• Jullie lazen het goed,
    De jongen waar ik een oogje op heb is (bijna)16!
    en ik ben 12!

    Ik heb hem op school leren kennen (nouja niet echt kennen)
    Maar de eerste week had ik voor SportenSpelmiddag een trainingspak aan en hij kwam naar me toe en zei ''Lekker zo'n trainingspak'' (ofzoiets) en toen zei ik ''Ja'' met een knalrood hoofd. Nu heeft hij denk ik wel door datik hem zo leuk vind maar ik weet het niet zekeer. Hij floot mij 1keer na, praatte me 2keer na en stoote me een keer keihard aan. En vandaag was ik bij de deur en hij kwam aangelopen en we hadden de hele tijd oogcontact tot ik uiteindelijk naar beneden keek..

    OMGPFH:@, Hij noemde me kankerhoer omdat ik naar hem keek!?!?


    So far away..

    kan je aan zijn msn komen?
    praat gwn met hem leer hem beter kennen leeftijd moet niets uitmaken ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ja en nee,
    als ik zijn MSN vraag dan weten ze dat ik achter hem aan zit en het liefst heb ik niet dat ze het dan allemaal weten
    wnt zijn vrienden komen al elke dag naar me toe omdat ik een keer met de PSP van mijn vriendin speelde..


    So far away..

    weet niemand anders wat?


    So far away..

    Laat ook maar..


    So far away..

    zijde gij ng nie een beetj te klein??
    w8 ng wa dan gaaj et wel verstaan:d
    ps: ik w8 ook hr

    Praat gewoon met hem..,!!

    Andd Leeftijd is maar een stupid getal

    Offe doe alsof je iets niet weet waarvan jij denkt dat alleen hij het weet en vraag t emm..
    snap je het nog?

    zijde gij ng nie een beetj te klein??
    w8 ng wa dan gaaj et wel verstaan:d
    ps: ik w8 ook hr


    Weet je, eigenlijk is 4jaar niet zo een groot verschil..maar hier heeft ze wel beetje gelijk. Ik denk niet dat een 16jarige jongen een relatie gaat beginnen met een 12jarig meisje. Niet verkeerd bedoeld ofzo, ik kan ook verkeerd denken!
    Maar, desondanks je leeftijd en zijn leeftijd, moet je je kans gewoon grijpen. Misschien is het handig als je eerst gewoon zo contact legt. Probeer eens met hem te praten in real life. Na een aantal keer te hebben gesproken met elkaar, kan je zijn msn vragen en later zijn gsmnummer.
    Ik wens je veel succes ermee en hoop het beste voor je!
    <3


    Shakin' their ass like they just don't care.

    ik had ook zo probleem.. iemand vond me leuk en was ook 12 en ik 16.. die geene moest gaan liegen tegen haar ouders dat ik 14 was, dat vond ik niet echt leuk..:S.. Als ik jou was zal ik nog even 2jaartjes wachten, begin er rond je 14e/15e mee;)

    wat boeit leeftijd nu! Mijn vriendin is 16 en vind een jongen van 14 leuk boeiend xD


    keep talking shit your makin me famous ['L]

    Ja maar maakt het uit als ik op me 14e 15e begin? Mijn ma weet het al en ze vind de leeftijdsverschil niet boeien


    So far away..

    (...)

    Weet je, eigenlijk is 4jaar niet zo een groot verschil..maar hier heeft ze wel beetje gelijk. Ik denk niet dat een 16jarige jongen een relatie gaat beginnen met een 12jarig meisje. Niet verkeerd bedoeld ofzo, ik kan ook verkeerd denken!
    Maar, desondanks je leeftijd en zijn leeftijd, moet je je kans gewoon grijpen. Misschien is het handig als je eerst gewoon zo contact legt. Probeer eens met hem te praten in real life. Na een aantal keer te hebben gesproken met elkaar, kan je zijn msn vragen en later zijn gsmnummer.
    Ik wens je veel succes ermee en hoop het beste voor je!
    <3


    Ja eigenlijk heb je gelijk en datis mijn probleem ook een 15 jarige (want hij is nog 15 maar word over een maand 16) jarige jongen wilt volgens mij dus echt niet met een 12 jarige en ook tegelijkertijd een Brugklasser.. Maar waarom deed hij die acties dan?


    So far away..

    Ik ben 14 en heb met iemand van 17 :P

    Maar dat is nog niet zo raar,
    Want ik ben nu 12 en hij zegmaar over een maand 16 dan kan hij gewoon op z'n scooter naar school komen, dat is toch raar!?


    So far away..

    Ik ben net 14, hij bijna 17 :').


    I recycle my thoughts.