• Aangezien school weer begint, is hier het topic waar je kunt praten over je klas ;D

    Hetzelfde vragenlijstje als in het vorige topic:
    Klas:
    Wat vind je ervan:
    Met wie zit je in de klas:
    Extra:


    Ik ben erg nieuwsgierig ;D

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 16:17 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Klas: 3e jaar Onderwijsassistent
    Wat vind je ervan: Leuke klas, gezellige mensen (:
    Met wie zit je in de klas: Ik ken iedereen al van de eerste twee jaar.
    Extra: Ik moet wel even extra goed mijn best gaan doen dit jaar... ):

    Stageklas: Groep 3 v/d basisschool
    Wat vind je ervan: Leuk!!
    Met wie zit je in de klas: Heel schattige kindertjes.
    Extra: Het is de basisschool waar ik zelf opgezeten heb, dus heel veel meesters en juffen die nu mijn collega's zijn kennen mij nog van toen ik daar als klein kindje op school zat. x]


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Klas: 4 vwo
    Wat vind je ervan: Tot nu toe maakt iedereen ons bang over de examens en het gaat een heel zwaar jaar worden
    Met wie zit je in de klas: met mijn vrienden gelukkig! En met een aantal mensen die mij een beetje raar vinden maar oke.
    Extra: Ik ben benieuwd naar het jaar eigenlijk


    you are the smell before rain | you are the blood in my veins

    Klas: 4AD
    Wat vind je ervan: Gaat wel goed. Alleen al die leraren zeiken over dingen, maar zeggen toch dat ze ons niet bang willen maken. 'Ja, die eerste toetsweek is altijd een rommel, maar ik wil jullie niet bang maken hoor.'
    Met wie zit je in de klas: Er zijn niet echt vaste klassen. Maar ik zit altijd wel met iemand die ik aardig vind(:
    Extra: Bovenbouw. Dus ik moet e-uren gaan maken-.-


    Food.

    Klas: Eerstejaars U-pabo
    Wat vind je ervan: tot nu toe is het nog wel leuk, maar ik weet nog niet zo goed waar het heen gaat! Volgende week beginnen pas echt de lessen^^
    Met wie zit je in de klas: met 11 mensen.. 10 meiden en 1 jongen, maar wel super gezellig^^
    Extra: ben benieuwd, ga van het jaar voor het eerst stage lopen!


    It's never gonna happen, Guys.

    Klas: A5B
    Wat vind je ervan: Tsja, ben nog niet begonnen
    Met wie zit je in de klas: Ik weet nog niet mijn hele klas, maar ik zit sowieso bij drie vriendinnen en twee aardige jongens
    Extra: Ik heb gewoon 40 boeken Ö


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Klas: 5GAc.
    Wat vind je ervan: Nou ik moet maandag pas naar school, maar ik heb best een leuke klas.
    Met wie zit je in de klas: Met de meeste van mijn beste vriendinnen en nog wel meer mensen waar ik goed mee kan.
    Extra: Ik ga dit jaar voor het eerst huiswerk maken! Hopelijk dan haha ;3

    Klas: A4C
    Wat vind je ervan: Meh :C. Ik wist sowieso al dat ik weinig kans had om bij mijn vrienden in de klas te komen, aangezien zij bijna allemaal n&g of n&t hebben gekozen. Maar ik hoopte dat ik op z'n minst nog bij een vriendin zou komen die e&m doet. Helaas, ik zit als c&m'er in een klas vol e&m'ers, maar niet bij haar.
    Met wie zit je in de klas: Morgen weet ik het precies. Nu weet ik dat ik in ieder geval niet bij mijn vrienden zit, alleen een paar mensjes van vorig jaar waar ik niet mee omging. Tutjes en irritante jongens voornamelijk.
    Extra: Bandieri.


    i put the fun in funeral

    Klas: 5MWe
    Wat vind je ervan: Ik ga het zwaar hebben, maar het zal wel minder moeilijk zijn dan vorig jaar, aangezien ik minder wiskunde heb!
    Met wie zit je in de klas: Met 2 goede vriendinnen en allemaal mensen die ik niet ken. c:
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 16:11 ]

    Klas: 3vA
    Wat vind je ervan: Prima. Bijna al mijn goede vriendinnen zitten in die klas - het zijn er wel drie, lol, en nog twee in andere klassen - en hoewel ik weinig heb met de andere kinderen, kan ik er wel mee leven. Ik zit in ieder geval dus bij mijn vrienden ^^
    Met wie zit je in de klas: Precies dezelfde klas als de vorige twee jaren :'D Maar dat was al voor de zomervakantie bekend. Onder andere drie van mijn beste vriendinnen en mijn aartsvijand (ja ja, ik heb een aartsvijand) zitten nog steeds bij mij.
    Extra: Over onze mentrix heb ik wel gemengde gevoelens. Ze is op zich best aardig, maar ze zeurt zo D:


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Klas: Bachelor 1 opleiding ACW @ Radboud Uni
    Wat vind je ervan: Awesome. ^^
    Met wie zit je in de klas: heel veel über geweldige mensjes. 34 in totaal :3
    Extra: -


    He's a lion. Who Can Talk.

    Klas: MV41B - ROC Enschede
    Wat vind je ervan: De school is denk ik leuker dan mijn vorige.
    Met wie zit je in de klas: Mensen die ik nog niet ken.
    Extra: Nu moet ik wel een heel stuk langer reizen om naar school te komen. En ik heb altijd het idee dat mensen me daar aanstaren, maar dat ligt aan mij. :'D

    [ bericht aangepast op 3 sep 2012 - 16:12 ]

    Luminology schreef:
    Klas: Atheneum 5, in welke mentorgroep ik zit weet ik pas over een week.
    Wat vind je ervan: Weet ik nog niet, maar ik ken iedereen uit mijn jaarlaag en de meesten zijn... niet echt mijn type, om het aardig te zeggen (;
    Met wie zit je in de klas: Andere mensen uit atheneum 5 die ik dus niet heel erg mag :c
    Extra: Ik heb eerst nog twee weken vakantie :3

    Klas: sA5A
    Wat vind je ervan: Om het maar even kort en krachtig te zetten: kut.
    Met wie zit je in de klas: Niet zulke leuke mensen. D:
    Extra: En ik heb niet eens een leuke mentrix T_T Ik wil mijn klas / mentrix van vorig jaar weer terug...

    [ bericht aangepast op 1 juni 2013 - 19:24 ]


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Klas: 5 Humane Wetenschappen
    Wat vind je ervan: Dit is mijn 3e jaar HW en ik vind de richting super, alleen jammer dat onze klas zo groot is geworden (veel nieuwe: vorig jaar waren we met 12, nu met 21!)
    Met wie zit je in de klas: Met een heleboel meisjes en 3 jongens
    Extra: Ik kijk al enorm uit naar de Zuiddag in oktober

    Klas: 5HW1 (5 Humane wetenschappen)
    Wat vind je ervan: Valt rededelijk mee, had erger verwacht.
    Met wie zit je in de klas: Met vijf van 2 jaar geleden, paar nieuwe mensen uit andere scholen en paar die hun jaar overdoen.
    Extra: Bon, de eerste schooldag is net voorbij. Ik hoop dat het een tof schooljaar wordt (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Klas: SA6B
    Wat vind je ervan: Niet bijzonder, niet vervelend. Ik moet nog zien of het een leuke klas is.
    Met wie zit je in de klas: 1 vriendin, voor de rest mensen die ik niet heel goed ken ofzo.
    Extra: Loos


    Aan niets denken is ook denken.