• Aangezien school weer begint, is hier het topic waar je kunt praten over je klas ;D

    Hetzelfde vragenlijstje als in het vorige topic:
    Klas:
    Wat vind je ervan:
    Met wie zit je in de klas:
    Extra:


    Ik ben erg nieuwsgierig ;D

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 16:17 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Klas: 4Wb
    Wat vind je ervan: Gewoontjes, zelfde als vorig jaar
    Met wie zit je in de klas: Beste vriendinnen
    Extra: 2MWe blijft het beste.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Klas: V6A
    Wat vind je ervan: Niet echt zo heel leuk, er zitten een hoop "stoere" jongens en kakkermeiden in. Gelukkig zijn er wel een paar mensen die ik aardig vind en heb ik leuke clusterklassen.
    Met wie zit je in de klas:
    Extra: Nog maar een jaar te gaan, dus ik ga geen moeite doen om zoveel namen nog te leren :Y)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Klas: 1J 1e jaar MBO Juridisch Medewerker
    Wat vind je ervan: Tot nu toe, super!
    Met wie zit je in de klas: Met een heleboel gezellige mensen die ik tot nu toe niet kende.
    Extra: I already made some friends. :3


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Klas: 4STWA.
    Wat vind je ervan: Best wel aardige mensen.
    Met wie zit je in de klas: 1 Vriendin, de rest kende ik nog niet.
    Extra: Ik had mezelf voorgenomen om minder verlegen te zijn, maar ik denk niet dat daar veel van in huis gaat komen. Al ga ik toch mijn best blijven doen. Vorig jaar had ik amper wat gezegd. Echt niet leuk. Ja, zó verlegen ben ik.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Klas: 5HuWec
    Wat vind je ervan: Vreselijk ._.
    Met wie zit je in de klas: Twee vriendinnen en zestien mensen die ik niet mag.
    Extra: Ik ben niet van plan heel erg te gaan socializen dit jaar.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Klas: Ta2 (tweetalig atheneum)
    Wat vind je ervan: klein, maar negentien mensen.
    Met wie zit je in de klas: met vier vriendinnen van vorige klas , twee mensen die zijn blijven zitten & dan nog een aantal mensen
    Extra:HOI . okee idk anything

    xo

    Klas: 1F 1e leerjaar MBO Media Vormgever
    Wat vind je ervan: Veel beter dan dat ik gewend ben. c:
    Met wie zit je in de klas: Een jongen van mn oude basisschool, 3 andere meisjes en voor de rest alleen maar jongens die ik niet ken.
    Extra: Ik kies ervoor om met de vreemde jongens op te trekken, wat niet gebruikkelijk is, lol.


    ''There is no hell, no heaven either. This world is what we make of it.''

    Klas: v4d
    Wat vind je er van : verschrikkelijk, ik ken bijna niemand in mijn stamklas die ik mag
    Met wie zit je in de klas: in mijn stamklas zit ik met vage kinderen, maar gelukkig zit ik bij andere vakken bij mijn vrienden
    Extra: ik heb mezelf voorgenomen om aardig te doen


    Can't control my second personality

    Klas: Pafina
    Wat vind je ervan: Tot nu to leuk er zitten alleen maar volwassene, de jongste is 19, zelf ben ik pas 20
    Met wie zit je in de klas: ehm met 11 mensen, eigenlijk in totaal 22 maar de overige mensen moeten of stage afronden of moeten andere vakken afronden. en 2 andere mensen van de 11 andere zitten eigenlijk in een ander klas
    Extra:


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Voor de rest, ik zit 3 avonden in de week op school en 3 dagen moet ik stage lopen, in totaal minimaal 20 uren per week


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    EIN1c


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Klas: mA6H
    Wat vind je ervan: matig.
    Met wie zit je in de klas: Wel met een goede vriendin, verder niet echt.
    Extra: Mijn vorige klas was leuker.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 9:16 ]


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    Klas: Eerste jaar Psychologie (uni)
    Wat vind je ervan: Ik moet nog beginnen!
    Met wie zit je in de klas: Al 1 vriendin en één iemand die ik van Q ken, de rest weet ik nog niet.
    Extra: Ik ben meer zenuwachtig voor deze eerste schooldag dan ik 6 jaar geleden voor het middelbaar was.


    The soul needs autumn.

    Vollmer schreef:
    Klas: 4GL-a
    Wat vind je ervan: Geen idee, school is nog niet begonnen voor mij. :Y) Maar afgaande op vorige jaren, wordt het fantastisch. :'D
    Met wie zit je in de klas: Alle mensen van vorig jaar, zonder Annelies, Evelien en Ymke. ^^
    Extra: We zijn met z'n twaalven. Iig 11, want er is iemand die in z'n eentje de b-klas vormt.


    Ik neem m'n woorden terug.
    Het is kut en ik zit amper bij m'n klasgenoten.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Klas: TDH 4A (Theoretische leerweg met doorstroom Havo)
    Wat vind je ervan: Erg leuk, compleet nieuwe groep mensen maar wel ontzettend gezellig!
    Met wie zit je in de klas: 1 meisje dat ik al ken verder is iedereen nieuw.
    Extra: Een heerlijk kort jaartje dit keer!

    [ bericht aangepast op 5 sep 2012 - 15:06 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor