• Nadat Zayn zijn account op twitter heeft verwijderd tweette Perez Hilton: "One Direction's Zayn Malik DELETES His Twitter! Called it! I said he'd be the first to leave 1D! This is the beginning (sic),"
    Nadat hij dat gestuurd hadden hebben Lady Gaga, Britney Spears en Miley Cyrus hem unfollowed op twitter, [url=http://www.ibtimes.com/articles/376362/20120822/perez-hilton-zayn-malik-lady-gaga-britney.htm[/url]klik hier voor het artikel[/url], en hij krijgt een heleboel haat van directioners.
    Ik ben benieuwd wat jullie hier allemaal van vinden.

    Ik vind Perez een klootzak. Ik vond hem altijd al een arrogante bal, maar hij heeft zich niet echt geliefder gemaakt. Ik hoop dat hij door de tweets die hij krijgt even lekker voelt hoe het is om zoveel haat over je heen te krijgen, al doet dat hem waarschijnlijk toch niets omdat hij denk dat hij fucking alles is. En dan te bedenken dat hij in 2010 meedeed aan een anti-pest campagne. Hoe fake en zielig kun je zijn?


    It takes only seconds to say hello, but forever to say goodbye.

    Ja ik had die tweets ook gezien, ik haatte hem ervoor al, maar nu kan ik hem helemaal niet meer uitstaan! Ik vind het wel super sympathiek van die sterren die hem unfollowed hebben (:


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Miley heeft hem niet unfollowed, ze volgde hem niet in de eerste plaats.
    Gossip ken je dat? Waarom zou GaGa of Britney hem daarvoor unfollowen? Juist.

    Miley: i don't know why everyone's saying I unfollowed Perez I never followed in the 1st place. I have no hard feelings just don't care 2 gossip.


    You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.

    Jepp. Ben het eens met een paar mensen hier, heb ook soortvan haatgedoe aan die gast. Maar.. Zayn is backk :D.. (flower)

    Ik zie overigens niet in wat er zo erg is aan die tweet. >.< Ik ben geen fan Perez, nooit geweest.


    comfort in c h a o s

    xMrsHoranx schreef:
    Jepp. Ben het eens met een paar mensen hier, heb ook soortvan haatgedoe aan die gast. Maar.. Zayn is backk.. (flower)

    Miley heeft Perez nooit gevolgt, en Lady Gaga en Britney volgen hem nog gewoon hoor :W


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik vind het een beetje dom, dat ie daarvoor unfollowed word, maarja. Dat is mijn mening en wat ie gezegd heeft valt ook wel weer mee. Zo erg is het allemaal niet.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Calderone schreef:
    Miley heeft Perez nooit gevolgt, en Lady Gaga en Britney volgen hem nog gewoon hoor :W


    Nope Lady gaga niet

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 13:32 ]


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Ik mag Perez Hilton ook niet, maar zo vreselijk erg is het toch niet wat ie gezegd heeft?


    As travars

    Tja, het is wel erg gemeen wat hij allemaal zegt, maar het is wel zijn werk.. Maar als artiesten hem gaan unfollowen zal er wel een kern van waarheid in zitten wat anderen over hem zeggen ;p


    What by Zeus' beard is going on????

    Ik wordt een beetje moe van al die Twitter-drama.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Ik wordt een beetje moe van al die Twitter-drama.


    26 - 02 - '16

    Ik zal dit topic wel sluiten, als ik er achter ben hoe dat moet (':


    It takes only seconds to say hello, but forever to say goodbye.

    Ik vind hem een klootzak, maar dan nog vind ik dat we ons niks van hem moeten aantrekken. Zayn is back peepz!


    Say you love me, and the silence will set you free.

    Kelloggs schreef:
    Ik zal dit topic wel sluiten, als ik er achter ben hoe dat moet (':


    Je moet het gewoon tegen een van de mods zeggen :3


    26 - 02 - '16