• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.


    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs - RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.


    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [ Klopt is die ook:Y)]

    Niall Horan

    'Ik denk dat dat inderdaad het beste is en dat is wel weer waar. Maar je kan dit moeilijk verzwijgen en hij komt er toch wel een keer achter' zeg ik en leg eenn hand op haar schouder. 'Haal een keer diep adem en als je wilt ga ik met je mee om hem een beetje te kalmeren'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Summer Melody Night

    'Doe maar een cola. Die alcohol lijkt me geen goed plan' zeg ik lachend en kijk het café even rond. Mijn blik blijft hangen bij een paar bekende mensen. 'Zayn zijn dat niet...'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaymina Garté
    Ik zucht. ''Waarom moet ik dit krijgen'', mompel ik zacht. Ik knik langzaam en we lopen samen de kamer van Liam binnen. Ik klop zachtjes op de deur tot ik een ''binnen'' hoor. Ik heb mijn pistool nog steeds in mijn handen. Zonder enige emotie kijk ik hem aan. ''Hoe kom jij zo snel hier?'', vraagt hij verbaasd. ''Emmett'' Ik glimlach waterig en kijk Niall hoopvol aan.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik
    ''Dat is de paparazzi'', mompel ik. ''Probeer zo normaal mogelijk te doen''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    'Wist ik maar een antwoord' zeg ik zacht en loop mee de kamer van Liam binnen. Ik kijk even naar Liam en dan naar weer terug. Mijn blik valt op het pistool dat ze nog steeds in haar handen heeft. 'Wat wil je dat ik zeg of doe?' vraag ik zacht. 'Ik denk dat je het toch zelf moet vertellen'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Summer Melody Night

    Ik knik en kijk hem aan. 'En dat vraag je aan een meisje dat net iets te veel heeft gedronken' vraag ik zacht. 'Nee tuurlijk, dat moet nog wel lukken'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaymina Garté
    Ik zucht en sluit mijn ogen voor even. ''Liam ik moet je iets vertellen'', komt er dan uiteindelijk uit mijn mond. ''Wil je me vermoorden of zo?! Je heb een pistool in je handen!'', schreeuwt Liam. Ik zucht. ''Hij neemt ook alles serieus he?'', grinnik ik. ''Nee , Liam luister.'' Ik gooi het pistool naar Niall toe. ''Laad de kogels uit , zo ben je veiliger'', adviseer ik. Niall knik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik
    Ik zucht en grinnik zachtjes. ''Dan gaan we naar de keuken'', fluister ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    'Ja, maar daar staat Liam bekend om, maar daar wen je vanzelf aan' zeg ik met een onschuldige glimlach. 'Trouwens Liam blijf even rustig en luister gewoon naar het verhaal' vervolg ik en kijk naar het pistool. 'Wil je dat ik hier nog blijf of wil je toch liever dat ik weg ga?'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Summer Melody Night

    Een onschuldige glimlach verschijnt op mijn gezicht op en knik dan. 'Je lach me nu toch niet uit of wel soms, want er is iemand die net zoveel als mij heeft gedronken'


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaymina Garté
    ''Blijf alsjeblieft? En ik zei dat je dat ding moest uitladen'', zeg ik glimlachend. Ik haal een keer diep adem en begin te praten. ''Nou , dat ik helderziend was , was niet de reden dat ik bij Alex bleef. Ze hadden mij nodig omdat ik-ik.. I-i-ik een...'' Ik slik even en kijk recht in Liam's ogen. ''Ik houd van je , dit is de rede waarom ik je dit vertel oké? En als je het aan iemand anders vertelt , vermoord ik je echt'', waarschuw ik hem. Liam knikt hevig en ik kijk hem dankbaar aan. ''Ikbeneenvampierjager'', ratel ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik
    Ik kijk haar beledigend aan. ''Ik zei dat alcohol wel een keer kon , oké?'' Ik glimlach en kijk weer naar de mensen van de pers. ''We moeten echt weg , vroeg of laat komen ze er toch wel achter dat we hier zitten.''


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Niall Horan

    'Oke dan blijf ik en dat zal ik doen' zeg ik glimlachend en laad het pistool uit. Mijn blik richt ik dan weer op Jay en Liam. Ik zie dat Liam moeite heeft om gewoon rustig te blijven en haar met grote ogen aanstaart. Ondanks het ratelen heeft hij het dus wel gehoord.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alexa Lorraine Payne
    Ik ga het huisje binnen en zie dat Jay tegen Liam vertelt dat ze een vampierjaagster is. 'Zullen wij het dan ook gelijk vertellen?' 'Jij moet het weten schat.' 'Zal ik het Liam vertellen? Van Jasper en mij?' vraag ik Jay.

    [IK BEN SUPERENTHOUSIAST. Jullie kennen Nightwish waarschijnlijk niet, maar de laatste cd, Imagenaerum, wordt verfilmd en die komt in November uit. De trailer is echt super]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jaymina Garté
    Ik zucht. ''Sorry dat je dat moest aanhoren'' Ik loop weer weg uit Liam's kamer en ga weer naar Alex toe. ''Misschien , wat je wilt. Ik denk alleen dat hij razend word'', glimlach ik.

    [Nu moet Liam online komen^^ Ik ga even een praatje maken met Alex :Y) ]

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 13:39 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.