• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 16:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [ tot vanavond doeggg]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (doeidoei Moonly)

    Adelaine Catherina Lupin

    'Erg grappig, Ginny.' Snel loop ik de trap op en maak zachtjes de deur van de slaapkamer van de jongens open. Mijn blik valt gelijk op het lege bed van Fred. Oké, hij is dus niet in zijn eigen bed. Aangezien het Fred is, besluit ik toch mijn eigen bed ook maar even te checken. Als ik in de slaapzaal kom, ligt hij daar inderdaad lekker te slapen.
    'Mafkees,' fluister ik, waarna ik mij snel ga omkleden in de badkamer.
    Voorzichtig ga ik naast hem liggen, aangezien ik hem niet wakker wil maken. Ik druk nog een kusje op zijn wang en sluit dan mijn eigen ogen. De slaap wilt niet komen, maar het liggen is ook wel rustgevend.


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    Ondertussen was ik alweer wakker geworden en speelt er een glimlach rond mijn lippen. 'Dat is mijn tweede naam dus zo gedraag ik me dan ook maar' mompel ik terwijl mijn ogen nog steeds gesloten zijn.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    'Ojee, heb ik je wakker gemaakt?' fluister ik, terwijl ik mij naar hem omdraai en ik bijna uit het bed val. 'Ik haat eenpersoonsbedden.'


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Nee, ik was al wakker' zeg ik zacht en open uiteindelijk toch mijn ogen. Zacht druk ik een kus op haar lippen en sta dan op. 'Daar is wel wat op te vinden'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik pak zijn pols beet. 'Nee,' zeg ik en ik trek hem terug. 'Dat is niet lief. Eerst mijn bed misbruiken en vervolgens weggaan en mij hier alleen achterlaten. Bovendien ga ik het bed niet laten winnen.'


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Wie zei iets over weggegaan en jou hier alleen achterlaten?' vraag ik lachend en pak mijn toverstok van het kastje. Die was ondertussen ook alweer terecht. 'Een simpele spreuk kan ook werken' vervolg ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    'Je hebt je stok!' zeg ik verbaasd en ik kom overeind. 'Goed idee, maar dan stap ik er eerst wel even uit.' Ik ga naast Fred staan en kijk hem verwachtingsvol aan.


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Ja, maar vraag me niet hoe ik eraan kom' zeg ik glimlachend als ze naast me staat. 'Dat was eigenlijk wel een goed plan.' Met een simpele spreuk verandert het bed in een tweepersoonsbed. 'Beter of niet?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik duw even tegen het bed, om te checken of de spreuk echt gewerkt heeft. Er lijkt niks mis te zijn met het bed. 'Stukken beter,' zeg ik, waarna ik mijn hand op zijn wang leg en mijn lippen tegen de zijne druk.


    Happy Birthday my Potter!

    (Ik ga de hond uitlaten Byebye)


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    Voor ik iets kan zeggen of kan antwoord heeft ze haar lippen alweer op de mijne gedrukt. Terwijl ik haar zacht terug kus sla ik mijn armen om haar middel en trek haar dichter tegen me aan. Waarom durfde ik dit ook alweer niet te zeggen?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Is goed. Doegdoeg]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Ik ga even eten]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik voel hoe Fred zijn armen om mijn middel slaat en mij dichter tegen zich aandrukt. Mijn hand glijdt van zijn wang naar zijn nek en mijn andere hand leg ik op zijn borst. Wat ben ik blij dat Ginny beneden in een stoel zit en niet hier is.


    Happy Birthday my Potter!