• In the world where secrets don't exist.
    The power to be the best will break hearts and be overwhelming.
    Love is still on the wishlist.
    Paparazzi run the place.
    Everybody knows your face.
    You'll be recognized everywhere you go.
    But the only thing important is that you know:
    Togheter we can do everything.


    One Direction, zoals we hen kenden, bestaat niet meer. Nou, voorlopig even niet. De jongens scheiden hun wegen om op adem te komen van de laatste 2 jaar van spanning en drukte. Ze zoeken rust en ontmoeten nieuwe mensen.. die misschien wel heel bijzonder voor ze gaan worden. Maar de paparazzi zit in de weg en Liam, Harry, Zayn, Niall en Louis worden voordurend gestalkt. Zelfs hun 'nieuwe' leven dreigt uit elkaar te vallen. Is dit het eind van One Direction?

    Rollen:

    One Direction

    Liam Payne - JustMx1D
    Harry Styles - PopRocket
    Zayn Malik - xMHoran
    Niall Horan - IrishStar
    Louis Tomlinson - PopRocket

    Nieuwe/oudere personen in het leven van 1D----
    nieuw vriendinnetje Harry - April Melody Josephs - RememberYoux
    nieuw vriendinnetje Niall - Ravenne Morrow Black - Styx
    nieuw vriendinnetje Liam - Jaymina Dé La Garté - xMHoran
    nieuw vriendinnetje Louis - Spencer Fay Hastings - Phenominial
    nieuw vriendinnetje Zayn - Summer Melody Night - IrishStar
    Zusje Liam - Alexa Lorraine Payne - Styx


    Eerste nieuwsbericht (Let op! Dit is het begin van de RPG!):

    London, 13th of July-The boyband One Direction (who are currently the biggest boyband on the planet) just announced a temporary break-up. They, as Harry Styles, member of the band, said, need some time for their selves because their getting on each others nerves and need to do something about it before they get in a fight and need to get into a real break-up. "We know there will be loads of disappointed fans, but we'll be sure the real 'Directioners' will survive and support us in this very difficult choice we made. We'll come back soon enough and be better than ever!" is what Liam Payne, who's also a member of the band said. After this announcement twitter was spammed with trends like 'We will always support 1D' and 'We will be here when you'll come back 1D'. The redaction of our newspaper was shocked by the news and wishes One Direction a lot of luck in their difficult time.


    -Tussen de RPG door worden nieuwsberichten geplaatsd, dit word niet van te voren aangekondigd maar kan wel beinvloed worden door het gedrag van de personages. Ook kan er een aanvraag voor worden ingediend bij mij (PopRocket).
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes.
    -Max. 3 personages per persoon. Mogen niet in relatie (op welke manier dan ook) staan tot elkaar. Dus geen bf+gf of moeder en zoon.
    -OCC tussen de haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven.
    -Laatste in het topic opent een nieuwe.
    -Reservering blijft 2 dagen staan.
    -Boven elk bericht de naam(+relatie tot iemand uit One Direction zo mogelijk) van het personage.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Yes it is!! Ik droomde vannacht dat ik aan het RPG'en was met jullie en een aantal post lijken erg op die van in mijn droom O.O en toen dacht mijn zusje; Hm, ik ga maxime wakker maken om te vragen of ze haar cadeautje nu gaat geven. HALF NEGEN!!! KANNONEN!!!]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Jaymina Garté
    Ik sla mezelf op mijn hoofd. ''Nee , Liam het was maar een grapje!'' Ik moet best wel veel liegen over heel dit gedoe. ''Liam , maak je geen zorgen! Ze is hier met mij.'', probeer ik hem gerust te stellen. Wat niet zo goed lukt omdat hij een beetje paniekerig klinkt.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Liam Payne
    Ik word weer wat rustiger. 'Nee Jay, ik meen het. Wat is er? Ik kan horen aan je stem dat er iets is!' 'Liam word toch eens rustiger' zegt een stem in mijn hoofd. Ja dat probeer ik, maar het lukt niet echt, denk ik.

    {wow jullie dromen zijn weird}


    Do what people say you can't.

    {regent het bij jullie? Bij mij ineens heel erg hard ö}


    Do what people say you can't.

    [Nee gelukkig niet]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Bam 9500 posts]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    IrishStar schreef:
    [Bam 9500 posts]

    {dat zijn er veel ö}


    Do what people say you can't.

    JustMx1D schreef:
    (...)
    {dat zijn er veel ö}


    [Valt nog mee vergeleken bij andere, maar dit krijg je bij rpgen XD]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jaymima Garté
    "Nee , Liam - wees eens rustig. Er is echt niets aan de hand. Ik meen het!", schreeuw ik door de telefoon. Ik kan hem mijn geheim echt niet vertellen. Want ja , alleen Alex en Niall weet het.


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    Alexa Lorraine Payne
    'En bedankt hè Jay!' lachen Jasper en ik. 'Alexa, wanneer wil je trouwen?' vraagt Jasper me. 'Dat laat ik aan Alice over.' 'Oké!' Alice trekt me mee. 'Rain, we moeten wel voor een jurk gaan kijken. Rose en ik willen je haren wel doen.' 'Bedankt Alice.'


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    (Bij mij word het donkerder.. Het gaat zo hard regenen..)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Yep hier ondertussen ook]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [En het regent .___.]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Bij mij ook...-__-)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    {wahahah bij mij schijnt nu de zon :Y)}


    Do what people say you can't.