• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Finn Hudson

    'Jason, truth or dare?' vroeg ik lachend aan hem
    en voegde me weer bij de rest.

    Kurt Hummel

    Rachels stem klonk heel anders dan normaal, maar ik verstond wat ze zei en dacht na, het was nog veel te confronterend om te vertellen wat ze allemaal hadden gedaan, dus ik besloot om erover heen te praten. 'Ik heb trouwens een film bij me,' zei ik snel. Het was rot om er zo overheen te praten, maar ik wilde haar dit alles even besparen. 'Confessions of a shopaholic, lijkt je dat leuk?' vroeg ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik merkte aan Kurt dat hij het nog te vroeg vond. en hoorde dat hij een film bij zich had. Ik knikte en glimlachte "die lijkt me leuk"" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jason

    'Truth' zeg ik.
    Ik kijk hem grijnzend aan, en lach..


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ik probeerde te glimlachen en deed de dvd in de dvdspeler en zette het aan en staarde naar het scherm. Dit was één van mijn lievelingsfilms maar ik kon me gewoon maar heel slecht concentreren hierop.

    Will Schuester

    Toen ik hoorde dat Rachel in het ziekenhuis lag, ging ik er meteen naar toe. Ik was aangekomen in het ziekenhuis en klopte op de deur en wachtte af totdat ik een teken kreeg dat ik binnen mocht komen.

    [Ik reageer even sloom, want ik moet ook nog iets anders doen.]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    [en ik ga zo even eten]
    Rachel
    Met wat moeite kreeg ik mijn hoofd op Kurts schouder en lag ik wat lekkerder.
    Ik hoorde iemand kloppen "binnen" kreeg ik er half piepend weer uit. Ik keek even benieuwd naar de deur maar ook ietswat bangig. Maar tyler zou niet kloppen, die zou de deur inbeuken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [brb eten]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Finn Hudson

    'Wat is de raarste plek waar je ooit sex hebt gehad?' vroeg ik grijnzend aan hem, ik was echt geweldig goed opdreef met dit spelletje, maar dat kwam waarschijnlijk door de alcohol.

    Will Schuester

    Ik kwam haar kamer binnen en glimlachte eerst naar Kurt, die bij haar in bed lag en keek daarna naar Rachel. Mijn glimlach verdween van mijn gezicht toen ik haar zo zag. Er stond iets op haar voorhoofd geschreven en haar armen, die Kurt snel ondergedekt had. Hij keek me aan met een blik van, dat ik er niets over moest zeggen. Ik knikte naar hem dat ik het begreep en probeerde zo normaal mogelijk te doen. 'Hoe gaat het?' vroeg ik aan Rachel.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Jason

    'Ik denk even na, 'dan toch in het reuzenrad denk ik' lach ik.
    Ik kijk hem aan, 'Torres, Truth or Dare?' grinnik ik..


    El Diablo.

    Rachel
    Mr. Shue kwam de kamer binnen en glimlachte. Hij keek even naar me en zijn glimlach verdween. Kurt dekte me warm in en ik glimlachte even naar Kurt. "het gaat wel" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Torres

    'Truth.' grinnikte ik
    en keek hem aan.

    Kurt Hummel

    Ik zette de film op pauze en zag dat ze glimlachte naar me. Ik glimlachte zwakjes terug en keek daarna naar Mr. Schue. Ze zou echt helemaal gek worden als ze zag wat ze bij haar hadden gedaan. 'Ik kwam even op bezoek, om te kijken hoe het gaat hier.' zei Mr. Schue en ging naast ons bed zitten. 'Als je erover wilt praten, mag dat altijd.' zei hij.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik glimlach dankbaar naar Mr. Shue. Snel werp ik een blik op mijn vader die nogsteeds in coma lag en ongemerkt rolt er een traan over mijn wang. Door het zout in de traan begon mijn wang te steken en zuchtte ik even.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jason

    'Door wie ben je ontmaagd' lach ik.
    Ik neem nog een slok vodka en grijns...


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ik pakte een zakdoek en depte voorzichtig haar traan weg, ik zag dat het begon te steken en bekeek wat er in haar wangen gekerfd stond en slikte. Maar ik zuchtte gekweld en hield met moeite mijn tranen binnen. Ik wilde gewoon dat dit allemaal over was en dat we zorgeloos konden leven.

    Will Schuester

    Ik besloot om er maar gewoon naar te vragen en keek ze aan. 'Wie zitten hier allemaal achter?' vroeg ik voorzichtig aan ze.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Torres

    'Door Amy, op mijn zestiende.' grijnsde ik.
    'Dus Santana, truth or dare?' vroeg ik.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kromp even inelkaar toen Kurt de traan wegdepte. Hij keek er even naar en ik zag dat hij moeite had om niet te huilen. Ik haalde onhandig een arm onder de deken vandaan en wreef over zijn rug. "tyler,Luke, Micheal, jayden en de rest van hun groep" ik slikte even "z-ze zijn ontsnapt" zeg ik zacht.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan