• Ik ben van plan om gewone zwarte Rocking Horse Shoes te kopen:



    Dit zijn nog meer voorbeelden ervan:




    Volgens sommigen lopen ze echt goed. Je moet wel opletten op ongelijke grond omdat je dan durft hobbelen, of zo. Dat is wat ik gehoord heb. :'D

    Wat vinden jullie? Een must-have of is het iets té voor jou?


    Let the Night embrace you

    Die onderste zijn eigenlijk best leuk. Volgens mij moet je die niet kopen als je grote voeten hebt, das lelijk. Maar ik hoef ze niet, heb al genoeg schoenen ondertussen.


    Your make-up is terrible

    Wow.
    Voor mij is het iets te. ;p
    Ik heb er ook nog niemand mee zien lopen.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Wow, die zijn hoog, ik denk dat ik meteen om zou vallen als ik ze zou aantrekken xd


    “Love is a contradiction.”

    Véél te voor mij.


    Ex astris, sciencia

    Utlapa schreef:
    Véél te voor mij.


    effort never betrays you

    Ik vind ze echt geweldig. Maar zelf zou ik ze nooit halen veel te hoog voor mij, zal na elke stap waarschijnlijk op de grond liggen ;D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Utlapa schreef:
    Véél te voor mij.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Utlapa schreef:
    Véél te voor mij.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik vind ze wel leuk, maar zou ze zelf niet dragen (:


    26 - 02 - '16

    [my honest opinion] ; Ik vind ze heel erg lelijk, maar wel apart trouwens.
    En ze lijken me [ook heel eerlijk] heel vervelend om op te leunen en echt slecht voor je voeten. Maar als jij ze leuk vind, zou ik ze kopen


    Aan niets denken is ook denken.

    Starkisch schreef:
    Wow.
    Voor mij is het iets te. ;p
    Ik heb er ook nog niemand mee zien lopen.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik heb er ook nog niemand mee zien lopen buiten in filmpjes. 't ziet er redelijk natuurlijk uit en ik heb gelezen dat iemand er uren op kan lopen. :/
    Ik weet niet of ik dat echt moet geloven. :'D


    Let the Night embrace you

    Persoonlijk vind ik ze spuuglelijk.
    Maar als jij ze mooi vindt, moet je ze zeker kopen

    Ik vind het echt niet mooi, maar zoals hierboven al is gezegd moet je ze gewoon kopen als je ze leuk vindt. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik vind die van het 2e plaatje leuk. Ik vind ze gaaf en van een vorig topic weet ik dat je lolita wil kopen, maar ik vraag me af of ze draagbaar zijn. Zoek een winkel op waar ze die verkopen zodat je kan passen. Schoenen online kopen is link, en beter pas je ze voordat je geld uitgeeft aan iets wat niet goed zit.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife