• William McKinley.. Een typische, amerikaanse school in Ohio..
    Veel leerlingen. Cheerleaders, jocks, gleeks. Vele typetjes. Vele relaties. Maar wel een leuke schooltijd, meestal..


    Originele Personages:
    Rachel Berry: MsHutcherson
    Finn Hudson: Fugde
    Tina Cohen-Chang: LittleLiar
    Mike Chang:
    Mercedes Jones:
    Kurt Hummel: Fugde
    Santana Lopez: NightShot
    Quinn Fabray: Leannan
    Brittany Pierce: GeorgeWx
    Sam Evans:
    Artie Abrams:
    Noah "Puck" Puckerman: LittleLiar
    Blaine Anderson: XDarkWingsX
    Rory Flanagan:
    Sugar Motta:
    Dave Karofsky: XDarkWingsX
    Lauren Zizes:
    Jesse St. James: LittleLiar
    Sebastian Smythe: NightShot
    Sunshine Corazon: TheRumIsGone
    Will Schuester:
    Emma Pillsbury:
    Sue Sylvester:
    Shannon Beiste:

    Verzonnen personages:
    - Misery Mahone: MyMisery
    - Kane Olivier Night: TheRumIsGone
    - Jordan Knight: MyMisery
    - Bennet Aedon Daxton: AlienPrinces
    - Damon Tyler Smythe : Sebtana
    - Damien Smith : WhiteLips
    - Amen Nicholas Elyon : Escritura
    - Alexander ''Alex'' Grey : LittleLiar
    - Tyler Jay Delaino : Sebtana
    - Luke André Basias : MissStoran
    - David Lopez : Insano
    - Jason Andrew Montez : Wonderwatch

    -Als je een orgineel personage hebt, hoeft hij/zij niet persé dezelfde sexualtiteit te hebben als in de serie!
    -Je hoeft als orgineel personage niet persé een relatie te hebben met degene waarmee je ook in de serie hebt.


    Regels:
    -Liefst meer dan één regel!
    -Schelden mag
    -16+ mag
    -Doe niet perfect!
    -OOC tussen haakjes!
    -Max. 4 personages per account!
    -We sluiten niemand buiten!


    El Diablo.

    Santana

    'Truth' zeg ik rustig.
    Ik neem een trek van de sigaret en grijns....


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ik keek een beetje geschrokken toen ze haar arm onder de deken haalde en toen ze over mijn rug wreef, maar ik liet het gewoon maar toe. Ik beet op mijn lip en hoopte maar dat ze het niet zag wat er op gekerfd stond, ik knikte door wat ze zei en sloeg mijn ogen neer. 'Zij zitten erachter. Kunt u er niet voor zorgen dat Tyler, Luke en Jayden in ieder geval geschorst worden?' vroeg ik hoopvol aan Mr. Schue.

    Will Schuester

    Ik luisterde aandachtig naar ze en knikte op Kurts vraag. 'Ik denk wel dat ik dat kan regelen, helemaal nu er bewijs is dat ze ontsnapt zijn.' knikte ik. Dit was echt niet normaal, er moest toch iets zijn wat ik kon doen om de kinderen veilig te houden? Maar wat?


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik keek even dankbaar naar Mr. Shue. Hij wou dat we ons eigen konden zijn op school. Ik voelde mijn arm een beetje branden en keek erna. Ik zag dat er wat in gekerfd stonden voelde de tranen branden als ik het las. Ik trek mijn andere arm ook onder de dekens en zie ook wat gekerfd. Geschrokken staar ik naar voren. Als mijn gezicht ook zo brandde wat hadden ze daarmee gedaan. En mijn schouders. Snel draaide ik mijn hoofd zodat ik naar mijn schouder zag. Niet gelovend wat ik daar zag draaide ik me terug. Mijn huid was weggesneden met diepe gaten erin. "Kkurt geef me een spielgel" zeg ik zacht maar dwingend. Ik moest weten wat er op mijn geizcht stond


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Torres

    'Wat is het meest beschamende dat je ooit hebt meegemaakt?' vroeg ik geïnteresseerd aan Santana en keek haar lachend aan.

    [Sorry, kon even niks bedenken XD]


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Kurt Hummel

    Ik sloeg mijn ogen verslagen neer toen ze haar armen zag en zuchtte gekweld. Ik had liever dat ze het iets later zag, ik wilde haar het besparen omdat ze net wakker was en omdat ze natuurlijk al genoeg had meegemaakt. Ik hoorde wat ze vroeg en schudde mijn hoofd. 'Nee.' zei ik tegendraads, ze had al genoeg gezien dan goed voor haar was. Ik kan haar misschien niet beschermen tegen die enge freaks, maar wel voor een trauma.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik kijk Kurt iets wat bozig aan.
    Ik wist dat hij me wou helpen maar ik moest het zien.
    "anders ga ik er zelf een zoeken hoor" zeg ik serieus.
    Als hij of Mr. Shue me binnen 1 minutt geen speigel gaven ging ik er een zoeken.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Rachel alsjeblieft, maak het niet erger dan het al is.' smeekte ik haar, ik ging bovenop haar liggen, maar ontweek haar wonden zodat ze niet kon opstaan. 'Alsjeblieft.' smeekte ik. Ineens besefte ik me dat het best een rare situatie was, aangezien ik op Rachel lag en normaal hadden we erom gelachen maar nu was ik echt serieus. Ik wilde niet dat ze een trauma op liep.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Santana

    Ik grinnik, en denk even na.
    'Toch die ene keer dat ik bij iemand in de auto stapte, en het was me ma niet' lach ik.
    'Finn, truth or dare' lach ik...


    El Diablo.

    Rachel
    Ik zucht even "Kurt ik wil weten wat ze mijn gezicht hebben aangedaan, is dat nou zo gek, erger dan mijn schouder kan het niet zijn" ik kijk hem aan. Daarna kijk ik even hopeloos naar Mr. Shue wat hij erover denkt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'Dat snap ik, maar je bent net uit coma je moet juist even herstellen van alles en als je het zou zien zou je geen rust krijgen.' zei ik bezorgd tegen haar. Ik ging weer van haar af en zuchtte. 'Later kun je het altijd nog zien, het is niet dat het ineens wegloopt of zo.' zuchtte ik.

    Will Schuester

    Ik keek naar de hele situatie tussen Rachel en Kurt en had me er de hele tijd voorgenomen om me er niet mee te bemoeien. Toen zag ik dat Rachel hopeloos naar mij toe keek. Ik bekeek haar littekens en zuchtte. 'Ik denk ook dat het beter is, aangezien je net pas wakker bent.' zei ik voorzichtig.


    Finn Hudson

    'Truth.' glimlachte ik
    en keek haar lachend aan.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik zucht even maar laat het maar erbij. Ik zou nog wel een manier vinden.
    "hoe gaat het met Emily?" vraag ik zacht. Ik mistte haar verschrikkelijk. Ze was amper geboren ofi k kon niet voor haar zorgen.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ben even naar een vriendin, ben misschien straks terug!


    El Diablo.

    Kurt Hummel

    Ik was opgelucht dat ze het liet rusten en glimlachte zwakjes naar haar. 'Het gaat geweldig met haar, ze is heel erg vrolijk en eet en slaapt goed. Ze is gezond, maar mist je wel.' vertelde ik aan haar.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.

    Rachel
    Ik knikte "ik mis haar ook" ik zucht weereven. Ik kijk weer even naar papa die doodstil en bleek in zijn bed ligt en bij op mijn lip.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kurt Hummel

    'De dokter zei dat er een grote kans is dat hij er helemaal weer boven op komt.' vertelde ik aan haar, zodra ik merkte dat ze naar haar vader keek. Het moest vreselijk zijn. Ik zou helemaal gek worden als dat met mijn vader was gebeurt.


    Don't be pushed by your problems; be led by your dreams.