• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens
    Leslie Day -jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Painting


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Sirens


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 14:03 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik laat haar gewoon net zo lang slapen totdat Daniël Sky wakker maakt hoor :Y)]

    Sky Leslie White
    Onbewust rol ik mezelf om in mijn slaap. Ik heb het warm dus schop ik de dekens een beetje van me af. Mijn shirtje is iets omhoog gekropen waardoor je een deel van mijn rug ziet, ik lig zo'n beetje in foetushouding.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Rae Lemmons

    Ik grinnik. 'Tja ik had het koud. ' zei ik toen en lachte zachtjes. Hij trok me mee de dansvloer op en ik begon te dansen. Ik lachte. 'Dus waarom gaat een engel om met een demon. ' zei ij toen tegen hem en trok me iets dichter tegen hem sin zodat hij me beter zou verstaan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Jonathan Fields
    Ze komt iets dichterbij en ik blijf door dansen. 'Ik kan jou hetzelfde vragen, is het niet?' zeg ik dan. De bal ligt terug bij haar. Ik blijf gewoon dansen en zie hoe jongens naar haar kijken en meisjes naar mij. Ik grijns even.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Daniël

    Er verschrijnt een grijns op mijn gezicht als ze zich omdraait in haar slaap en loop naar het bed toe om vervolgens op de bedrand te gaan zitten en één keer zacht haar naam fluisteren.


    Don't be like the rest of them, darling

    Sky Leslie White
    Ik voel beweging en dan hoor ik zachtjes mijn naam. 'Hmm,' mompel ik. Ik slaap gewoon verder, alsof er niets gebeurd is. Ik lig een beetje opgekruld maar daar houd ik van. Mezelf bijeen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [fuckthisshit. Ellie, zullen we ze gewoon wakker laten worden? x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rae Lemmons

    Ik keek hem aan met een grijns. 'Volgens mij was het voor eengelen nog verboden hoor. ' zei ik en wierp een blik op de mensen naast ons. ''Zijn we zo vermakelijk ?' Zei ik toen en sloeg mijn armen om zijn nek.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    {Quess so.. Maar moet eerst eten.. Tot zo :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Dat mag ook wel van mij hoor Mitshy :Y)

    Alleen misschien is het dan handig om de tijd niet te snel te laten gaan ^^

    O.... en ik denk dat Les gewoon bij Jake slaapt :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Bon appetit :3]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jonathan Fields
    Ze slaat haar armen weer om mijn nek. 'Ik heb geen handboek bij me met de regels, die liggen ergens te verstoffen dus ik vind dat de regels niet op mij vat hebben.' er kijken nu wel heel wat mensen inderdaad. 'Misschien willen ze gewoon dansende mensen zien?' Ik begin nog een tandje beter te dansen, dit is nog lang niet het beste wat ik kan. Mijn handen heb ik automatisch weer op haar heupen gelegd. 'Zullen we ze eens wat laten zien dan?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Ben er weer :3 Mitsy, jij mag eerst wel posten ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Yay ^^ welkom terug (:

    Ga je ook nog posten met Daniëlos? (:

    IM STILL ALIVE BUT IM BARELY BREATING,
    JUST PRAYED TO A GOD THAT I DONT BELIEVE IN..


    Sorry, het nummer staat op :Y)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Ik voel beweging en dan hoor ik zachtjes mijn naam. 'Hmm,' mompel ik. Ik slaap gewoon verder, alsof er niets gebeurd is. Ik lig een beetje opgekruld maar daar houd ik van. Mezelf bijeen.


    Daniël

    Als ze niet wakker word druk ik zach en kort een kus op haar lippen om haar reactie te zien, soms ben ik blij dat ik niet hoef te slapen, en soms zou ik het juist weer eens kunnen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Door een koude rilling opende ik geërgerd mijn ogen, en zag dat ik mijn dekens van me had afgeschopt terwijl ik sliep. De kippenvel stond op mijn huid, en snel trok ik de deken weer omhoog.
    Ik draaide me om en zag dat Damon nog steeds sliep.
    Ik zuchtte. Hij zal wel alles vergeten zijn..


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''