• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 16:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    Astoria gooide een kussen tegen mijn gezicht die ik helemaal niet verwacht had "Ik heb haar opgegeten" zei ze droog waarna ze zich grinnikend op haar buik in het matras liet vallen, ik pakte het kussen en sloeg tegen Astoria aan "hier heb je je kussen" die ik vervolgends weer op bed legde, zelf ging ik naast Astoria zitten "ik slaap gewoon nog half, zullen we school deze dag gewoon overslaan?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Fred Weasley

    'Sommige dingen niet kunnen ruiken lijkt me niet heel erg, maar helemaal niets ruiken is toch echt een nadeel' zeg ik en kijk haar dan verbaasd aan.
    'Klopt je bent goed bezig vandaag..maar hoe kom je eigenlijk op een gesprek over zijn voeten?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria had haar handen onder haar kussen gelegd terwijl ze haar hoofd in het kussen had genesteld. Ze keek Draco aan terwijl een lichte vlaag van angst over haar ogen viel. "Je...je bedoeld spijbelen..." zei ze iet wat moeizaam terwijl ze slikte en hem aankeek. Zachtjes beet ze op haar onderlip, waarna ze hem weer aankeek en zachtjes knikte. "Is goed..."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Adelaine Catherina Lupin

    'Ow, toen ik en Ginny in de keuken zaten, kwamen we op het onderwerp. Je weet wel, hij raakte mij aan met zijn voet, toen hij dacht dat ik dood was.' Ik krijg er alweer de rillingen van. Van zijn voet en zijn aura.
    Ik druk mijn wang tegen Freds warme borst en voel mij gelijk een stuk beter. 'Ik ben blij dat jij hier bent.'


    Happy Birthday my Potter!

    Fred Weasley

    'Ah op dit manier. Het was trouwens wel eng om ineens te zien, maar het was een geruststelling dat we wisten wat er aan de hand was' zeg ik en kijk even haar aan. 'Ik ben blij dat je er zo over denkt' vervolg ik glimlachend.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    'Het rekte tijd, dus het werkte wel. Al was het eigenlijk de bedoeling dat hij jullie liet gaan. Madison heeft hem flink in de war gebracht. Hij wist echt niet meer wat hij wilde en wat hij moest doen.' Ik kijk op naar Fred en glimlach ook. Vervolgens druk ik mijn lippen weer op die van Fred.


    Happy Birthday my Potter!

    (iemand die met Ginny wilt praten?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Draco Malfoy

    "Je...je bedoeld spijbelen..." zei ze moeilijk, ik dacht zelfs nog een beetje angst te horen in haar stem, ik draaide mijn hoofd en keek haar aan. Zachtjes beet ze op haar lip "Is goed..." door haar houding had ik al het vermoeden dat ze dit niet gewend was "als jij wel wilt gaan moet je dat doen hoor"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria schudde haar hoofd terwijl ze hem aankeek. "Nee, ik blijf liever bij jou" zei ze met een glimlachje op haar lippen waarna ze een kusje op het puntje van zijn neus drukten en haar hoofd weer op zijn borstkast legden. "Maar wat gaan we doen dan?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Astoria schudde haar hoofd "Nee, ik blijf liever bij jou" zei ze glimlachend en drukte een kusje op het puntje van mijn neus waarna ze haar hoofd weer op mijn borstkas legde "Maar wat gaan we doen dan?" voorzichtig stond ik zodat Astoria niet niet ruw van me af viel, en liep richting de badkamer "geen idee, maar ik ga douchen"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria grinnikte zachtjes terwijl ze op haar rug lag en toekeek hoe Draco zich uitrekten. Een hele kleine bijna onhoorbare giechel verliet haar mond terwijl blosjes haar wangen sierden omdat het enige wat hij droeg een boxer was. Ze trok de rand van de dekens op tot onder de rand van haar neus terwijl ze over de rand naar hem keek. "Mag ik mee?" vroeg ze zachtjes maar wel verstaanbaar.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Langzaam rekte ik me uit "Mag ik mee?" grijzend draaide ik me om "tuurlijk"
    ze had de dekens tot onder haar neus omhoog getroken, ik grinnikte en draaide me weer om om vervolgend naar de badkamer te lopen.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    De blosjes op Astoria haar wangen werden iets roder, maar ze kwam Draco echter pas achterna toen hij al haar kamer uitwas. Ze liep haar kamer uit de gang op van de meisjes, waarna ze haar hand om de deurklink van de badkamer vouwden wetend dat hij al binnen was, misschien stond hij zelfs al onder de douch? Zachtjes beet ze op haar onderlip, ookal had ze hem al een keer naakt gezien, nogsteeds vond ze het moeilijk. Maar eens was de eerste keer...of nou ja...tweede keer in dit geval. Astoria opende de deur waarna ze bijna niets kon zien door de stoom en condens die van de douch kwam. Ze sloot de deur waarna ze haar pyjama en ondergoed uittrok en haar armen vanachter om Draco heen sloeg. "Boe!" Fluisterden ze.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Ik was al naar binnen gegaan en had mijn boxer al uit gedaan en de douch al aan gezet. Het warme water maakten mijn haar in een keer nat waardoor het over mijn gezicht viel, een zacht gerommel was te horen en een paar seconde later was Astoria ook onder de douch gekomen "Boe!" ze sloeg haar armen om mijn middel, een glimlach verscheen op mijn gezicht "Hey"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een kleine grinnik verliet haar mond waarna ze een kus op zijn schouderblad drukten en voor hem kwam staan en een kus op zijn lippen drukten. "Nou...dit is dus de meisjesbadkamer..." zei ze terwijl ze rond keek waarna een grinnik haar mond verliet. "Al wel eens eerder geweest?" vroeg ze met kleine blosjes op haar wangen terwijl ze een fles shampoo uit de hoek haalden, haar fles shampoo. Astoria opende de dop waarna een geur van appelbloessem en frambozen de badkamer vulden terwijl ze een beetje van het sop op haar handen nam en het in haar haren begon te wrijven.


    The expert in anything, was once a beginner.