• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 16:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Fred Weasley

    Ik kijk even naar Ginny die snel de kamer weer verlaat en schud mijn hoofd.
    'Zoals altijd weer een perfecte timing.' Ik doe mijn vinger onder haar kin en duw haar hoofd langzaam omhoog waarna ik een kus op haar lippen druk. 'Maak je niet druk en let er ook maar niet op'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Ik ben nogal met veel dingen bezig (haar, dans programma kijken, make-up) dus ik reageer heel sloom en om tien uur ga ik, want ik ga uit met vrienden)

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik kijk van Fred naar het bed met de gordijnen. 'Idee,' zeg ik, waarna ik Fred op het bed duw. Vervolgens begin ik met het sluiten van de gordijnen. 'Dat zorgt voor wat meer privacy.'


    Happy Birthday my Potter!

    [ Maak niet uit en veel plezier]

    Fred Weasley

    Zodra de gordijnen gesloten zijn trek ik Adelaine ook op bed en druk een kus op haar lippen. 'Hoe kom je toch altijd weer op die goede ideeën?' vraag ik glimlachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    SerpentEyes schreef:
    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria grinnikte zachtjes. "Wie wel?" zei ze terwijl ze een wenkbrauw op trok. "Óóit zullen we eruit moeten komen voor school..." zei ze terwijl ze haar hoofd weer terug legden op zijn borstkast. Astoria legden haar armen om hem heen terwijl ze zachtjes met haar duim over zijn blote borstkast wreef. Een kleine steek ging door haar buik heen, wat maakte dat een klein kreuntje haar mond verliet en Astoria een beetje in elkaar kromp.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Astoria grinnikte "Wie wel?" ze trok een wenkbrauw op "Óóit zullen we eruit moeten komen voor school..." zachtjes legde ze haar hoofd weer terug en wreef met haar duim over mijn mijn blote borstkas, een klein kreuntje ontsnapte uit haar mond terwijl ze licht in mekaar kromp "wat is er?" door haar houding zag ik dat het haar buik was die pijn deed, waarschijnlijk was ze gewoon ongesteld op was het buikpijn...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    "Buikpijn" bracht ze iet wat moeizaam uit. "Maar het gaat wel vanzelf over" zei ze met een bemoedigend glimlachje terwijl ze hem aankeek. Astoria drukte een kusje op zijn lippen en legde haar vinger onder zijn kin, en hief deze omhoog zodat hij haar aan moest kijken. "Maak je nou maar geen zorgen" zei ze en drukte nog een kus op zijn lippen, waarna ze hem even aankeek en haar lippen zachtjes en teder op de zijne plaatsten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    "Buikpijn" zei ze moeizaam "Maar het gaat wel vanzelf over" zei ze glimlachend terwijl ze me aankeek, ze drukte een kusje op mijn lippen en legde haar vinger onder mijn kin zodat ik gedwongen werd om haar aan te kijken
     "Maak je nou maar geen zorgen" weer bracht ze haar lippen naar de mijne en gaf me een tedere kus, toen ze haar lippen weer terug trok verscheen er een klein glimlachje rond mijn mond "als je me nodig hebt zeg je het maar"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Ook een glimlachje speelde op de lippen van Astoria terwijl ze knikte. "Daar hou ik je aan" zei ze waarna ze grinnikte en haar hoofd weer op zijn borstkast plaatsten. "Het zijn alleen van die irritante, nare steken die niet achter elkaar komen." mompelde ze zachtjes maar wel verstaanbaar.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Astoria grinnikte "Daar hou ik je aan" ze legde haar hoofd weer op mijn borstkas "Het zijn alleen van die irritante, nare steken die niet achter elkaar komen." langzaam streek ok met mijn handen over haar zachten haren, een kleine grijns verscheen op mijn gezich "wat ben ik blij dat ik geen meisje ben" ik grinnikte om het idee.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria lachte zachtjes. "Dat zou wat zijn" zei ze grinnikend. "Maar inderdaad, wees maar blij dat je geen meisje bent. We hebben het zwaar, er de heletijd mooi uit moeten zien, jongens die dingen naar je roepen, ongesteld zijn en bevallen." zei ze terwijl ze met haar wijsvinger figuurtjes op Draco's borst maakten en een kusje op zijn sleutelbeen drukten, omhoog naar zijn hals, kin, wang waarna ze met een klein glimlachje haar lippen op de zijne plaatsten en een zoen op zijn lippen drukten. "Ik hou van je" fluisterden ze zachtjes in zijn oor.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Adelaine Catherina Lupin

    'Stiekem ben ik heel slim,' zeg ik grijnzend. Ik druk een kus op Fred voorhoofd en ga vervolgens onder de dekens liggen. 'Misschien moeten we binnenkort maar weer eens gaan slapen.' Ik sla mijn hand voor mijn mond, als ik moet gapen.


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Stiekem twijfel ik daar ook echt niet aan' zeg ik glimlachend waarna ik ook weer ga liggen. Even wrijf ik in mijn ogen en knik dan. 'Misschien is dat toch ook geen slecht idee. Vooral niet na alle gebeurtenissen van vandaag'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    'Ja, het was niet echt een doorsnee dag.' Ik kruip tegen Fred aan en geef hem een kusje op zijn lippen. 'Maar uiteindelijk heeft vandaag wel een leuk einde.'


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Dat was het inderdaad niet en ben dan ook blij dat het voorbij is.' Ik sla een arm om haar heen. 'Daar heb ik niets meer aantoe te voegen behalve dit' zeg ik glimlachend en druk nog een kus op haar lippen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    'Ik heb zo het idee dat het pas voorbij is, als Voldemort dood is.' Eigenlijk maak ik mij best wel zorgen. Vooral omdat Voldemort nu waarschijnlijk alleen maar bozer is en op wraak zint. Nu ben ik echter veilig en dat geldt ook voor de rest. Morgen maak ik mij wel weer zorgen.


    Happy Birthday my Potter!