• Jep, Breivik (de man die heleboel tieners vermoord op Utoya) heeft 21 jaar celstraf gekregen.
    Lees meer\
    Ik vind het veel te kort


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ja, maar levenslang komt niet voor in Noorwegen en ze kunnen 't alsnog steeds verlengen met vijf jaar.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Het is de ergste straf die ze in dat land kunnen geven. Waarschijnlijk wordt het ook nog eens verlengd. Die man laten ze echt niet zomaar na 21 jaar vrijuit gaan.


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    Jaqen schreef:
    Ja, maar levenslang komt niet voor in Noorwegen en ze kunnen 't alsnog steeds verlengen met vijf jaar.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    21 jaar is de max in denemarken.


    quidquid excusatio prandium pro

    He may rot in hell, voor mijn part. Ik zou, als hij vrij zou komen na 21 jaar, hem weer 21 jaar geven. c:


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Mordin schreef:
    21 jaar is de max in denemarken.

    *Noorwegen. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    *Noorwegen. ^^


    Dat zeg ik. Finland!


    quidquid excusatio prandium pro

    Mordin schreef:
    (...)

    Dat zeg ik. Finland!


    Bedoelde je niet Sweden?
    Ghehe


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Mee eens
    lol 1 procent is het er oneens en 99 procent mee eens
    dat hij nooit meer vrijgelaten mag worden


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Krijgt hij wel TBS dan? Die vent wil je niet tegen komen over 21 jaar, gadverdamme, ik krijg een naar gevoel van hem in mijn buik als ik daaraan denk en wat hij kan doen allemaal als hij vrij is. :c


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Blomkvist schreef:
    Krijgt hij wel TBS dan? Die vent wil je niet tegen komen over 21 jaar, gadverdamme, ik krijg een naar gevoel van hem in mijn buik als ik daaraan denk en wat hij kan doen allemaal als hij vrij is. :c


    Ehhh... NEWSFLASH: Breivik zit niet in Nederland in de gevangenis, dus hij krijgt geen TBS (cat)
    Mogelijk wel andere psychiatrische behandeling :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Hij zou toch levenslang krijgen? :/
    Van mij mag hij levenslang of de doodstraf.
    Ik vind de doodstraf geen goede straf, maar voor Breivik (en andere idioten die een mensenmassa uitmoorden, zie Hitler) vind ik het wel goed.


    Destroy what destroys you.

    Hij krijgt minstens 21 jaar, dat wil dus niet zeggen dat hij na 21 jaar al meteen vrijkomt. Ik ben er vrij zeker van dat hij langer achter de tralies blijft.
    Alleszins, hij moet zijn straf uitzitten dat zouden ze beter in België ook eens doen

    Translucent schreef:
    Hij krijgt minstens 21 jaar, dat wil dus niet zeggen dat hij na 21 jaar al meteen vrijkomt. Ik ben er vrij zeker van dat hij langer achter de tralies blijft.
    Alleszins, hij moet zijn straf uitzitten dat zouden ze beter in België ook eens doen

    Dat is niet waar, want hij kan na tien jaar al vrijkomen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Roden schreef:
    (...)
    Dat is niet waar, want hij kan na tien jaar al vrijkomen.

    Oh, echt? Dan heb ik dat puntje overgeslagen in de krant, want ik heb dat nergens zien staan eigenlijk...