• Omdat ik zelf niks meer weet vraag ik het hier maar even.
    Ik zoek een beroemd meisje, voor mijn nieuwe story, met donker haar, niet blond.
    Alvast bedankt.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    Aniquilado schreef:
    (...)
    Eigenlijk begonnen jullie met gemeen doen. Ze vroeg alleen om plaatjes van beroemde mensen, niet een preek van hier tot Tokio.
    Bloodlust zei alleen wat ze denkt. Daar hoeft de topicmaakster toch niet op te reageren?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lancaster schreef:
    (...)Bloodlust zei alleen wat ze denkt. Daar hoeft de topicmaakster toch niet op te reageren?

    Ze kan haar mening best wat minder aanvallend geven, dit zag er meer uit als botte kritiek. Dan is het vrij logisch dat de topicmaakster reageert.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 7:12 ]


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Aniquilado schreef:
    (...)
    Ze kan haar mening best wat minder aanvallend geven, dit zag er meer uit als botte kritiek. Dan is het vrij logisch dat de topicmaakster reageert.
    Dat had misschien gekunt, maar de topicmaakster had er ook wel minder aanvallend op kunnen reageren. En dat ze dan ook nog tegen anderen zeggen waar ze zich mee bemoeien? Dat vind ik nogal een beetje ver gaan, niet?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Als ze zich in een discussie gaan mengen die hen niks aangaat, snap ik best dat ze zo reageert. Nogmaals, ze vroeg alleen om plaatjes van beroemde mensen, meer niet. Zo moeilijk is het toch niet om dan alleen een beroemd iemand te noemen en kritiek achterwege te laten?


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Je zou je kritiek ook gewoon in een PB kunnen sturen, als je het hier post dan onstaat er een heel discussie zoals je ziet.


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    Joh, hou toch eens allemaal op met dat gezeik. Als je zo breekbaar bent voor mijn mening en niks kan hebben van mensen, moet je eerst bij jezelf gaan kijken voor je dat bij mij of anderen doet.


    Til hug og blod.

    @Lieke
    Kom maar naar mij voortaan, ik zeik niet zo als blijkbaar iedereen hier.


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Wees lief voor elkaar! Stop met ruzie maken en ga on-topic. Zodra er hier weer ruzie ontstaat, gaat dit topic dicht. Dan hebben jullie allemaal verpest voor de vraag van de topicmaakster, inclusief de topicmaakster zelf. Ik hoef ook geen commentaar op dit bericht.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    -Scandal was me voor-

    ON: tussen de disneysterren zitten er genoeg die aan jouw voorwaarde voldoet.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 8:54 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    GottaBeMe schreef:
    Jemig maak een discussie topic aan! Ik vraag alleen maar wie er een beroemd iemand met donkere haren kent, niet om ruzie. Zoek een leven.

    Kijk eens aan, allemaal meisjes met zwart haar!
    Dankjewel, Claire, dankjewel.
    Graag gedaan, meid.

    Zo, was dat aardig genoeg voor iedereen hier? (:


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Kijk eens aan, allemaal meisjes met zwart haar!
    Dankjewel, Claire, dankjewel.
    Graag gedaan, meid.

    Zo, was dat aardig genoeg voor iedereen hier? (:

    Super. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    @Aniquildo
    Zal ik voortaan ook doen ook doen als mensen hier zo moeilijk gaan doen. Van mij mag hier wel een slotje op. (;
    Ik ga er in ieder geval niet meer op reageren.

    [ bericht aangepast op 24 aug 2012 - 11:26 ]


    Just Close Your Eyes And Enjoy The Roller Coaster That is Life - Zayn Malik

    CyberLord schreef:
    This was funny to read. Thanks.


    26 - 02 - '16

    GottaBeMe schreef:
    @Aniquilado
    Zal ik voortaan ook doen ook doen als mensen hier zo moeilijk gaan doen. Van mij mag hier wel een slotje op. (;
    Ik ga er in ieder geval niet meer op reageren.

    Goed zo, haha, komt minder gezeik van, dat blijkt wel. (:


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.