• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Xavier Jonathan Devinson -
    Poeh
    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker -
    WillNotLearn
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - BlueHope
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Sirens
    Leslie Day -jaimyhoi


    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields -jaimyhoi

    Meisjes:
    Maddison Eva Ferdge - BlueHope
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Painting


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Rachelle 'Rae' Lemmons - Sirens


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS
    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 14:03 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie White
    Ik word een beetje half-wakker als ik ineens iemands lippen voel. Ik zal die lippen uit duizenden herkennen. Het zijn namelijk Daniël's lippen. Ik open mijn ogen een beetje. Hij zit op de bedrand. 'Hoi,' mompel ik met een glimlach. Ik trek Daniël naast me en ga bij hem liggen en leg mijn hoofd tegen zijn borstkas. En ik val bijna weer in slaap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    Kreundend werd ik wakker om vervolgens op te staan en naar de badkamer te lopen, daar slikte ik in één keer 3 asprines in terwijl ik een glas vulde met water. Mijn hooft voelde raar maar gek genoeg heb ik onthouden wat er gebeurt is.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Ik keek toe hoe hij zich een weg naar de badkamer baande, en ik gaapte even terwijl ik op mijn rug ging liggen en naar het ó zo interessante plafond te staren.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon

    'Als je het wilt weten: Ik weet nog wat ik gister gedaan heb en heb gezecht en ik weet wat jij me vertelde' Zeg ik terwijl ik tegen de deuropening van de badkamer leun


    Don't be like the rest of them, darling

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Ik word een beetje half-wakker als ik ineens iemands lippen voel. Ik zal die lippen uit duizenden herkennen. Het zijn namelijk Daniël's lippen. Ik open mijn ogen een beetje. Hij zit op de bedrand. 'Hoi,' mompel ik met een glimlach. Ik trek Daniël naast me en ga bij hem liggen en leg mijn hoofd tegen zijn borstkas. En ik val bijna weer in slaap.


    Daniël

    'Ga je weer slapen?' Fluister ik grijnzend terwijl ik naar haar kijk voor zover dat mogelijk is.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Voordat ik het doorhad, gaapte ik weer.
    Toen ik daar klaar mee was en me had uitgerekt, ging ik overeind zitten.
    ''Heb je spijt?'' vroeg ik hem zachtjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sky Leslie White
    Ik glimlach om zijn woorden en gaap dan. 'Hmmhmm,' mompel ik zachtjes. Ik druk mezelf nog wat dichter tegen Daniël aan. Dit ligt zo lekker.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Ik ben even weg ^^ seeyoulaterchickaaa's]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aragog schreef:
    Lily
    Voordat ik het doorhad, gaapte ik weer.
    Toen ik daar klaar mee was en me had uitgerekt, ging ik overeind zitten.
    ''Heb je spijt?'' vroeg ik hem zachtjes.


    Damon

    'Nee, moet ik dat hebben?' Vraag ik haar vervolgens waarna ik een slok neem van het glas water dat ik gepakt had.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Ik ging in kleermakerszit zitten en haalde mijn schouders op.
    ''Nee,'' grijnsde ik, en gaapte nogmaals. Ik hield er niet van om wakker te worden door iets wat ik haatte. In dit geval kou, dus.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Damon

    Ik zette het glas terug in de badkamer om vervolgens naar mijn bed te lopen en mijn tas onder het bed vandaan te halen en vervolgens mijn T-shirt over mijn hooft te trekken.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ben er weer voor even ^^ ik zal een nieuw topic aanmaken alvast C:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Sky Leslie White
    Ik glimlach om zijn woorden en gaap dan. 'Hmmhmm,' mompel ik zachtjes. Ik druk mezelf nog wat dichter tegen Daniël aan. Dit ligt zo lekker.


    Daniël

    'Heb je honger?' Vraag ik haar vervolgens grijnzend terwijl ik mijn mijn hand over haar haar strijk.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Ik stond met tegenzin op en kleedde me om. Veel kon het me niet schelen, aangezien mijn lichaam de afgelopen 159 jaar toch niks veranderd was.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [BAM!]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.