• Jullie lazen het goed,
    De jongen waar ik een oogje op heb is (bijna)16!
    en ik ben 12!

    Ik heb hem op school leren kennen (nouja niet echt kennen)
    Maar de eerste week had ik voor SportenSpelmiddag een trainingspak aan en hij kwam naar me toe en zei ''Lekker zo'n trainingspak'' (ofzoiets) en toen zei ik ''Ja'' met een knalrood hoofd. Nu heeft hij denk ik wel door datik hem zo leuk vind maar ik weet het niet zekeer. Hij floot mij 1keer na, praatte me 2keer na en stoote me een keer keihard aan. En vandaag was ik bij de deur en hij kwam aangelopen en we hadden de hele tijd oogcontact tot ik uiteindelijk naar beneden keek..

    OMGPFH:@, Hij noemde me kankerhoer omdat ik naar hem keek!?!?


    So far away..

    Uit je hoofd zetten!! Echt niet doen hoor, je krijgt er spijt van,...!!!


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik zou het niet doen als ik jou was..
    jongens van 16 willen meer dan meisjes van 12. Geloof me.


    Life is hard and then we die

    ooh, ik helpen =D
    ik ben 14, en had met een jongen van 18, ook 4 jaar verschil ,
    nuja hij bedroog mij, maar vergeet dat even, hij was heel lief enz
    en,
    ik vind dat leeftijd niks moet uitmaken,ik bedoel, hij praat toch met je enz, dus hij zal je tog wel een beetje leuk vinden? =)

    hoop dat ik toch nog een beetje hielp =o


    ruffles and laces, and candy sweet faces.

    (...)

    Ja eigenlijk heb je gelijk en datis mijn probleem ook een 15 jarige (want hij is nog 15 maar word over een maand 16) jarige jongen wilt volgens mij dus echt niet met een 12 jarige en ook tegelijkertijd een Brugklasser.. Maar waarom deed hij die acties dan?


    Ow sorry dat ik nu pas antwoord, ik ben namelijk niet meer gecheckt of je nog wat had geantwoord op mijn tekstje.

    Over die acties dat hij onderneemt; misschien ziet hij je toch wel zitten. Ik weet niet wat een brugklasser is, want ik ben een Belg. Ik veronderstel dat jij een Nederlander bent.
    Je moet gewoon eens met hem praten, meerdere keren, als hij dan nog zo'n acties onderneemt, dan zit je goed. Zoniet, heb je waarschijnlijk geen kans. Het valt moeilijk te geloven dat die jongen met jou wilt, behalve als je al vroeg 'volwassene' bent. Daarmee bedoel ik onderandere; vormen hebben,.. Gedraag je bij hem zoals je echt bent, probeer niet stoer ofzo over te komen, dat hou je niet zo heel lang vol.


    Ik hoop dat je hier wat aan hebt en dat anderen je ook al goede raad hebben kunnen geven. Als je nog vragen voor me hebt, schrijf ze dan misschien in mijn gastenboek of stuur een pb'tje. Dan zit de kans erin dat ik sneller antwoord. Want als je je vragen in dit topic aan me stelt, zal ik waarschijnlijk niet meer antwoorden, omdat ik vergeet te checken of je nog wat geantwoord hebt.
    Ik wens je er nog steeds veel succes mee! <3


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Uit je hoofd zetten!! Echt niet doen hoor, je krijgt er spijt van,...!!!

    Ploep, jij bent té pessimistisch Ö


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Ik zou het niet doen als ik jou was..
    jongens van 16 willen meer dan meisjes van 12. Geloof me.

    Dat is dan ook niet helemaal waar, niet alle jongens zijn zo en ik kan het weten. Maak haar nou niet bang.. Ze kan heus zelf nog beslissen of ze verder wilt gaan dan enkel kussen, als die jongen dat wilt.


    Shakin' their ass like they just don't care.

    leeftijd doet er niet altijd toe.

    Mijn vriendin is 15, haar vriend 24.


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    leeftijd doet er niet altijd toe.

    Mijn vriendin is 15, haar vriend 24.


    Voila (:


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)
    Ploep, jij bent té pessimistisch Ö

    Dat ben ik niet, ik ben slim...


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    (...)
    Dat ben ik niet, ik ben slim...


    hmpf, het hoeft niet altijd verkeerd te lopen..
    Dan ben je maar slim, ik ben tenminste uniek ^^ dat kunnen er niet veel zeggen .D


    Shakin' their ass like they just don't care.

    (...)

    hmpf, het hoeft niet altijd verkeerd te lopen..
    Dan ben je maar slim, ik ben tenminste uniek ^^ dat kunnen er niet veel zeggen .D

    Het hoeft niet nee,... Maar meestal gebeurd het wel, een jongen zowiezo denkt alleen maar aan een ding en dan ook nog eens een 16jarige,... Die denkt maar aan een ding..!!
    Oew ben ik niet uniek dan?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Das egt kut... Ik heb oowk ongeveer hetzelfde...
    Bij mij is hij 15 denk ik, en ik 13.
    Hij zegt niks tegen me, maar hij grijnst naar me.
    Ik zou gewoon tegen hem zeggen/vragen: "Wil je iets van me ofzo?" Mr dan wel op een manier van, ik vind je wel leuk, maar je bent zo oud..
    Misschien helpt het.=]


    Underdog, just look at the mess you made.

    Maar dat is nog niet zo raar,
    Want ik ben nu 12 en hij zegmaar over een maand 16 dan kan hij gewoon op z'n scooter naar school komen, dat is toch raar!?

    nee joh tuurlijk niet nu lijkt dat zo maar als jij 20 bent en hij 24 is er niemand die het wat uitmaakt, dus waarom nu wel? (o god, ik klink als een raadgever uit een tijdschrift :P)


    If you're going to hell, keep going

    Het hoeft niet nee,... Maar meestal gebeurd het wel, een jongen zowiezo denkt alleen maar aan een ding en dan ook nog eens een 16jarige,... Die denkt maar aan een ding..!!


    sorry hoor, maar niet alle jongens (van 16) denken daar alleen maar aan, dat is toch wel een heel slap excuus.

    en ik zou het wel doen, leeftijd is maar een getal!

    Volgens mij kan ik het beter opgeven...


    So far away..