• Jullie lazen het goed,
    De jongen waar ik een oogje op heb is (bijna)16!
    en ik ben 12!

    Ik heb hem op school leren kennen (nouja niet echt kennen)
    Maar de eerste week had ik voor SportenSpelmiddag een trainingspak aan en hij kwam naar me toe en zei ''Lekker zo'n trainingspak'' (ofzoiets) en toen zei ik ''Ja'' met een knalrood hoofd. Nu heeft hij denk ik wel door datik hem zo leuk vind maar ik weet het niet zekeer. Hij floot mij 1keer na, praatte me 2keer na en stoote me een keer keihard aan. En vandaag was ik bij de deur en hij kwam aangelopen en we hadden de hele tijd oogcontact tot ik uiteindelijk naar beneden keek..

    OMGPFH:@, Hij noemde me kankerhoer omdat ik naar hem keek!?!?


    So far away..

    Hij doet die dingen alleen maar, om aandacht van je te krijgen =D


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Hij doet die dingen alleen maar, om aandacht van je te krijgen =D


    Maar dan noem je iemand toch geen kankerhoer? -_-', trouwens ik heb van zijn vriend gehoord dat hij 'brugklassers' niet leuk vind..


    So far away..

    Ik vind dat 12 en 16 gewoon niet samengaat, dan ben je echt nog te kinderlijk en te jong voor hem. Was je 13 geweest dan had dat verschil er veel minder geweest. Gek maar waar, dat ene jaartje kan veel verschil maken.


    Life is hard and then we die

    Volgens mij is het niet normaal dat hij je ''kankerhoer'' noemt >< En een jongen van 16 verwacht rond die leeftijd wat meer in een relatie dan wat een meisje van 12 verwacht...

    (...)

    Weet je, eigenlijk is 4jaar niet zo een groot verschil..maar hier heeft ze wel beetje gelijk. Ik denk niet dat een 16jarige jongen een relatie gaat beginnen met een 12jarig meisje. Niet verkeerd bedoeld ofzo, ik kan ook verkeerd denken!
    Maar, desondanks je leeftijd en zijn leeftijd, moet je je kans gewoon grijpen. Misschien is het handig als je eerst gewoon zo contact legt. Probeer eens met hem te praten in real life. Na een aantal keer te hebben gesproken met elkaar, kan je zijn msn vragen en later zijn gsmnummer.
    Ik wens je veel succes ermee en hoop het beste voor je!
    <3


    ik was 8 toen ik met iemand van 12 had :'] vet erg gewoon man :']

    en idd grijp je kans maar heosow noemde hij jou kkh?? dat vind ik enit kunnen? maar je bent tog op hem fzuw?? njaa ik denk dat i sjaggi wa sof dta iemand wat tege hem gesgegt heeft ovr jou of dat i eht tege een ander heeft x3

    Volgens mij is het niet normaal dat hij je ''kankerhoer'' noemt >< En een jongen van 16 verwacht rond die leeftijd wat meer in een relatie dan wat een meisje van 12 verwacht...



    \uhm ja das waar,, daar meot je wel heel goed om denken,, am ej meot wel je kans grijpen xD

    (...)

    Maar dan noem je iemand toch geen kankerhoer? -_-', trouwens ik heb van zijn vriend gehoord dat hij 'brugklassers' niet leuk vind..


    van zijn vriend ja heb je eht hem self hore segge? ,a dat van kkh vind ik niet kunnen

    Hmmm vind het leeftijdsverschil eigenlijk een probleem.
    Op de leeftijd van 16 blijft het al niet meer zo bij kussen en knuffelen, die verwachten ook nog wel andere dingen x'D
    Die jongen ziet een relatie waarschijnlijk heel anders dan jou, dus om eerlijk te zijn vind ik dit geen goed idee =/


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    (...)

    ik was 8 toen ik met iemand van 12 had :'] vet erg gewoon man :']

    en idd grijp je kans maar heosow noemde hij jou kkh?? dat vind ik enit kunnen? maar je bent tog op hem fzuw?? njaa ik denk dat i sjaggi wa sof dta iemand wat tege hem gesgegt heeft ovr jou of dat i eht tege een ander heeft x3


    Hij had het 100procent zeker weten tegen mij, ik stond bij me kluisje en toen hij ook en toen keek tie me aan en riep 'wat kijk je kkhoer' -_-'


    So far away..

    (...)


    \uhm ja das waar,, daar meot je wel heel goed om denken,, am ej meot wel je kans grijpen xD
    Bij wat moet ze haar kans grijpen? =')

    Hmmm vind het leeftijdsverschil eigenlijk een probleem.
    Op de leeftijd van 16 blijft het al niet meer zo bij kussen en knuffelen, die verwachten ook nog wel andere dingen x'D
    Die jongen ziet een relatie waarschijnlijk heel anders dan jou, dus om eerlijk te zijn vind ik dit geen goed idee =/
    En daar sluit ik me bij aan


    Life is hard and then we die

    (...)

    van zijn vriend ja heb je eht hem self hore segge? ,a dat van kkh vind ik niet kunnen


    Jaaa, ik heb gebeld met die vriend!, hij zit ook in de 4e en vond het niet erg dat ik belde, alleen mochten anderen het niet weten.. Hij zei ook dat ik die jongen die ik leuk vind moest slaan en dat hij slap was xD.


    So far away..

    (...)

    Hij had het 100procent zeker weten tegen mij, ik stond bij me kluisje en toen hij ook en toen keek tie me aan en riep 'wat kijk je kkhoer' -_-'
    Wtf, oke, laat maar zitten die hap. Hij is het jou niet eens waard ^^


    Life is hard and then we die

    (...)

    Jaaa, ik heb gebeld met die vriend!, hij zit ook in de 4e en vond het niet erg dat ik belde, alleen mochten anderen het niet weten.. Hij zei ook dat ik die jongen die ik leuk vind moest slaan en dat hij slap was xD.
    als je genoeg lef hebt; loop een keer naar hem toe en schreeuw: "HET IS UIT!" zegt hij waarschijnlijk "WTF het was nooit aan!" En dan zeg jij: "Tss watje"


    Life is hard and then we die

    (...)als je genoeg lef hebt; loop een keer naar hem toe en schreeuw: "HET IS UIT!" zegt hij waarschijnlijk "WTF het was nooit aan!" En dan zeg jij: "Tss watje"


    Whaha xD, ja :P, of ik dat durf?,, hij staat altijd bij zijn vrienden en die durven echt met iedereen te praten dan laten ze mij NOOIT meer met rust


    So far away..