• Ik vertrek binnen een paar dagen op vakantie. Als ik even moe ben van al het beachvolley'en and stuff, lees ik graag een boek als ontspanning en dat komt mijn lil' tanningzz ten goede, you know what I mean? (nerd)

    Dus: deel al jullie aanraders met me! Maak niet uit welk genre of welke taal, als het maar goed leesvoer is! (:


    Only losers can act the way you do

    1984 van George Orwell is een gaaf boek. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Angelfall van Susan Ee, omdat hij nieuw is is die alleen maar in het Engels, maar het is zo'n goed boek!
    Samenvatting:
    "6 weken geleden daalde de engelen van de apocalyps neer op aarde en hebben voor de verwoesting van verschillende steden gezorgd. Gangs maken de straten onveilig. Wanneer een engel wegvliegt met Paige, een hulpeloos meisje, is Penryn tot alles bereidt om haar zus terug te vinden. Inclusief deals met engelen maken. Raffe, een engel, ligt gewond en vleugelloos op straat. Penryn besluit dat hij haar enige kans is om haar zus te vinden, sinds hij één van hen is en Raffe wil een manier vinden om zijn vleugels terug op zijn rug te krijgen. Samen vertrekken ze naar San Fransisco, naar het engelenhoofdkwartier."


    As travars