• Haaii,

    Ik ben jaloers op de mensen die in 2vwo zitten. Zij hebben allemaal een macbook (laptop van Apple) gekregen en nou moeten ze daarmee werken alle lessen. Er is een jongen blijven zitten bij ijn klas en die heeft nu wel een macbook. Hij is echt van hem, dus hij mag m houden en hij doet heel de tijd stoer door met zijn mac op het schoolterrein te lopen ):
    Maar mijn leraar Ak zegt dat ze, als het goed gaat, in de onderbouw,iedereen een mac krijgt. Maar ik zit dus in de bovenbouw volgend jaar. Ik hoop zoo dat wij m dan in de 5e of 6e krijgen!!

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 15:01 ]


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Chuggaa schreef:
    Wij hebben op school langzame kutcomputers, we krijgen niet eens een laptop.


    26 - 02 - '16

    Zo zo zo, school heeft te veel geld


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    We hebben allemaal van die kasten uit de prehistorie. Maar ik heb mijn eigen Macbook die ik mag meenemen.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Bij ons werken de eerste klassers met tablets, maar dat lijkt me echt vreselijk irritant. Ik ben echt niet jaloers op ze.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Sake schreef:
    Bij ons werken de eerste klassers met tablets, maar dat lijkt me echt vreselijk irritant. Ik ben echt niet jaloers op ze.


    Wij hebben thuis een tablet en ik vind het ook heel irritant om daarop te typen, dus daar zou ik ook niet snel jaloers op zijn.
    Maar Macbooks zijn natuurlijk in (bijna) alle opzichten ideaal.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Memoria schreef:
    hm ik heb eerlijk gezegt liever papieren boeken (;


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Chuggaa schreef:
    Wij hebben op school langzame kutcomputers, we krijgen niet eens een laptop.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Audacity schreef:
    Het enige wat ik van school krijg is onvoldoendes en hoofdpijn.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Lol, ik vind dat echt onzin :W
    Hoewel als ik er eentje zou krijgen het ook best relaxt zou vinden hoor, maar okay


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Chuggaa schreef:
    Wij hebben op school langzame kutcomputers, we krijgen niet eens een laptop.