• Nadat Zayn zijn account op twitter heeft verwijderd tweette Perez Hilton: "One Direction's Zayn Malik DELETES His Twitter! Called it! I said he'd be the first to leave 1D! This is the beginning (sic),"
    Nadat hij dat gestuurd hadden hebben Lady Gaga, Britney Spears en Miley Cyrus hem unfollowed op twitter, [url=http://www.ibtimes.com/articles/376362/20120822/perez-hilton-zayn-malik-lady-gaga-britney.htm[/url]klik hier voor het artikel[/url], en hij krijgt een heleboel haat van directioners.
    Ik ben benieuwd wat jullie hier allemaal van vinden.

    Ik vind Perez een klootzak. Ik vond hem altijd al een arrogante bal, maar hij heeft zich niet echt geliefder gemaakt. Ik hoop dat hij door de tweets die hij krijgt even lekker voelt hoe het is om zoveel haat over je heen te krijgen, al doet dat hem waarschijnlijk toch niets omdat hij denk dat hij fucking alles is. En dan te bedenken dat hij in 2010 meedeed aan een anti-pest campagne. Hoe fake en zielig kun je zijn?


    It takes only seconds to say hello, but forever to say goodbye.

    musicsmylife schreef:
    Ik vind hem een klootzak, maar dan nog vind ik dat we ons niks van hem moeten aantrekken. Zayn is back peepz!


    FUCK YEAH! ;D


    It takes only seconds to say hello, but forever to say goodbye.

    Feline schreef:
    (...)

    Je moet het gewoon tegen een van de mods zeggen :3


    Dankje <3


    It takes only seconds to say hello, but forever to say goodbye.