• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of IrishStar vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangrijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ IrishStar
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ xhansjee


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:


    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    IrishStar~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Belangrijk

    Als iedereen het er mee eens is kan er binnenkort in de RPG een medeling worden geplaats over een kerstgala en natuurlijk de kerst vakantie die een paar dagen daarna volgt

    Door alle problemen en de school die weer is begonnen zal ik tijdelijk minder reageren. Vragen kunnen altijd gesteld worden aan MrsBrittain ~~IrishStar

    [ bericht aangepast op 28 aug 2012 - 16:30 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Draco Malfoy

    "Ik haat ochtenden..." mompelde ze, ze kantelde haar hoofd en keek me aan En jij ook zo te zien want je ziet eruit alsof je niet uit bed wil komen" na die woorden drukten ze haar lippen zachtjes op de mijne, ik haalde mijn lippen weer terug "je meent het?" ik keek haar grijnzend aan "daar heb ik nooit zin in".


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria grinnikte zachtjes. "Wie wel?" zei ze terwijl ze een wenkbrauw op trok. "Óóit zullen we eruit moeten komen voor school..." zei ze terwijl ze haar hoofd weer terug legden op zijn borstkast. Astoria legden haar armen om hem heen terwijl ze zachtjes met haar duim over zijn blote borstkast wreef. Een kleine steek ging door haar buik heen, wat maakte dat een klein kreuntje haar mond verliet en Astoria een beetje in elkaar kromp.


    The expert in anything, was once a beginner.

    (Waren Madison en George eigenlijk ook niet in de slaapzaal?)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Adelaine Catherina Lupin

    'Volgens mij vinden vele jongens het wel stom hoor en toch doen ze het zelf aan. Waarschijnlijk is het meer het feit dat wij het ook aan doen, dat ze stom vinden,' zeg ik grijnzend. 'Wel jammer dat we hier overigens allemaal hetzelfde aan moeten.'


    Ginny

    Ik lach even. 'Ja, ik denk dat ze dat inderdaad stom vinden. En hetzelfde aan is niet zo erg, hier word niemand gepest om de kleren die ze aan hebben.' zeg ik.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Rider schreef:
    (Waren Madison en George eigenlijk ook niet in de slaapzaal?)


    [Weet ik eigenlijk niet en als dat wel zo is is hij op jou bed in slaap gevallen zoals hij had gezegd XD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    Ik haal mijn schouders op. 'Ja, dat is wel waar. Ik ben alleen liever origineel. Maar in de vakantie mogen we gelukkig wel aan wat we willen.'
    'Voel je je trouwens al weer goed genoeg om naar de slaapzaal te gaan?'


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik grinnik even. 'Ja, in de vakantie mag ik een mooie trui met een G erop aan. Misschien krijg jij dit jaar er wel een met een A, net als vorig jaar.' ik knik. 'Laten we inderdaad maar naar de leerlingenkamer gaan.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    'Dan kan iedereen tenminste wel zien wie Fred is en wie George. Aangezien sommige mensen dat niet zien.' Ik sta op en trek mijn bloes even goed. 'Laten we maar gaan dan.'


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    ik grinnik even. 'Ze wisselen die truien meestal om en dan zeggen ze dat ze Gred en Forge heten. Daar worden de meeste niet wijzer van.' ik sta op en kleed me snel om. Ik gebaar even naar madam Pleister dat ik ga en ik loop naar de leerlingenkamer. 'Wat wil je doen?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Lupin

    Naar Fred, alleen dat hoef jij niet te weten. 'Ik weet niet. De halve wereld slaapt.'

    (Zullen we gewoon allemaal even in ons eigen bed gaan liggen en het dan de volgende dag maken of zo? Dan is iedereen lekker uitgeslapen)


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik knik even. 'Misschien moeten wij ook maar gaan slapen. Al ben ik niet echt meer moe.' ik ga op een rode stoel voor het haardvuur zitten.


    (ik vind het goed)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    [ Ik vind het goed]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Adelaine Catherina Lupin

    'Ja, we moeten toch weer in een normaal ritme komen,' zeg ik, terwijl ik naar het haardvuur staar. 'Als je het niet erg vind, ga ik even checken of Fred zijn bed heeft kunnen vinden. Hij was volgens mij nogal uitgeput.' Ik glimlach even naar Ginny.

    (Dus, ligt Fred in zijn eigen bed, of heeft hij die van Adelaine ingepikt?)


    Happy Birthday my Potter!

    [ Die van Adelaine (: ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ginny

    'Ja, ga jij maar kijken, maar pas op: van teveel zoenen krijg je droge lippen.' ik grinnik even en kijk weer naar het vuur.


    (ik ben er pas vanavond weer doei)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!