Ik haal mijn schouders op, 'Als de mensen niet de echte waarheid weten, maar die volgens de koning, moeten wij ze die vertellen.' ik draai me hoofd opzij om naar Julia te kijken. Het is niet gemakkelijk om in dit bos te overleven, op sommige dagen zie ik het echt niet meer zitten. Mijn ouders die wel de koning trouw zijn en mijn zus die gedwongen dienares is. 'En ik denk dat er ook nog een aantal mensen zijn, sowieso in het dorp, die weten dat de waarheid van de koning niet klopt, maar die niets durven te ondernemen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ Je kunt met Bo ook gewoon naar Aowynn en William lopen, ze hebben hem nml meegenomen naar het drankkraampje en zijn een klein stukje verderop op een bankje gaan zitten..]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ja, en daarna hebben ze hem achter gelaten om te gaan dansen met zijn tweeën, haha]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Lol, ik heb Aline Poncho nog voor Bo :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.