• Omdat ik zelf niks meer weet vraag ik het hier maar even.
    Ik zoek een beroemd meisje, voor mijn nieuwe story, met donker haar, niet blond.
    Alvast bedankt.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    Bloodlust schreef:
    Waarom moet ze beroemd zijn? Waarom moet iemand anders jouw personage verzinnen voor je? Als je het niet weet, ga dan op zoek naar inspiratie waardoor je zelf een karakter vorm kan geven. Zonder dat je daarvoor bekende mensen moet gebruiken, omdat je anders niet weet hoe je ze moet omschrijven.


    Ik ben het hier wel mee eens. Ik gebruik ook wel beroemde mensen voor mijn verhalen, maar ik zoek ze pas uit nadat ik mijn personage heb bedacht en beschreven.


    Alleen maar tranen van geluk

    Afijn, gebruik anders een Disney ster?


    Alleen maar tranen van geluk

    Rebecca Black. (cat)
    Nee, grapje. Ik ben het ergens wel eens met Bloodlust, maar aangezien je toch graag bekende mensen wilt; misschien is Milla Jovovich iets voor je?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    @Huntelaar

    Waar bemoei jij je mee ?


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    GottaBeMe schreef:
    @Huntelaar

    Waar bemoei jij je mee ?


    Aan de hand van jou reacties zou je eerder zeggen dat jij een kort lontje hebt. Volgens mij mag je in elk topic reageren en je mening geven, just saying.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Bloodlust schreef:
    Waarom moet ze beroemd zijn? Waarom moet iemand anders jouw personage verzinnen voor je? Als je het niet weet, ga dan op zoek naar inspiratie waardoor je zelf een karakter vorm kan geven. Zonder dat je daarvoor bekende mensen moet gebruiken, omdat je anders niet weet hoe je ze moet omschrijven.


    comfort in c h a o s

    GottaBeMe schreef:
    @Huntelaar

    Waar bemoei jij je mee ?

    Vriend, dit is een FORUM. Daarin reageren mensen op de posts van anderen. Ga jij je hoofd even afkoelen onder de koude kraan, misschien helpt dat.


    ars moriendi

    Jemig maak een discussie topic aan! Ik vraag alleen maar wie er een beroemd iemand met donkere haren kent, niet om ruzie. Zoek een leven.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    Ik vind dat hier een beetje té gereageerd wordt. Als GottaBeMe graag beroemde personen wil gebruiken, laat haar dan toch. Oké, het is misschien niet echt origineel of wat dan ook, maar als het één keer gezegd wordt, weet ze het ook wel. & Dit is niet stom bedoelt, maar je hoort zoveel mensen die klagen dat de sfeer op het forum niet meer goed is, maar dit helpt niet echt..


    The things we see now will be gone soon, but the things we cannot see will last forever.

    This was funny to read. Thanks.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    What about Naomi Scott


    Don't find love. Let love find you.

    GottaBeMe schreef:
    @Huntelaar

    Waar bemoei jij je mee ?
    Wat doe jij gemeen, ik mag je nu al niet (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lancaster schreef:
    (...)Wat doe jij gemeen, ik mag je nu al niet (cat)

    Toevallig is ze wel een van de aardigste mensen die ik ken, laat haar toch.


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Aniquilado schreef:
    (...)
    Toevallig is ze wel een van de aardigste mensen die ik ken, laat haar toch.
    Check hoe gemeen ze doet dan (cat)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lancaster schreef:
    (...)Check hoe gemeen ze doet dan (cat)

    Eigenlijk begonnen jullie met gemeen doen. Ze vroeg alleen om plaatjes van beroemde mensen, niet een preek van hier tot Tokio.


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.