• Ik ben van plan om gewone zwarte Rocking Horse Shoes te kopen:



    Dit zijn nog meer voorbeelden ervan:




    Volgens sommigen lopen ze echt goed. Je moet wel opletten op ongelijke grond omdat je dan durft hobbelen, of zo. Dat is wat ik gehoord heb. :'D

    Wat vinden jullie? Een must-have of is het iets té voor jou?


    Let the Night embrace you

    Blomkvist schreef:
    Ik vind die van het 2e plaatje leuk. Ik vind ze gaaf en van een vorig topic weet ik dat je lolita wil kopen, maar ik vraag me af of ze draagbaar zijn. Zoek een winkel op waar ze die verkopen zodat je kan passen. Schoenen online kopen is link, en beter pas je ze voordat je geld uitgeeft aan iets wat niet goed zit.

    Nja, dat vroeg ik me inderdaad ook af. Ik heb verschillende reviews gelezen en volgens wat ik overal gelezen heb, zouden ze draagbaar zijn voor enkele uren mits je op voorhand wat geoefend hebt als je geen platformschoenen gewoon bent. Ik heb een paar platformschoenen, dus ik weet best hoe het is om in de hoogte te lopen. Alleen voor het voorste deel, dat omhoog gaat naar de top, heb ik wel wat schrik ja. Ze zeggen dan ook dat trappen doen met die schoenen een hele ervaring is.
    Maar als men zegt dat je er uren op kan lopen en dat ze te doen zijn, wil ik het best proberen. Lolita zou je normaal gezien wel voor een redelijke prijs kunnen doorverkopen.
    Weet jij toevallig een winkel met alternatieve schoenen? Ik zou echt niet weten waar ik ze kan passen. :x


    Let the Night embrace you

    Sagitta schreef:
    (...)
    Nja, dat vroeg ik me inderdaad ook af. Ik heb verschillende reviews gelezen en volgens wat ik overal gelezen heb, zouden ze draagbaar zijn voor enkele uren mits je op voorhand wat geoefend hebt als je geen platformschoenen gewoon bent. Ik heb een paar platformschoenen, dus ik weet best hoe het is om in de hoogte te lopen. Alleen voor het voorste deel, dat omhoog gaat naar de top, heb ik wel wat schrik ja. Ze zeggen dan ook dat trappen doen met die schoenen een hele ervaring is.
    Maar als men zegt dat je er uren op kan lopen en dat ze te doen zijn, wil ik het best proberen. Lolita zou je normaal gezien wel voor een redelijke prijs kunnen doorverkopen.
    Weet jij toevallig een winkel met alternatieve schoenen? Ik zou echt niet weten waar ik ze kan passen. :x


    Tja, uiteindelijk kun je dat alleen bepalen als je ze kan passen. Misschien moet je via Google plaatjes opzoeken en bij het linkadres kijken of er webshops tussen zitten. Tumblr of blogspot kun je raadplegen eventueel, en ook via lolita fora kun je ze vast vinden. Je hebt ook wel lolita startpagina´s neem ik aan.
    Als men zegt dat je er lang op kan lopen, zei het met een beetje oefening, dan moet dat blijkbaar kunnen. Zoals ik al zei, kunnen fora een bron van uitkomsten vormen. Lolita is duur, maar mensen die geïnteresseerd zijn, willen inderdaad voor lolita betalen. Het is geen main stream spul, er wordt specifiek naar gezocht, het is prima verkoopbaar. Uhm, nee, helaas. In een oude HOi tijdschrift was er een reportage over vier of vijf meisjes die lolita droegen. Eentje daarvan had een winkel in de buurt bij haar, ik weet niet waar ze woont, dat stond er geloof ik niet bij, ik kan wel kijken. Zoek naar overzichten van lolita shops in NL en België, en kijk dan of er een in de buurt zit of onderweg naar waar je ergens naartoe moet.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Translucent schreef:
    Persoonlijk vind ik ze spuuglelijk.
    Maar als jij ze mooi vindt, moet je ze zeker kopen


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Heb je al een adresje gevonden?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Utlapa schreef:
    Véél te voor mij.


    Caution first, always.

    I want haz. C:
    Ik vind ze awesome. xD


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Lexus schreef:
    [my honest opinion] ; Ik vind ze heel erg lelijk, maar wel apart trouwens.
    En ze lijken me [ook heel eerlijk] heel vervelend om op te leunen en echt slecht voor je voeten. Maar als jij ze leuk vind, zou ik ze kopen

    [ bericht aangepast op 27 aug 2012 - 16:41 ]


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Feline schreef:
    Ik vind ze wel leuk, maar zou ze zelf niet dragen (:


    None but ourselves can free our minds.

    Starkisch schreef:
    Wow.
    Voor mij is het iets te. ;p
    Ik heb er ook nog niemand mee zien lopen.


    Deep inside, I've never felt alive

    Starkisch schreef:
    Wow.
    Voor mij is het iets te. ;p
    Ik heb er ook nog niemand mee zien lopen.


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Feline schreef:
    Ik vind ze wel leuk, maar zou ze zelf niet dragen (:


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Translucent schreef:
    Persoonlijk vind ik ze spuuglelijk.
    Maar als jij ze mooi vindt, moet je ze zeker kopen

    Translucent schreef:
    Persoonlijk vind ik ze spuuglelijk.
    Maar als jij ze mooi vindt, moet je ze zeker kopen


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik vind ze echt afschuwelijk.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Translucent schreef:
    Persoonlijk vind ik ze spuuglelijk niet echt mooi.
    Maar als jij ze mooi vindt, moet je ze zeker kopen

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 13:27 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.